Ajovalojen polttimonkannat sulaa...?

Tiina

New Member
Liittynyt
30 Syyskuu 2006
Heipä hei!

Sellaista tiedustelen mistähän voisi johtua tuo ajovalojen polttimonkantojen sulaminen? Vaihdoin uudet n vuosi sitten samasta syystä. Nyt vilkkuu mittaristossa pitkien merkkivalo melkein kokoajan, johtunee siitä sulamisesta mutta mistä sulaminen... ? ??? :-\
 
Vs: Ajovalojen polttimonkannat sulaa...?

Mahtaako olla varsinkin kartturinpuoleinen kanta? Mulla meni edellisessä Lancerissa kaksi kertaa ja Coltiin oon vaihtanu kerran sen liittimen ja aina kartturinpuolelta :p
Syytä en tiedä mutta lähes varma käsitys on kuitenkin miksi se nimenomainen liitin menee 8)
Jotenkin olen sen yhdistäny akun läheisyyteen, tiedän kuulostaa aika kaukaa haetulta, mutta kunnes toisin todistetaan niin... :peukku
 
Vs: Ajovalojen polttimonkannat sulaa...?

mulla kyllä kärähtää ihan molemmat... eihän siinä sinällään kun vain vuoden välein pitää vaihtaa uusiin.. ;D
 
Vs: Ajovalojen polttimonkannat sulaa...?

88-92 galanteissa ainakin palaa pitkien katkaisin/valoautomatiikka ja kannat sulaa jos laittaa liian tehokkaat polttimot.

lampuista sen verran että halvat motonet/hongkong lamput eivät kestä edes vuotta

ex gallussa meni myös vaihtoon noin vuoden välein polttimot että aika normaalia on.
 
Vs: Ajovalojen polttimonkannat sulaa...?

MikkoM sanoi
Huono liitos.
Lampunkannan ja liittimen välissä tai liittimen ja johdon välissä on resistanssia, joka toimii etuvastuksena ja kuumenee. Laskee mukavasti myös valotehoa.

näin myös minun mielipide ;D
valitettavasti,mutta muutamassa omassa lancerissa samaa vikaa,ja uusittuja liittimiä nähnyt useissa yksilöissä :mad:
 
Vs: Ajovalojen polttimonkannat sulaa...?

Tekee kunnon "töpselillä", öljyää kannat sekä käyttää laadukkaita polttimoita niin tuskin tulee enää ongelmaa.
 
Takaisin
Ylös Bottom