ASX rekisterikilven taakse laitettavan lisävalotelineen ja lisävalon asennus

RiseK

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2019
Moi,

Uusi täällä ja ensimmäinen kysymys

2015 ASX:ään tulossa X-vision Genesis 600 led valopalkki rekisterikilven taakse kiinnitettävällä telineellä. ASX keulassa oleva poikkipelti jossa rekisterikilpi on kiinni, on aika "letkun" oloinen joten tukiraudat valosta maskiin pitää laittaa ainakin. Ilmeisesti pitää laittaa myös jotain lisätukea tuonne poikkipellin taakse. Ongelmana on että miten tuo rekisterikilven takana oleva pelti irtoaa maskista? Tai ainakin nuo maskin ilmanottoritilät, että pääsisi katsomaan lisäruuveja varten kiinnityspaikkoja. Mulla on hallussa ASX repair manual, mutta siinä olevat räjäytyskuva ei anna selitystä noitten kiinnityksestä ja irroituksesta mitään.

ASX.JPG
 
Viimeksi muokattu

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009

Kurpat

New Member
Liittynyt
26 Helmikuu 2020
Mistä löytyy asx repair manual? Saako sen ostettua jostain? Itsellä on 2012 Asx ja haluaisin löytää jostain Service tai repair manual. Tähän asti olen vain löytänyt netistä on jotain ladattavia tiedostoja, mutta mihin niistä voi luottaa? Moni sivu varoitetaan huijaukseksi.
 

puukko

New Member
Liittynyt
29 Maaliskuu 2018
Minä heitin lisävalotelineen vain poraruuveilla suoraan tuohon maskin poikki kulkevaan muoviin. Lieneekö siellä mitään peltiä edes takana? Valoksi arctic bright BL 60W valon ilman lisätukia. Hyvin toimii, eikä tärinä häiritse.
 

RiseK

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2019
Minä heitin lisävalotelineen vain poraruuveilla suoraan tuohon maskin poikki kulkevaan muoviin. Lieneekö siellä mitään peltiä edes takana? Valoksi arctic bright BL 60W valon ilman lisätukia. Hyvin toimii, eikä tärinä häiritse.

Joo ... minäkin taisin sitten laittaa lyhkäsillä peltiruuveilla sen kilven taakse tulevan telineen .. oiskohan ollut ainakin 10 ruuvia jossei enemmänkin. Valon alapuolelle laitoin tuet jotka ovat alapäästään kiinni kaikkein alimmaisessa poikittaisessa muovissa. Asfltilla ei tärrää muuta kuin kuopissa. En tiiä edes saisiko tärinää mitenkään kokonaan pois sillä nuo kaikki keulan osat tuntuvat jonkin verran liikkuvan kun niitä vääntelee.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
1586951444096.png

Tässä vielä kuva tosta Antecin valoraudasta ja sen kanssa voisi käyttää isompaakin valoa eikä varmasti tärise. Vähän harmittaa kun tuli laitettua nuin pieni valo aikoinaan mutta hyvin tuo Osramin valo valaisee vaikka onkin nuin pieni.
 
Ylös Bottom