6G72 kannet

fisu

LePakko 3.0A, Voikko 3.3A 4wd, Mirre 5.2A
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
niskan Lidlin takana
Tarttis aloitella tuon Naperon koneen yläkerran remontti ja kun kerran hatut menee plaaniin ni palionkos niistä uskaltaa tavaraa poistaa, milli vai kaks ;D
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: 6G72 kannet

Älä ota yhtään enempää kuin on pakko. 12V kannet on muutenkin halkeiluherkät, ei kande ohentaa niitä lisää. Ja sen minkä puristuksissa saa, menettää usein nokkien ajoituksen muuttumisessa. Ja veikkaan, että kahdella millillä on jo venttiilitkin kiinni männissä.

Eti nyt vaan se leimaton 2.5 Chrysler Sebring, josta otat ne 24V kannet..
 

fisu

LePakko 3.0A, Voikko 3.3A 4wd, Mirre 5.2A
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
niskan Lidlin takana
Vs: 6G72 kannet

Eli hydraulinostimet siis, en tiä Mitsuista mut ameriikannostimille riittää purku ja pesu yleensä ja taas pelittää kunhan ei laita mitn synteettistä 0-60W ööliä koneeseen, 10-30 Delvac tms lienee tähänkin oikea liemi 8)
 

herkko

Member
Liittynyt
22 Tammikuu 2007
Vs: 6G72 kannet

Ei nyt sentään dieselin moottoriöljyjä bensakoneeseen!
5W-40W on OK!
 

fisu

LePakko 3.0A, Voikko 3.3A 4wd, Mirre 5.2A
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
niskan Lidlin takana
Vs: 6G72 kannet

Delvac tms on hyväksi havaittu yli 200tkm ajetuissa bensapadoissa jo 25v, pysyypä karsta poissa :driver
Joskus endurance 4G63:een saimme sponssina 0-60 rallisynteettistä mut sen 6h kisan jälkeen pata olikin sulattoon valmis, sen jälkeen menikin vain 10-30 mineraalia dieselinä ja normina mut delvac oli ainoa joka pysyi sisällä väljemmässäkin padassa :p
 

fisu

LePakko 3.0A, Voikko 3.3A 4wd, Mirre 5.2A
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
niskan Lidlin takana
Vs: 6G72 kannet

Eiku, löyty -97 Caravanin 6G72 jolla ajettu rapiat 100tkm, vaikuttaa siltä että pääsemme moottorinvaihtotalkoisiin ;D
 

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
Vs: 6G72 kannet

fisu sanoi
Eiku, löyty -97 Caravanin 6G72 jolla ajettu rapiat 100tkm, vaikuttaa siltä että pääsemme moottorinvaihtotalkoisiin ;D
Ei tarvii ku sekotella vähä bensavehkeitä ja rokrok :)
 

fisu

LePakko 3.0A, Voikko 3.3A 4wd, Mirre 5.2A
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
niskan Lidlin takana
Vs: 6G72 kannet

Eiku #2, löyty naapurikylästä -90 V6-automaatti kokonaisena, 3v seissy mut hörähti tulille kun aikamme taisteltiin :peukku
Vielä ei tosin käy kuin 4:llä mut lienee suuttimet kohden tukossa...
Kori vaikuttaisi hyvältä mut rungossa on reikiä, ei silti mitn dramaattista kun on huonommistakin autoja parsittu 8)
Oisko jollain kiinnostusta tuolle rullaavana/kokonaisena kun minuu kiehnäis edelleen se -96 pata eikä o oikein tiloja purkaakkaan tuota, etulokarit, ovet/luukut on hyvät, etusähkölasitkin toimi ja vakionopeussäätimen kaikki kilkkeet oli paikallaan.
Kierrejousipyrstö eli siis 9" akseli ;)
 

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
Vs: 6G72 kannet

Nikolle se alusta vois mennä... Tai siis menee... Jos hinnoissovitte.. :D
 

Kalpio

New Member
Liittynyt
1 Heinäkuu 2019
Lainaan vanhaa topicia kun -89 Pajeron 6G72 koneen kansille pitää tehdä jotain koska vettä kuluu ja nostimet rallattaa jo riittävästi.
Miten tuo 6G73 (Chrysler 2,5) SOHC 24v kansi tuohon 6G72:seen sovitetaan?
Lähinnä mietityttää imu- ja pakosarjat ja nokkahihnan mitta.
Eli onko jollain valmiiksi pureskeltu "nämä tarvitaan" -lista.

Vai onko vaan syytä pitäytyä alkuperäisessä kokoonpanossa?
 
Ylös Bottom