Auton maalaus

Teepa

Oma "ex"kolmikko -97 TDi, -91 GLi, -91 Dyn-4 GTi
Liittynyt
17 Lokakuu 2003
Sijainti
Pori
Kertokaas mitä kannattaa maksaa auto maalauksest, siis mitä se yleensä maksaa suurinpiirtein. Ajatuksen ois maalauttaa kokoauto eri väril (kiiltävä musta ois tarkotus), ku konepellis o kivien iskeytymii ja värikin on väärä. :)
 
Minä en ainakaan yli 250euroa maksais itse.ja siihen hintaan kuuluu maali ja työ (perusmaali).
itse pohjat tekemällä tämä hinta on mahdollista täällä päin.
 
:eek: :eek: huh ompas teilläpäin kyllä halvat hinnat :eek: ei voi muuta kuin onnitella ja olla kateellinen 8)
 
joo kerros maalarin nimi niin varmasti alkaa asiakkaita järjestymään....
vois aina vuosittain vaikka vaihella auton väriä jos tolla hintaa ;D ;D
 
täällä maalataan 600e pikamaalaus... ei hyvä pohjatyö.

ja sitten kunnon maalaus 2000e... ja erinomaiset pohjatyöt.
 
Juu katsastusmies pisti vaihtamaan täysin ehjän tuulilasin, prkl!! :mad:
Ajattelin sitten tuossa että samalla kun on lasi irti ja muutenkin tuo maalaus ollut mielessä niin miks ei.
Olisko jotain vinkkejä halvoista maalareista Tampereen suunnalla?? Vois heittää koko vekottimen mustaksi...
 
Siis se hinta täällä päin on siitä että maalari maksaa maalit ja vetää vain värin ja lakan pintaan,kaiken muun joutuu itse tekemään,jää sille maalarille silloinkin hyvin siitä voittoa koska itse värin vetäminen ei voi paljoa muutenkaan maksaa.on tietenkin mahdollista täälläkin viedä vain auto ja sanoa että maalaa silloin se hinta pompsahtaa. :)
 
joo... tuossa on vaan sitten se jotta jos maalari ryssiikin maalauksen ja alat sitten sitä syyttään siitä ni se voi vaan sanoo että oot tehny huonot pohjatyöt... voi voi.. ;D
 
niin tietenkin omalla vastuulla jokatapauksessa toimitaan,mutta mitä sen on väliä kunhan tekee pohjat vaan OK
 
Muistuttaisin vaan että kiiltävämusta on pahin mahdollinen väri maalata koska siinä näkyy joka ainoa naarmu...
 
OffTopic tai ei, läheltä liippaa kuitenkin.

Soittelin tuossa eilen maalarille kun pitäisi maalata puskuri, maski, ja 2 kpl sivuhelmoja. Katsoi koneelta ja sanoi että 510 e ja tiukka hinta 430 e. Onko tuo nyt sitten kallis, siitä en tiedä mutta ei kyllä ainakaan halvalta kuulosta, osat on irrallaan ja niissä on vain väärä väri nyt, eli käytännössä niistä pitäisi ensin hioa kiilto pois ja uusi maali päälle. Tuohon hintaan kyllä varmaan jo sitten toisaalta korjataan kaikki kiven iskeymät yms jäljet...

Takalipan (uusi) maalautin samassa paikassa ja siinä jälki oli moitteeton, ja oli asennettuna 125 e.
 
Kyllä tuo on aikas normi maalaamon hinta..
kYsyin Evo3 helmojen ja puskurin maalausta maalaamossa aikoinaan, niin se oli jotain 400e, mutta se oli ilm. ilman valoja hinta ja sisälsi pohjatyöt.. (evo sälät oli muistaakseni sen mielestä työläät pohjista..)..
 
Ajattelin tuossa jos maalais ihan ite puskurin, helmat ja yhden oven. mutta tila vaan puuttuu? Onkohan kellään Tampereella tai lähistöllä mitään tallia yms. missä maalaus onnistuisi?
 
