-84 etuveto turbo galant laatikko/kytkin?!?

santikko

Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
tollasesta kauppaa hierottiin, ilmeisesti evo1 tai vr4 peräisin moottori, mikä etuvedon laatikko tollasessa kestäisi?

ja mistä/mihin hintaan sintterilevy em. vehkeeseen, ja asetelma?

auto on kytkinvikanen, ja tällähetkellä td:n loodalla. kestääkö uudemmat gti:n laatikot ja yleensäkkin sopiiko? vai vaatiiko evon laatikon... tarkotus on kuitenkin kutitella jonninverran. ilmotuksen mukaan 200hp, mutta eikös noissa enempi oo vakiona? 4g63t ilmeisesti tuokin kone on?!? auttakaa tietämätöntä.

tossa vielä linkki nettiautoon niin saa tarkastella. http://www.nettiauto.com/mitsubishi/galant/2533642
 
Vs: -84 etuveto turbo galant laatikko/kytkin?!?

Näyttäisi Galant VR-4 moottorilta missä on vakiona tuota 200 hv luokkaa tehot. Siinä mielessä parempikin kuin Evo 1-3 moottorit ettei ole herkkä kampiakselin päittäislaakeroinnin osalta, mutta pienempi turbo yms. vakiona eli enemmän saa osia vaihtaa että saa tehoa. Kokonaisuutena virityspotentiaali on samaa tasoa Evo moottoreiden kanssa eli tehoa saa kyllä vähintään riittävästi etuvetoon :)

Laatikoista en osaa sanoa tarkemmin, mutta onhan etuvetoisessa toki renkaat sulakkeena. 4-vetoisen GTi:n laatikko on kestävä suuremmillakiin tehoilla, mutta onko sillä mitään yhteistä etuvetoisen laatikon kanssa?
 
Vs: -84 etuveto turbo galant laatikko/kytkin?!?

tuohon vauhtipyörään varmaan istuu evon asetelmakin?
 
Vs: -84 etuveto turbo galant laatikko/kytkin?!?

tuohon vauhtipyörään varmaan istuu evon asetelmakin?

Riippuu onko paketti kasattu "suoralla" etuvetoisen vauhtipyörällä vai nelivetoisen "kuppimallisella" vauhtipyörällä. Nelikonkin vauhtipyörään sopivampi kytkin saattaa olla E39 VR-4 Galantin / Turbo Eclipsen kytkin.

Mutta ennen kytkimen tilaamista joutuu joka tapauksessa irroittamaan laatikon ja tutkimaan vauhtipyörää.
 
Vs: -84 etuveto turbo galant laatikko/kytkin?!?

uskoisin että on 6pulttinen kone ja varmaankin vakio turbokagalantin kytkin
laatikko voi olla alipaine5sella oleva alkuperäinenkin
se kannatas tarkistaa.

ihan sopivan kestävä on etuveto turbogalantissa käytetty vakio kytkin, eturenkaat on sulakkeena :peukku

parempaa kytkintä etsisin 1gen etuveto eclipsen turbo mallista se saattas sopia ilman kikkailuja.

ps. nätti sleeper.... voi olla härnääjät ihmeissään perävaloista :peukku
 
Vs: -84 etuveto turbo galant laatikko/kytkin?!?

etsisin 1gen etuveto eclipsen turbo mallista

Minä en, mikäli Gallussa on suorapintainen vauhtipyörä.

Tässä threadissa

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=24486.0

tultiin siihen tulokseen, että etuvetoisessa tbo Clipsessä on samanlainen kuppimallinen vauhtipyörä (ja kytkin) kuin nelivetoisissakin on. Mutta tuossa linkissä Colttiin ehdotettu kytkin pitäisi käydä Galanttiinkin, jos siinä on E15 turbon oma vauhtipyörä.
 
Takaisin
Ylös Bottom