autoradio ongelma.

  • Viestiketjun aloittaja jason666
  • Aloituspäivämäärä
J

jason666

Guest
päivää olen uusi täällä.
ongelmista oon tähän asti selvinny ilman apua, mut tää menee yli mun tajun.

eli kun mä laitan radion kaikki neljä kaijutinlinjaa kiinni, niin yksi kaijutin toimii.
ainoa miten oon saanu enemmän kun yhen kajatin mesoomaan on niin että laitoin etikajareiden piuhat kiinni, ja toisen takakajarin toisen johdon kiinni. nyt toimii etukajarit molemmat, ja kumpikaan takatoosista ei pidä ääntä. on siis vaihdettu kasettisoitin myöhemmin, ja auton omat 4 kaujutinta kiinni. alkup johdot edelleen.

lancer GLX i kat. vm 89.

osaako joku auttaa?
 
Kaiutin parit löytää helposti kun käytät sormiparistoa ja pistät johdon pään - kiinni ja alat etsiä paria sille kokeilemalla + napaan
Kun pari löytyy kuuluu kaiuttimesta naps ääni....
näin jatkat kunnes kaikki parit ovat löytyneet
 
Oliskos tosta apua : http://www.3diamonds.headplug.com/temp/kytkis.jpg

Tai sit käyt ostamassa merkkikohtasen adapterijohtosarjan siihen soittimees lähimmästä kodinkonekaupasta.
 
nokun siis, selitin kai oudosti, ongelma ei oo johtojen löytäminen, mulla on mitsun alkup mankka tallessa.
vaan et miten mä saan ne kaikki toimimaan? pitäskö vetää kylmästi uudet johdot ja ämyrit ni varmasti tietdän miten ne on tehty.

kun tekee kaiken itse, tietää ketä syyttää kun kaikki menee päin vittuja.
 
meitsiltä löytyy tiedot siitä et minkä värinen johto menee mihinkin, mut ne koskee galanttia, saattaa ehkä olla saman väriset piuhat ku lancussa
 
Veikkaampa oikkaria jommankumman takakajarin piuhotuksissa.
Yleismittarilla mittailemaan vaan piuhotukset.

Ymmarsinko oikein etta mankka on joskus vaihtunu orkkiksesta johonkin muuhun?
Talloin kannattaa oikeasti harkita sita piuhotuksen uusimista, mailmalla kun liikkuu kaikennakoista sahko "insinooria"..
Paskat tee-se-itse-miehet
 
:seina Kuulostaa samalta vialta kuin minulla, mutta pahemmalta. Itselläni toimii kolme neljästä. Totesin, että pääsee varmaan kaikkein helpoimmalla kun vetää johdot uusiksi :p Itse ainakin aijon vedellä huoletta uudet johdot.
 
Takaisin
Ylös Bottom