-98 Galant. Keskuslukon kauko-ohjaus ei toimi kylmässä

MVa~1

Liian korkea ja liian matala..
Liittynyt
4 Syyskuu 2006
Sijainti
Rovaniemi
Auto on -98 2.0 saksantuonti farmari.

Nyt kun on alkanut kelit viilenemään, niin oon huomannu että lämpötilan laskiessa jonnekkin 0:n pintaan ja alle, niin keskuslukon kauko-ohjain ei toimi. ohjaimessa palaa kyllä valo nappia painaessa, mutta mitään ei tapahdu. kun autolla ajaa hetken, niin sitten kauko-ohjain taas toimii.

Avaimella keskuslukko toimii ihan normaalisti. Kauko-ohjausjärjestelmä on vissiin Mitsun oma.

onko kukaan korvannu tuommosta tarvikejärjestelmällä? Voiko ohjata suoraan auton omia keskuslukon releitä, vai pitääkö ohjata suoraan moottoreita? Siis onko tuo keskuslukon kauko-ohjaus erillinen yksikkö, vai onko samassa kekuslukon ohjausyksikön ja releiden kanssa?

Jos joutuu poistamaan auton alkuperäisen keskusyksikön, niin samalla häviää keskuslukon ohjaus avaimella / lukkonupeista ja k-lukko toimii ainoastaan kauko-ohjaimella. Tai näin ainakin tuossa Viperin sarjassa, mitä olen suunnitellut tuohon tilalle.
 
Vs: -98 Galant. Keskuslukon kauko-ohjaus ei toimi kylmässä

Mulla on se alkuperäinenkin siellä paikallaan. Keskuslukko toimii Defan hälyllä siinä rinnalla. 2 piuhaa tais tarvita juotella sinne kuskin jalkatilaan ohjaamaan tuota keskuslukkoa... Ois mulla varmaan jossain ne mallikohtaiset ohjeetkin jossain tallessa jos tarvetta?
 
Vs: -98 Galant. Keskuslukon kauko-ohjaus ei toimi kylmässä

Eihän se tietty haittaa, vaikka ohjeet oiskin valmiina. Näkis vähän, että mitä johtoja pitää kolvailla, eikä tarvis summissa kokkeilla ja etsiä niinkuin edelliseen Galanttiin tein.
 
Vs: -98 Galant. Keskuslukon kauko-ohjaus ei toimi kylmässä

hmm.... onkohan noissa kaikissa EA galanteissa kaukoohjattava lukitus?
meidän omasta ainakin puuttuu millä ohjata... :nykii

98 TD kyseessä...
 
Vs: -98 Galant. Keskuslukon kauko-ohjaus ei toimi kylmässä

En tiiä onko kaikissa. Ainakin sport editioneissa tuntuu olevan ja mielestäni oon jossain muissakin nähnyt..
 
Vs: -98 Galant. Keskuslukon kauko-ohjaus ei toimi kylmässä

Imperio sanoi
En tiiä onko kaikissa. Ainakin sport editioneissa tuntuu olevan ja mielestäni oon jossain muissakin nähnyt..

kaverin 99 2.0 stw:ssä on. mutta onkohan tuossa tiiseli gls mallissa... ???
 
Vs: -98 Galant. Keskuslukon kauko-ohjaus ei toimi kylmässä

Mr mmc sanoi
hmm.... onkohan noissa kaikissa EA galanteissa kaukoohjattava lukitus?
meidän omasta ainakin puuttuu millä ohjata... :nykii

98 TD kyseessä...

Kyllä mun -99 TD GLS:ssä on kaukolla keskuslukko ??? Ihan oikein mitsun oma. Tosin toimii vähän miten toimii, mutta on kuitenkin ;D

Samalla voisin kysäistä vähän topicciin liittyen, onko nuo Galantin keskuslukot sähkömoottoreilla toimivia vai alipainevetoisia vai miten? Itellä tosiaan alkanut temppuilemaan keskulukko niin kaukolla kuin avaimella, pitäis purkaa ja katsella mitä se on syönyt.
 
Vs: -98 Galant. Keskuslukon kauko-ohjaus ei toimi kylmässä

Wolfie sanoi
onko nuo Galantin keskuslukot sähkömoottoreilla toimivia vai alipainevetoisia vai miten?
Sähköllä tietenkin.

Eihän nyt "jeesuksenaikaisia" AP-toimisia moottoreita taira käyttää muu kuin mersu,"tekniikan edelläkävijä"..
 
Vs: -98 Galant. Keskuslukon kauko-ohjaus ei toimi kylmässä

Ja Audi on ainaki joskus käyttäny..

Ja sitten asiaan: Onkos kellään mitään tietoa missä fyysisesti sijaitsee tuon kauko-ohjaimen vastaanotin tuolla autossa? Keskuslukon releet jo löysinkin luullakseni, mutta tuon kauko-ohjaimen boksi on viel hukassa..
 
Vs: -98 Galant. Keskuslukon kauko-ohjaus ei toimi kylmässä

MVa~1 sanoi
Ja Audi on ainaki joskus käyttäny..

Ja sitten asiaan: Onkos kellään mitään tietoa missä fyysisesti sijaitsee tuon kauko-ohjaimen vastaanotin tuolla autossa? Keskuslukon releet jo löysinkin luullakseni, mutta tuon kauko-ohjaimen boksi on viel hukassa..

polvenkorkeudella keskikonsolissa kuskinpuolella...
 
Vs: -98 Galant. Keskuslukon kauko-ohjaus ei toimi kylmässä

eli onko se se möykky joka on valettu muovia tms täyteen eli ei tarvi korjata..
 
Vs: -98 Galant. Keskuslukon kauko-ohjaus ei toimi kylmässä

MVa~1 sanoi
eli onko se se möykky joka on valettu muovia tms täyteen eli ei tarvi korjata..

en muista... jotain rx/tx lähetin tekstiä on purkissa tekstattuna
 
Takaisin
Ylös Bottom