Alustaa! 95 GTI Lanceriin

  • Viestiketjun aloittaja turisti
  • Aloituspäivämäärä
T

turisti

Guest
Nyt tarttis saada vähän infoa/mielipiteitä mikä ois mahdlollisimman hyvä alusta sarja vm.95 GTI Lanceriin, tarkoitus että alusta toimisi hyvin radalla että mahdollisesti kadulla.

Edit:eek:tsikko (haulla varmasti löytyy)
 
Parashan on säädettävät bilsut ja coilit+kynät...
pitää kyl teettää ei löydy valmiina pakettina ja hinta suolanen :p
mutta saapahan säätää kokoalustan ja korkeuden yms. ja eri jäykkyydellä olevia kynäjousia löytyy laaja valikoima...

kirjaimellisesta kivireestä ihan merisairaaksi tulemisen riemuun... ;D
 
itse käytän konin säädettäviä iskareita mutta jousitukseen en suosittele aineskaan g&m:n jousia!
Ovat kyllä jämäkät mutta eivät kestä painoa!
 
mikkoart sanoi
itse käytän konin säädettäviä iskareita mutta jousitukseen en suosittele aineskaan g&m:n jousia!
Ovat kyllä jämäkät mutta eivät kestä painoa!
Miten sen nyt ottaa ::)
Mulla (1.6 malli kylläkin) oli vakio iskarit/jouset ja 16" vanteilla/renkailla kantatessa otti kiinni takaa lokariin tjs, 1+3henkee kyydis. G&M:n jousilla ja kybin iskareilla -40mm ongelma hävisi vaikka 1+4 kyydis.
 
taisi mul vaikuttaa ennen 16" 215/40 kumit ja vaihdoin sit 205/40/17 niin helpotti jonkin verran! Vanteiden et oli sen verran kummiski ulkoneva että joutu rälläkkääkin näyttää hiukan... ::)
 
mikkoart sanoi
taisi mul vaikuttaa ennen 16" 215/40 kumit ja vaihdoin sit 205/40/17 niin helpotti jonkin verran! Vanteiden et oli sen verran kummiski ulkoneva että joutu rälläkkääkin näyttää hiukan... ::)
Voisin vaikka väittää, että jos ET oli joko 38 tai pienempi niin 215/40 raapii varmasti ;)
PS. Itelläni ET 35 ja 205/45-16
 
Mullaki on ET37 ja 7,5 levee 16". On kyllä ihan auton kyljen tasalla ja 195/45 kumit rapsii välillä takana.
 
Takaisin
Ylös Bottom