Alustasarjat Evo 7-9

overboost

New Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2008
Tästä ollut muuallakin juttua, mutta laitetaan kaikki tänne.
Eli mitä alustasarjoja(ei pelkkiä jousia) evoihin on saatavina ja kokemuksia niistä:

TÜV-hyväksytyt:

Bilstein B12: B6 iskarit ja H&R-jouset, madallus 30mm 1000€
Bilstein B14:coilover,korkeus 1300€
Bilstein B16:coilover,korkeus ja vaimennus 1800€
H&R: coilover,korkeus 1300€
KW variante 3:coilover korkeus,sisään ja ulosvaimennus 1800€
K-sport:coilover korkeus,esijännitys,vaimennus,
säädettävä yläpää 1300€
Cobra:coilover,korkeus ja vaimenus 1800€

Sitten Teiniltä löytyy montaa sarjaa, K-sportia saa halvemmalla ilman TÜV-papereita,
D2 ja BC-merkkisiä löytyy kanssa.
Ja Japanin maalta löytyy vaikka mitä!!

Kommentoikaa ja kertokaa kokemusia :)
 
Vs: Alustasarjat Evo 7-9

Minulla on nuo Bilsteinin B6-iskarit Mitsun omien jousien kanssa IX:ssäni ja on perus-suomi GSR:n alustaa huomattavasti mukavampi. Mutta mitkä ovat nuo B12-sarjassa mainitut HR-jouset? Tarkoittaako se siis H&R:ää?
 
Vs: Alustasarjat Evo 7-9

täällä ix fq360 mr alustasarja eli eibach ja bilstein. selkeesti parempi ja mukavempikin mitä gsr:n vakio.
 
Vs: Alustasarjat Evo 7-9

evoluutio sanoi
Minulla on nuo Bilsteinin B6-iskarit Mitsun omien jousien kanssa IX:ssäni ja on perus-suomi GSR:n alustaa huomattavasti mukavampi. Mutta mitkä ovat nuo B12-sarjassa mainitut HR-jouset? Tarkoittaako se siis H&R:ää?
Korjasin ekaan viestiin, joo sisältää H&R: madallusjouset.
Taidan kallistua itse ko. sarjaan...
 
Vs: Alustasarjat Evo 7-9

overboost sanoi
K-sportit saa Saksasta TÜV-papereilla, muualta ilman papereita 500€ halvemmalla.

Linkkiä kehiin. Ei nimittäin pitäisi olla edes teoriassa mahdollista, ellei sitten Saksan markkinoille ole tehty jotain erikoismallia.
 
Vs: Alustasarjat Evo 7-9

nokonzok sanoi
Linkkiä kehiin. Ei nimittäin pitäisi olla edes teoriassa mahdollista, ellei sitten Saksan markkinoille ole tehty jotain erikoismallia.
No eikös nyt Mikko vieläkään tiedä että aina jostain nurkan takaa löytyy joku Memmeli joka papereita rustailee..
 
Vs: Alustasarjat Evo 7-9

Makeko sanoi
täällä ix fq360 mr alustasarja eli eibach ja bilstein. selkeesti parempi ja mukavempikin mitä gsr:n vakio.
Onko tuon sarjan jouset mustat vai punaiset? En tiedä onko eibachilla sama politiikka kuin eräillä muilla valmistajilla, eli että musta on mukavuuspainotteista ja punainen sporttisempaa...
 
Vs: Alustasarjat Evo 7-9

Jostain kun löytäisi uudet Bilstein-yhteensopivat Eibachit (ne mustat, oliko nyt joku FQ-320-340 MR variaatio), niin hyvä olisi...
 
Vs: Alustasarjat Evo 7-9

nokonzok sanoi
Linkkiä kehiin. Ei nimittäin pitäisi olla edes teoriassa mahdollista, ellei sitten Saksan markkinoille ole tehty jotain erikoismallia.

Tälläinen vastaus on tullut(ei minulle) Saksasta, kun on kysytty papereita muualta ostettuihin K-Sport:hin.

Hello,

we are testing the K-Sport products here in Germany to get TÜV certificates for them. This is required to sell them here in Germany because German customers only buy TÜV approved products. There are two main reasons why we can't hand out the TÜV certificate to you:
• We are paying the TÜV costs for our own. This is a lot of money which has to be repaid by selling the K-Sport products for a higher price here in Germany. You didn't buy the kit from us so you didn't pay for TÜV.
• The K-Sport suspensions and brakes are manufactured in a special version for Germany to match the requirements of the TÜV. Your kit is different from this technical standard so the TÜV certificate will not be valid for it.


Sorry!!!

Best regards
K-Sport Germany
 
Vs: Alustasarjat Evo 7-9

H&R: coilover-sarjan saisin n. 900€ toimituskuluineen, alkoi kiinnostamaan 8)
http://www.h-r.com/gb/f_gewindefahrwerke.php
 
Vs: Alustasarjat Evo 7-9

overboost sanoi
Tälläinen vastaus on tullut(ei minulle) Saksasta, kun on kysytty papereita muualta ostettuihin K-Sport:hin.

No siinäpä se selitys tuli, eli tosiaan tekevät Saksan maalle jotain erikoisversiota.
 
Vs: Alustasarjat Evo 7-9

Mulla KW:n Variante 3 coilover-sarja, säädöt: korkeus, sisään-ja ulosvaimennus.
Kestävät, eivät ruostu=säädettävyys säilyy talvenkin yli, säätövarat riittävät paitsi etupäässä vois olla pikkasen enemmän säätöä alaspäin(jos joku haluaa autonsa oikeasti alas).
Mukava ja jämäkkä alusta ja säätöjä on helppo hakea vrt TEIN.
Hyväksynnät löytyy ja itselläkin muutoskatsastettu, läpihuutojuttu.
SUOSITTELEN!
 
Takaisin
Ylös Bottom