- Liittynyt
- 10 Tammikuu 2005
- Sijainti
- Siilinjärvi
Vapaata purnaamista
Puhumattakaan pinkistä vararenkaasta ja sakkeleista ;DMVa~1 sanoiMiehekkään nimen ole autolles keksiny ;D
Imperio sanoiTurbo timer tuli asenneltua. Yksinkertaisen helppo asennettava, 5 johtoa ja se on siinä. Jospa sillä kannen ikää jatkaisi. Ei tuo ainakaan kallis investointi ollut. Jatek importilta jotain alle neljäkymppiä.
Rosvot ei oo kivoja autossa eikä parkkipaikalla ;DSlider sanoiTuo se vain on ainut oikea tapa tehdä tuollaisia jälkiasennusliitoksia autoon, itse jos joutuisin tulevaan autoon hälyttimen asentamaan niin ne ne rosvoukset tehtäisiin juuri juottamalla ja kutistesukalla.
Kiva huomata että muutkin tykkää siitä ettei auto jätä tielle joidenkin paskojen rosvoliitosten takia.
9500LBS on tuo vinssi.MVa~1 sanoiOlikos sulla Imperio se 12000LBS:n vinssi? Mulla on preheatilta juurikin tuo 12000LBS ja melkosta rääkkiä on naru kestäny. Muutaman kerran meinannu loppua vinssistäkin voima, mutta naru on kestäny. Lieneekö ollu joku valmistusvirhe, tai onko mahdollista että naru oli jäässä..
Niko Päivinen sanoiMitsujen ruostuminen saavuttanut uudet pohjat: valurautalohkot hajoaa käsiin?
Tätä juuri ajattelin...jcarlson sanoiKyllä se alikoon laakeri on (US025 -> undersize 0.25). Oisko mennyt aiemmassa rempassa vähän homma pieleen...
Istuuko 2.3TD tuohon isoon laatikkoon yms. "heittämällä" jos vaikka semmoinen sattuu käsiin jostain. Minua kun ei se tehtaalla luvattu muutama kilowatti paljon heilauta.