-88 Pajero HT "hp to kW"

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

jaaaaa ja koska sitte kaikkeen tähän se aika otetaan... :D :D :D :D :D :D :D :D :D ;D ;D
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

Aikaahan on, se on vaan priorisointi kysymys. Ja muista, se kenellä on eniten romua pihassa kuollessaan, voittaa.... ;)


(+osa työstähän tuli jo tehtyä...)
 

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

no mä ainakin vielä johdan romun suhteen... :D ja niinkai se pitää priorisoida
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

Onko näitä tämänmallisia tehty alunperin tuolla pannulla minkä olet nyt paikoilleen istuttanut? Vai oletko tehnyt jotain uniikkia? Vaikka OEM mies olenkin, näin periaatteessa, niin tuollaiset pajerot ei ole vielä niin harvassa että tuo mielestäni kovin suuri rikos olisi. Varsinkin kun ottaa käytännön syyt huomioon. :p
 

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

onhan se sillai harvinainen ettei ihan joka päivä vastaan tule ja 2.5 td ic cabrio pajero on melkei uniikki....
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

Aika hyvä kysymys, siis että onko avoja tehty dieselinä alunperin. En itseasiassa tiedä. Varmaa on kuitenkin se, että harvinaisempi se on Suomessa dieselinä kuin bensana. MCFORCissa oli puhetta yhdestä toisesta dieselöidystä yksilöstä, samoin V6 koneisia on pari Suomessa.

Tämän KO. yksilön kunto pohjan ja rungon puolesta on myös sitä luokkaa, että en itsekään (myös OEM henkisenä) vuodata kyyneleitä tätä modatessa. Eli ulkonäkö pettää sen suhteen. Kuvia edellisen omistajan "ihan ite hitsasin" paikkauksista ja paikkaamatta jättämisistä on kyllä tulossa, niitä tuli räpsittyä tekniikkaswapin aikana. Synkkää kamaa luvassa.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

jaa meinasit vääntösauvojen tilalle coilarit tai pussit?
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

jaa meinasit vääntösauvojen tilalle coilarit tai pussit?

Jep. Jotain massasta erottuvaa kato... ;D

Pussitkin kannattaisi luultavimmin tehdä "coilover" tyyliseen tolppaan (iskari sisällä), joka tulisi alhaalta kiinni nykyisen iskarin kiinnityksen tienoille. Ylös joutuisi sitten taiteilemaan uuden kiinnikkeen runkoon, putkesta.
 

AWD

Member
Liittynyt
5 Marraskuu 2007
Sijainti
Petäjävesi
Vs: -88 Pajero HT "hp to kW"

Niko Päivinen sanoi
Tämän KO. yksilön kunto pohjan ja rungon puolesta on myös sitä luokkaa, että en itsekään (myös OEM henkisenä) vuodata kyyneleitä tätä modatessa. Eli ulkonäkö pettää sen suhteen. Kuvia edellisen omistajan "ihan ite hitsasin" paikkauksista ja paikkaamatta jättämisistä on kyllä tulossa, niitä tuli räpsittyä tekniikkaswapin aikana. Synkkää kamaa luvassa.
:peukku Jaksamista! :peukku
 
Ylös Bottom