Terve! En tiedä Mitsubisheistä mitään, mutta alkanut kompaktin kokoinen katumaasturi / cross-over / mitänämänyon kiinnostamaan, ja ASX tuntuisi hyvältä vaihtoehdolta. Käytettynä saa mielestäni edulliseen hintaan hyvin varusteltuja dieselnelikkoja.
Nykyiseen kulkineeseen (375 tkm ajettu Saab 9-3 dieselfarkku) laitatin pari vuotta sitten uuden softan (150 hv / 320 Nm ---> 190 hv / 400 Nm) ja kokemukset ovat olleet pelkästään positiivisia. Joten tuli sitten luonnollisesti tutkittua, että mites ASX:n dieselkoneisiin saapi lisää voimaa.
Tässä yhden puljun lupaukset: http://quantumtuning.co.uk/car-remap-tuning-remapping.aspx?Make=Mitsubishi&Range=ASX
Samanlaisia lisäyksiä aika lailla kaikki eri viripajat lupaa.
Tämä pisti erityisesti silmään:
1.8 DI-D (115 hv / 300 Nm) ---> 175 hv / 360 Nm
1.8 DI-D (150 hv / 300 Nm) ---> 175 hv / 360 Nm
Eli onkos noissa kahdessa 1.8 DI-D koneessa samat sisuskalut, mutta toinen vaan tulee eri softalla tehtaalta?
Jos ovat käytännössä sama pata, niin ei olisi väliä kumman ostaisi kun käytettyä katselee.
Olen kerran ajanut tuollaisella 150 hv 1.8 dieselillä ja aivan mukavasti kulki, mutta nälkä se vaan kasvaa syödessä
2.2 DI-D (150 hv / 360 Nm) ---> 185 hv / 450 Nm
Tuossa olisi jo aika huimat väännöt, mitenhän lie automaattilaatikko kestää? Yleisesti vissiin kuitenkin ovat toimineet hyvin.
Persaukisena varmaankin tulee kateltua noita vähän vanhempia 1.8 dieseleitä manuaalina, mutta miksei tollainen 2.2 automaattikin, jos hinta ja ajetut kilsat kohtaavat.
Niin ja paljonkos teidän 4WD-dieselit ovat käytännössä hörppineet naftaa? Mitsun ilmoittamat kulutuslukemat vaikuttavat epäilyttävänkin alhailsilta (samahan se tosin on muillakin merkeillä). Itselläni olisi ajo ehkä 75% maantietä ja 25% kaupunkiajoa.
Nykyiseen kulkineeseen (375 tkm ajettu Saab 9-3 dieselfarkku) laitatin pari vuotta sitten uuden softan (150 hv / 320 Nm ---> 190 hv / 400 Nm) ja kokemukset ovat olleet pelkästään positiivisia. Joten tuli sitten luonnollisesti tutkittua, että mites ASX:n dieselkoneisiin saapi lisää voimaa.
Tässä yhden puljun lupaukset: http://quantumtuning.co.uk/car-remap-tuning-remapping.aspx?Make=Mitsubishi&Range=ASX
Samanlaisia lisäyksiä aika lailla kaikki eri viripajat lupaa.
Tämä pisti erityisesti silmään:
1.8 DI-D (115 hv / 300 Nm) ---> 175 hv / 360 Nm
1.8 DI-D (150 hv / 300 Nm) ---> 175 hv / 360 Nm
Eli onkos noissa kahdessa 1.8 DI-D koneessa samat sisuskalut, mutta toinen vaan tulee eri softalla tehtaalta?
Jos ovat käytännössä sama pata, niin ei olisi väliä kumman ostaisi kun käytettyä katselee.
Olen kerran ajanut tuollaisella 150 hv 1.8 dieselillä ja aivan mukavasti kulki, mutta nälkä se vaan kasvaa syödessä
2.2 DI-D (150 hv / 360 Nm) ---> 185 hv / 450 Nm
Tuossa olisi jo aika huimat väännöt, mitenhän lie automaattilaatikko kestää? Yleisesti vissiin kuitenkin ovat toimineet hyvin.
Persaukisena varmaankin tulee kateltua noita vähän vanhempia 1.8 dieseleitä manuaalina, mutta miksei tollainen 2.2 automaattikin, jos hinta ja ajetut kilsat kohtaavat.
Niin ja paljonkos teidän 4WD-dieselit ovat käytännössä hörppineet naftaa? Mitsun ilmoittamat kulutuslukemat vaikuttavat epäilyttävänkin alhailsilta (samahan se tosin on muillakin merkeillä). Itselläni olisi ajo ehkä 75% maantietä ja 25% kaupunkiajoa.