-91 3000GTO J-Spec.

Liittynyt
31 Joulukuu 2006
Tykkäykset
0
Sijainti
Kouvostoliitto
#1
Morjesta!

Tuli itelle tuossa työnalle-91 3k GTO, kylmänä ei meinaa pysyä käynnissä muutakuin kaasulla härnäämällä, lämpösellä koneella pysyy käynnissä kun jotenkin, paremmin kun bensan paluulinjassa on lukkopihdit pitämässä "vastusta". kierroksia ottaa härnäämällä, ilmanputsariin kuuluu "booamista/urinaa" kun yrittää nostaa ahtoja ja kierrokset "hyökkää" ylös kun laskee kaasuläpän kiinni jolloin ahtimet myös sakkaa.. onko kukaan muu törmännyt moiseen?? Ideoita mistä ettiä..

Eikä möskään anna vikakoodeja.

Tähän mennessä tehtyä.

- Bensapumppu vaihdettu
- Bensanpaineen säädin vaihdettu
- ECU käytetty korjauksessa.
- Bensansuodatin vaihdettu.
 
Liittynyt
31 Joulukuu 2006
Tykkäykset
0
Sijainti
Kouvostoliitto
#7
Vs: -91 3000GTO J-Spec.

-JP- sanoi
Arvaus :

Bypass ongelma ?

Ajossa kuulemma toimii normaalisti, kuulostaa just sille ettei joku anna paineiden mennä johonkin.. "kuristuu" jostain syystä.. vaikea kuvailla. Fiksumpana olisin otttanu videon asiasta, voisin seuraavalla kerralla niin tehdä.
 
Liittynyt
14 Syyskuu 2013
Tykkäykset
0
#11
Vs: -91 3000GTO J-Spec.

mitsumikko sanoi
Jos se on tuo jhz-5*

Nettiautossa kouvolassa 3800e
Nii siihen on edellisen omistajan mukaan vaihettu vapari mallista moottori
Itse asiassa tuossa ilmoituksessahan ei mainita varustetiedoissa turboja (otsikossa twinturbo kylläkin) eli onko tuohon vain läntätty vaparitekniikka sellaisenaan ilman turboja?
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Tykkäykset
1
Sijainti
kempele
#12
Vs: -91 3000GTO J-Spec.

pt. sanoi
Itse asiassa tuossa ilmoituksessahan ei mainita varustetiedoissa turboja (otsikossa twinturbo kylläkin) eli onko tuohon vain läntätty vaparitekniikka sellaisenaan ilman turboja?
Tähän oli muistaakseni vaiherttu vaparista kone ja pakosarjat turbot yms yms twin turbosta....eli saattaa olla meleko mielenkiintoinen diagnosoitava :peukku
 
Ylös Bottom