-90 HB Galanttiin 18" vanteet?

L

LeadFoot

Guest
Elikä ostin juuri viimeviikolla itselleni Galantin ja alla ei ollut kuin peltivanteet kaupasta ulos tullessa. :nykii :seina

Nyt ajattelinkin kysyä ensimmäiseksi kysymyksekseni täällä, että olisiko kenelläkään tietoa menisikö HB Galluun

koko: 18"
Jako: 4*114.3
ET: 35
Leveys: 7.5'

Tollaset aluvanteet?
 
Siinä ja siinä..
Noihin venytät 215/35 R18 kumet, niin saattaa olla että mahtuu.. pelkät vanteet mahtuu kyllä ;D
 
Eikös jonkun klubilaisen Galantissa ollutkin 18" vanteet alla, muistaakseni. 17" ainakin menee nii hyvin et luulis noittenki menevän suht kivuttomasti. Ehkä jotai pientä joutuu viilaa ettei hankaa, tai jotai ;D
 
Onko siinä pienemmät lokarit kuin Lancerissa, vai? Tollaset menee et38:lla helposti, joten miksei galluunkin. Kannattaa harkita 40-profiilia tohon, jos vaan mahtuu ja kok. halkaisija ei muutu.
 
Kiitos kaikille =)

Axulle, niin mulla ei ole tietoa Lancereista, kun oon uusi oikeestaan koko Mitsu kulttuurille :-[ (ainakin vielä toistaiseksi, kyllä se tästä lähtee ;) ) Mutta tuskin ne nyt ainakaan pienemmät on... ::)

Luulen tän perusteella, että taitaa olla viisaampaa ottaa 17" ihan suosiolla, koska ne sitten ainakin menee alle. Eikä nekään nyt mitkään hirveät ole ;D

Tohon kyseiseen malliin näyttää muuten olevan aika vaikea löytää yleisestikkään mitään osia... Esim alustasarjaa ei ole FK:lla, ei KW:llä, ei Weitec:llä eikä Eibachin sivuiltakaan löytynyt. :'( (tai no ainakaan niistä listoissa mitä mä oon nähnyt ei ollut valmista sarjaa tohon...)
 
LeadFoot sanoi
Kiitos kaikille =)

Axulle, niin mulla ei ole tietoa Lancereista, kun oon uusi oikeestaan koko Mitsu kulttuurille  :-[ (ainakin vielä toistaiseksi, kyllä se tästä lähtee ;) ) Mutta tuskin ne nyt ainakaan pienemmät on...  ::)

Luulen tän perusteella, että taitaa olla viisaampaa ottaa 17" ihan suosiolla, koska ne sitten ainakin menee alle. Eikä nekään nyt mitkään hirveät ole  ;D

Tohon kyseiseen malliin näyttää muuten olevan aika vaikea löytää yleisestikkään mitään osia... Esim alustasarjaa ei ole FK:lla, ei KW:llä, ei Weitec:llä eikä Eibachin sivuiltakaan löytynyt.  :'( (tai no ainakaan niistä listoissa mitä mä oon nähnyt ei ollut valmista sarjaa tohon...)

Ainakin Eclipsessä on REILUSTI isommat lokarit kun omassa, ja ne on galantin kanssa sukua. Älä luovuta, jos todella haluat ne 18" ja löydät sopivat niin laita alle vaan, sopivalla renkaalla mahtuu kevyesti. Jos ei mahdu niin lokarien kaaret muokkaa helposti sopiviksi. Googleta Autosoundin "rengaslaskuri", siitä näet muuttuuko kok.halkaisija. 225/40-18 (tai 215) vois arviolta olla aika sopiva autoosi.

Alustalla sama juttu mulla, käy kaikki liikkeet läpi, joissain luetteloissa ei löydy ja joissain taas voi löytyä alusta autoosi. Näin ainakin Konin luetteloissa. Kyselyä myös nettikauppoihin..
 
Juu alustasarjaa ton koriseen galanttiin ei oikeen saa... yhen olen löytäny jenkkilästä ja merkki oli TEIN... oli vaan niin helvatin kalliit... joku 3tonttuu ja sit viel rahdit yms. päälle ni kallist o! Mä ite vaan päädyin H&R:n -40mm jousiin ja ne toimii ihan suht siististi. Madalsi edestä 35mm ja takaa hiukan vähemmän, jäi mitsu pikkasen etukenoon mut se on hyvä vaan... Noilla jousilla meni keveesti 17"*7" alle jäi jopa pikkasen pieneks et ei muuta ku niitä 18" sovittelemaan!
 
Wado sanoi
Juu alustasarjaa ton koriseen galanttiin ei oikeen saa... yhen olen löytäny jenkkilästä ja merkki oli TEIN... oli vaan niin helvatin kalliit... joku 3tonttuu ja sit viel rahdit yms. päälle ni kallist o! Mä ite vaan päädyin H&R:n -40mm jousiin ja ne toimii ihan suht siististi. Madalsi edestä 35mm ja takaa hiukan vähemmän, jäi mitsu pikkasen etukenoon mut se on hyvä vaan... Noilla jousilla meni keveesti 17"*7" alle jäi jopa pikkasen pieneks et ei muuta ku niitä 18" sovittelemaan!

Todellinen madallus 35mm? Harvinaista jos nuo madaltaa vähemmän kuin lupaa..Itseäkin saattaa kiinnostaa H&R:t.
 
No tuota noin... Nyt on Galanttia tullut tunattua vähintäänkin tarpeeks... :D

Ja rahapussi alkaa kohta näyttää punasta, mutta näillä mennää. Eli siis alusta vielä puuttuu ja H&R:llä siis on joku alusta setti tohon vai? :eek:
 
Takaisin
Ylös Bottom