Molmis sanoi
Kyllä tuo on aikas normi maalaamon hinta..
kYsyin Evo3 helmojen ja puskurin maalausta maalaamossa aikoinaan, niin se oli jotain 400e, mutta se oli ilm. ilman valoja hinta ja sisälsi pohjatyöt.. (evo sälät oli muistaakseni sen mielestä työläät pohjista..)..

jep, tota luokkaa!
6,5:sen etupuskurin maalaus(sis. pohjatyöt) 350 rahaa. joku kolmikerrosmaalaus (en nyt muista oikeeta nimikettä) siihen toteutettiin kun toi kehonsiirrin on kuulemma aikoinaan duunattu sillä samalla menetelmällä
??? ??? ???tiiä sitten sen tarkemmin siitä...
 
2bad4you sanoi
Mistäs sitä sais Sigmaan täys maalauksen hesan alueel fiksuun hintaan? ???
Jos ei oo taitoa tehdä hommia itse kunnollisen maalauksen saanti edullisesti on lottovoitto ;D
Ei yleensä edes hyvät maalarit mielellään halua koko
auton maalausta koska paikkamaalauksilla tienaa suh-
teessa työn määrään moninkertaisesti :D
 
Jooo o. kyl tulin siihe tuloksee et antaa ol jollei mun yks kaveri suostu maalaamaan tota autoo.
Kun tosiaa noi maalarit on "hieman" kalliita. Ja jokuset ei ees ota hommaa vastaa. Toivottavasti kaveri suostuu ni sit pääsee kyl melkee maalien hinnal ;D Sit ois aika halpa maalaus. No tarvii kattoo ny ku se sais vaa maalattuu oma autos eka.
 
Olisko tosiaan jollain klubilaisella jotain tallia Tampereella missä vois maalata puskurin ja helmat?

Niin ja kuka tietää mistä vois saada sellaista kirkkaanoranssia maalia jolla vois maalata jarusatulat? Siis sitä oranssia jota on Särkänniemen Tornadossa! ;D
 
meiti rakentaa kaverin kanssa maalaamon kesällä ;D
voi sit vaihtaa väriä viikottain. 8)

(tulee muuhun maalauskäyttöön kyl, mut uuni löytyy sieltä ja riittävästi tilaa ja tehdaskompura.. ja sopivasti tilaa autolle)

ja ite ajattelin maalata ja ei mua niin haittaa pari valumaa.. (koskaan ei tiedä)
huono uusi maalauskin on parempi kuin 20v wanha maali :p
 
butch1278 sanoi
meiti rakentaa kaverin kanssa maalaamon kesällä ;D
voi sit vaihtaa väriä viikottain. 8)

(tulee muuhun maalauskäyttöön kyl, mut uuni löytyy sieltä ja riittävästi tilaa ja tehdaskompura.. ja sopivasti tilaa autolle)

ja ite ajattelin maalata ja ei mua niin haittaa pari valumaa.. (koskaan ei tiedä)
huono uusi maalauskin on parempi kuin 20v wanha maali :p

Katotaan sit uudestaan!!
Mut nyt tartteis nopeesti joku paikka kun puskuri + helmat tuli tänään ja vois pikkuhiljaa haluta ne paikoilleen... =)
 
Noh, itse kävin ostamassa maalit pari päivää sitten :) makso 95 euroa.. sisältää 1litran maalia, ohennetta, lakkaa, kovetinta :D maalaajalle mun pitää maksaa semmoiset 20 euroa.. ja se on maalannut useita autoja :D ja jälki on todella hyvää :D *onneksi on kavereita ;) *
 
Kertokaas uudisasukkaalle :D mistä Tampereella kannattaa hakea maalit? Tarkoitus olis maalailla puskuri...
Myös kiinnostaa paikat missä sekoitetaan käläkälä-pulloja...
 
Takaisin
Ylös Bottom