Ajopuolenvaihto kokemusta kellään (RHD to LHD) Legnumiin/Galant Vr-4:seen?

SamiSV

New Member
Liittynyt
11 Tammikuu 2016
Kysymys teile enemmän tietäväisille autoharrassatajille!

Olen aatteissa hankkia Vr-4 Legnumin (joko Japanista tai koti karjalasta) ja olen miettinyt tuon ajopuolen vaihtoa, siis ratti oikealta vasemmalle :driver, niin kysynkin onko kenelläkään kokemusta tälläisestä projektista?

Olen itse vähän tiedoton liittyen tuon ajopuolen vaihdon kanssa, mutta ymmärtääkseni Gallusta, joka olisi vasemmalta ajettava, saisi kaikki luovutus osat vai olenko ihan kuutamolla ????

Kiitokset jo etukäteen!

Sami
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Ajopuolenvaihto kokemusta kellään (RHD to LHD) Legnumiin/Galant Vr-4:seen?

Aika pitkälle elintenluovuttajasta saat tarvittavat osat. Johtosarjan jatkaminen on varmaan tulipellin vaihdon kanssa se kaikkein isoin jumppa, mutta ei se kuitenkaan ole tekemistä kummempaa, jos taitoa ja tahtoa löytyy. Kone pois, sisustasta etupään purku jne. Pari autoa tiedän, joihin tämä on tehty ja eiköhän täältä joku osaa kertoa tarkemmin tuosta operaatiosta. Lähellä oli tämä jumppa itsellänikin kun auto oli hylsynä. Todella lähellä. :)
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Ajopuolenvaihto kokemusta kellään (RHD to LHD) Legnumiin/Galant Vr-4:seen?

Mulla olis osat vaihtoon ;)
Ite en ole tehnyt mutta kuvia nähnyt, kohtuu iso homma jos tekee kunnolla, mutta se kannattaa, tulipellin vaihto, kojelauta, ilmastoinnin osat, ilmastoinnin putket, tuki putki koelaudan sisälle, ohjaus vaihde ja apurunko
 

SamiSV

New Member
Liittynyt
11 Tammikuu 2016
Vs: Ajopuolenvaihto kokemusta kellään (RHD to LHD) Legnumiin/Galant Vr-4:seen?

Juttelin tossa autoasentaja tuttuni kanssa asiasta ja aihe vaihtui muutoskatsastutkseen, josta heräsi uusi kysymys; kuinko monta muutosprosenttia ajopuolen vaihdossa tulee? ???

Kiitoksia jo vastauksista
 

Heke8989

VR4
Liittynyt
4 Syyskuu 2015
Vs: Ajopuolenvaihto kokemusta kellään (RHD to LHD) Legnumiin/Galant Vr-4:seen?

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=29276.0


Tossa on linkki kun kaveri teki moisen vuonna 2009.. Ja vain 5% muutoksia ohjauksen vaihdosta!
 

Heke8989

VR4
Liittynyt
4 Syyskuu 2015
Vs: Ajopuolenvaihto kokemusta kellään (RHD to LHD) Legnumiin/Galant Vr-4:seen?

http://s28.photobucket.com/user/ac474/library/?sort=3&page=2


Tuolla lisää kuvia
 

Heke8989

VR4
Liittynyt
4 Syyskuu 2015
Vs: Ajopuolenvaihto kokemusta kellään (RHD to LHD) Legnumiin/Galant Vr-4:seen?

Ja multa saa LHD LEGNUMIN valmiina kyllä ettei tartte rakennella! ;D
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Ajopuolenvaihto kokemusta kellään (RHD to LHD) Legnumiin/Galant Vr-4:seen?

Mr mmc sanoi
Mulla olis osat vaihtoon ;)
Ite en ole tehnyt mutta kuvia nähnyt, kohtuu iso homma jos tekee kunnolla, mutta se kannattaa, tulipellin vaihto, kojelauta, ilmastoinnin osat, ilmastoinnin putket, tuki putki koelaudan sisälle, ohjaus vaihde ja apurunko

Ei mene sitten heittämällä, on eroja onko PFL vai FL. Ainakaan PFL Gallun osat ei käy FL:n konvertointiin kun DyhWen kanssa tuota hieman tutkittiin aikanaan. En muista mistä jää kiinni.
 
Ylös Bottom