ASX taustapeilien automaattinen taitto pois

Tiina82

New Member
Liittynyt
12 Huhtikuu 2020
Osaako joku kertoa pystyykö ulkopeilien automaattisen taiton(kun ovet aukaisee/lukitsee) kytkeä itse pois päältä?
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Onkos sulla siinä kojetaulussa näyttö? Sieltä ne saa kytkettyä pois. En tiedä miten niissä se menee joissa ei näyttöä ole
 

Tiina82

New Member
Liittynyt
12 Huhtikuu 2020
Onkos sulla siinä kojetaulussa näyttö? Sieltä ne saa kytkettyä pois. En tiedä miten niissä se menee joissa ei näyttöä ole

On näyttö mutta tässä 2014 vuoden mallissa ei ole löytynyt näytöstä vehicle setting ‍♀️ mitä toisissa malleissa on (löytyi youtube videoita)... Joku aikaisemmassa viestiketjussa muistellut että on kaksi nappia (ei muista mitkä napit) joita painamalla saisi aktivoitua pois päältä
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
On näyttö mutta tässä 2014 vuoden mallissa ei ole löytynyt näytöstä vehicle setting ‍♀️ mitä toisissa malleissa on (löytyi youtube videoita)... Joku aikaisemmassa viestiketjussa muistellut että on kaksi nappia (ei muista mitkä napit) joita painamalla saisi aktivoitua pois päältä
Mä yritän muistaa huomenna katsoa miten se meni.
olikohan Setup->Equipment->Mirrors... En muista, tarkistan
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Joo, oli se melkein noin. Set->Equipment->Selaat alas ja sieltä Others ja siitä pääset valitsemaan Auto Fold Mirrors
 

Tiina82

New Member
Liittynyt
12 Huhtikuu 2020
Ei löytynyt, kojelaudan näytöllä vain äänen/radion asetuksia, ei ole navia joten voisiko se vaikuttaa ettei setting kohdasta löydy equipment? Mittariston näytöltä - >info napista->settings kohdasta löytyy kaikkea muuta mutta ei tätä, voisiko tehdasasetukset palauttamalla tämä toiminto (peilit) hävitä??
 

Bronson

New Member
Liittynyt
9 Toukokuu 2020
Ei saa näissä auton valikoiden kautta ollenkaan pois. Vaatii joko käynnin merkkiliikkeessä tai sitten jos on oikeanlainen obd-kaapeli ja sopivat ohjelmat, niin pystyy itse muuttamaan.
 
Ylös Bottom