Ale: Lancer Evolution 9 Wagon

Vs: Ale: Lancer Evolution 9 Wagon

Mä olen niiiin kade. :p :D Uusi värivalintakin on juuri nappiin.
 
Vs: Ale: Lancer Evolution 9 Wagon

Hyvältä näyttää, mites konehuone? Ilmeisesti vielä auton originaalilla värillä, oliko tarkoitus sitä suihkia valkoiseksi myöhemmin?
 
Vs: Ale: Lancer Evolution 9 Wagon

Mä oon kans kyllä kade. Tällainen valkoisena on jo pitkään komistanut työpöytää taustakuvan muodossa. Haaveissa olisi tällainen itsellekin joskus, en vaan tiennyt näiden olevan noin harvinaisia. Noh, jos sitä sen lottovoiton jälkeen sit. Ei muutaku onnea uudesta autosta ja ilmoittelehan aina kun blogia päivität niin voi käydä tiirailemassa. :peukku
 
Vs: Ale: Lancer Evolution 9 Wagon

Tästä kyseisestä autosta käytiin kotona kovasti keskustelua ja melkein sain vaimon ylipuhuttua... mutta vain melkein. Lähinnä siis minä hehkutin autoa monelta kantilta ja vaimo kyllä nyökytteli ymmärtäväisesti, mutta siihen se sitten jäikin. ;D

Tämän auton vaiheita on mielenkiintoista seurata ja eiköhän sitä aika ajoin sitten näe miiteissäkin. :peukku
 
Vs: Ale: Lancer Evolution 9 Wagon

Skydiver sanoi
Tästä kyseisestä autosta käytiin kotona kovasti keskustelua ja melkein sain vaimon ylipuhuttua... mutta vain melkein. Lähinnä siis minä hehkutin autoa monelta kantilta ja vaimo kyllä nyökytteli ymmärtäväisesti, mutta siihen se sitten jäikin. ;D

Tämän auton vaiheita on mielenkiintoista seurata ja eiköhän sitä aika ajoin sitten näe miiteissäkin. :peukku

Sama ;D

Komia laitoshan tuo on. Siitä ei pääse mihkään.
 
Vs: Ale: Lancer Evolution 9 Wagon

janza sanoi
Hyvältä näyttää, mites konehuone? Ilmeisesti vielä auton originaalilla värillä, oliko tarkoitus sitä suihkia valkoiseksi myöhemmin?

Konehuone on sininen. Ajatuksissa ei ollut maalata sitä valkoiseksi sillä teippauksen miellän kuitenkin väliaikaisemmaksi ratkaisuksi kuin maalauksen. Mutta eihän sitä koskaan tiedä jos kone joskus täytyy nostaa pois.
 
Takaisin
Ylös Bottom