A.Lilja, Lancerin rakentelua.

D

Dreamghost

Guest
www.tun-ari.tk
Tuolta löytyy minun -88 vuoden lanceri, jota olen jo tässä jonkin aikaa rakennellut.
Ajattelin laittaa linkin tänne clubin sivuille, jotta sais hieman ulkopuolistenkin mielipiteitä projektista. Tänne en välttämättä paljon päiväkirjaa kirjoita, mutta projektia voi seurata sivuilta.

Kaikki kommentit, mielipiteet ja parannusehdotukset keskusteluosioon...
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=6540.0

Kiitos!
 
Re: Lancerin rakentelua.

Ikinä kuullutkaan semmosesta. ::) Mutta eipä tuo haittaa vaikka se jotain galantin keulaa muistuttaaki :)
 
Re: Lancerin rakentelua.

Todella arvostan tuota oman käden jälkeä 8)
Hienokin on tullut ;)
Vielä jos saa ehdottaa niin takakontin luukku tasaiseksi ja kontin päälle joku spoikku
 
Re: Lancerin rakentelua.

Juu. ehdottaa saa.. ja pitää. :) takaluukkua en tule luutavasti tasoittamaan. pitäs keksiä perälle jotain omaperäsempää.
Ja spoikka tulee jahka sellaisen tekemisen saisi joskus aloitettua...
 
Re: Lancerin rakentelua.

Pirun fiksun etupuskurin olet väsännyt. Sopii hyvin Lancerin keulaa ;) hieno peli tulossa muutenkin.
 
Re: Lancerin rakentelua.

itse katsoin jo sivuja aikaisemmassa vaiheessa (ennen tuota puskuria) ja olin jo silloin sitä mieltä että kappas kun joku jaksaa puurtaa (ja hyvää jälkeäkäkin tuntuu syntyvän), ja että respect ;D, tuon mallin lancer ei kuitenkaan oo se helpoin styilattava.. 8)
 
Re: Lancerin rakentelua.

On kyllä todella hieno :eek: :eek: :eek:

Jos sen verran että, pitäisköhän vaihtaa väriä???
 
Re: Lancerin rakentelua.

On kyllä hieno! :D Rovaniemi jyrää ;) Varsinki livenä kääntää katseita..
 
Re: Lancerin rakentelua.

Ihan hyvä pointti tuo väri.
Tuo on melkonen pappa väri. eikä muutenkaan oikein hieno. koko auton maalaus tulee ajankohtaiseksi sitten armeijan jälkeen. eli joskus ehkä ens kesän tienoilla.

Oon kovasti suunnitellut sellaista tumman violettia väriä. ja ehkä siihen esim. jotain helmiäistä. Onpa tässä aikaa vielä suunnitella. Väri ehdotuksia saa laittaa!
 
Takaisin
Ylös Bottom