6G72 jakopää moksahti...

fisu

LePakko 3.0A, Voikko 3.3A 4wd, Mirre 5.2A
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
niskan Lidlin takana
eli kymysys kuuluu jotta meneekö naulat solmuun kun kesken ajon hihna napsahtaa poikki ?
Kyseessä siis -91 LeBaron 4d jossa tuo MMC-mootori SOHC versiona.
 
Vs: 6G72 jakopää moksahti...

fisu sanoi
eli kymysys kuuluu jotta meneekö naulat solmuun kun kesken ajon hihna napsahtaa poikki ?
Kyseessä siis -91 LeBaron 4d jossa tuo MMC-mootori SOHC versiona.
Menee.

Se kuinka moni/kuinka pahasti,riippuu tuurista,voi olla männätkin vainaat..
 
Vs: 6G72 jakopää moksahti...

Ei mene, ainakaan jenkkien mukaan:

http://www.kmperformance.com/techcenter/timingbelt/timingbelt.html

Em. sivun alareunassa:

The Chrysler version of the 12v 6G72 SOHC is a non-interference engine meaning that no matter what you do, the valves are not going to smash into the pistons. If you bump up the compression to 10:1 or are working with a 3.0 engine from a Mitsubishi Montero or Diamante, you do have an interference engine and you will need to take extreme car to make sure the cams don't rotate while the belt is off.

Eli matalapuristeinen 12V SOHC 6G72 on yksi niistä TODELLA harvoista vapaastipyörivistä MMC peräisistä koneista.
 
Vs: 6G72 jakopää moksahti...

terve Fisu!! ;D

tuossa menneellä viikolla painiskelin juuri jakopää renpan ja parin muunkin asian kanssa niin tulin pyöritelleeksi moottoria pakon sanelemana ilman jakoremmiä.. Ja nokat kerrallaan neljänneskierroksen pielessä niin ei ainakaan 91 mallinen kone kertaakaan tökännyt vastaan... Tietty jos käynnissä olevassa moottorissa on suuremmat kiihtyvyys
voimat mutta pöydällä olevasta moottorista ei olis tullu kiluja...
 
Vs: 6G72 jakopää moksahti...

no Hola vaan siulkii 8)
Thanks Nikolle, siirtolohkare vierähti juur rinnan päältä :peukku
Osathan ei palioa maksa mut kukahan sen työn tekis kun ei o aikaa/haluja/tiloja ??
 
Takaisin
Ylös Bottom