Autosound Galant

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
tuollases uusimmassa nrossa o kuulemma poppiGalantti  :D
Galant 2.4 Gdi sport
Kuka lukenu ??? ite en o nähny.. kuullu vasta...
 
luettu on ja hieno peli se on ;D mutta pappa jne..jne.. auto on "ehkä" täältä kuopiosta pappa on joku pörssi hemmo (huhu kiertää)
 
hohhoijaa!!

2.4 -02 Galantti.
Ite auton laitossa ei oo paljoo käsiä liattu. Periatteelle; rahat tiskiin ja sormella osoitettu mitä laitetaan. Mut kukin tyylillään!

hienoa(ko?)!!
 
hohhoijaa!!

2.4 -02 Galantti.
Ite auton laitossa ei oo paljoo käsiä liattu. Periatteelle; rahat tiskiin ja sormella osoitettu mitä laitetaan. Mut kukin tyylillään!

hienoa(ko?)!!
ei se miten se on hommattu oo hienoa mutta se auto on kyllä minun silmiin aikas namu :eek: vai ei ne oo sitä ittse tehneet ;D siinä lehdessähän on miten ne rakensi sen subba kotelon siellä peräkontin sisällä ;D ;D
 
Jahas, pitääpä lähteä ostamaan elämäni ensimmäinen autosound sitte.. oliko iso juttu, ts. kannattaako ostaa/pääsenkö opiskelemaan..
 
Jahas, pitääpä lähteä ostamaan elämäni ensimmäinen autosound sitte.. oliko iso juttu, ts. kannattaako ostaa/pääsenkö opiskelemaan..
olihan siinä juttua ja kuvia autosta mutta ei kuvia miten on rakennettu ;D (tietenkään)
 
Onko SimoP:llä tuollainen 1997- Galant? :-/
Jos on niin olen hiukan kade. ;)
 
Älä vielä oo, oo sitte ku saan ne helmat ja etuspoilerin.. laskin tuossa että ku nakkaa helmat, keulan, renkaat ja vanteet uusiksi(235/40/18 Oz F1 Racing on nyt eholla), ja pikkusubin konttiin niin köyhtyy mukavat 2500€.. ja sitte vituttaa niin että veri ei kierrä ku on perseauki koko kesän:)

Laittas ny ekana nuo renkaat ja laskun, kattelee vaikka ens kesänä sitte tuota helmoja/maskia:)
 
Ja tietysti vielä 2,5-v6 malli tai 2,4GDi. :-/
Ei o reilua, vaikka olisi "vain" 2-litranen. :(
 
Tollanen laiska 2litranen mopohan se on. Jos ois ollu varaa ostaa 2.4Gdi niin oisin kyllä laittanu suoraan sen sportin:)
 
Nyt on sitte nuo molemmat jutut (GTI-lehti ja Autosound) luettu, sama autohan niissä on molemmissa.. mua ei kyllä mitenkään säväyttänyt toi, sehän oli ihan perus GDI Sportti, luulin että siihen ois jo jotain tehtykin, edes musapuolelle sitte.

Hieno autohan se on, ei siitä mihinkään pääse. Ja Isi-leasing vielä kaiken lisäksi :D
 
Heh. Loistavaa toimintaa sitten tuolta Autosound-Isileasing-Galantin sponsorilta Rengasparilta. Komeesti kotisivujen osote auton kyljessä, mutta sitten sivut ei toimi:D

http://www.rengaspari.fi
 
Halutaanko tämä galantin omistaja Klubiin ?

Meinaa ny o sen auton kuvat mm Fin-tuningin Galleriassa esillä ja voishan hänelle laittaa mailin ?

PS. Tätä viestiketjua sit ehkä siivottava !?? ..isileasing... tosin itsehän Gti lehen juttu alko jo tuolla että auto on isileasing :)
 
mä en kehtais esitellä tollasta faijan pirssiä noloahan toi on isi ostaa pojalle auton menis poika vaan ite töihin niin oppis tajuamaan ite ton rahan arvon ettei se puussa kasva. noloo ;D
 
En minä ainekaan vastaan pistäis jos isä haluasi mulle vastaavan ostaa. ;D
 
joo kyllä mullekin kelpais mut olisin hyvin hiljaa et se on faijan maksama eihän sitä tarvis toimittajalle kertoo tuskin se rekisteri otetta tutkii kun autosta juttua tedään ;D
 
Mutta mikä haloo siitä sit syntyis ?..ei sellasta pietä salassa.. munmielestä toi ol oikeen kertoo et pappabetalar... ::)
 
Halutaanko tämä galantin omistaja Klubiin ?

Meinaa ny o sen auton kuvat mm Fin-tuningin Galleriassa esillä ja voishan hänelle laittaa mailin ?

PS. Tätä viestiketjua sit ehkä siivottava !?? ..isileasing... tosin itsehän Gti lehen juttu alko jo tuolla että auto on isileasing :)

voishan sitä kysäistä, onhan se (mun mielestä) ihan siisti kärry (vaikkakin isi leasing ;D) Ja tuskin siitä haittaakaan on jos lancer vaikka sitä ennen vähän siivoaa tätä ketjua ;D

Ja jos kirjoitat kaverille, niin pyydä siltä heti samantien osoite ja muut tiedot, ettei tarvii sitten ruveta tenttaamaan niitä.... :eek:
 
voishan sitä kysäistä, onhan se (mun mielestä) ihan siisti kärry (vaikkakin isi leasing ;D) Ja tuskin siitä haittaakaan on jos lancer vaikka sitä ennen vähän siivoaa tätä ketjua ;D

Ja jos kirjoitat kaverille, niin pyydä siltä heti samantien osoite ja muut tiedot, ettei tarvii sitten ruveta tenttaamaan niitä.... :eek:


Juuh.. en löytäny viel hänen tietoja Finnin sivuilta.. tosin en ettinykään kauan.
Oisha se mukava klubissa tuollaanenki peli :eek:
 
En minäkään kyllä tätä ole tarkoittanut, kun olen Nikon kanssa puhunut, että klubiin kaivattaisiin vanhempien Mitsujen harrastajia. ;D
Mieluummin näkisin täällä tosiaan iältään vanhojen Mitsujen omistajia, kuin vanhempien ostamien Mitsujen harrastajia. :-/
Mutta niinkuin sanonta kuuluu "lisänä se on p*ska makkarassakin". :p
 
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö kaikkien
mitsu-harrastajien tai mitsuista kiinnostuneiden pitänyt olla tervetulleita clubiin ???
 
ja eiks niko joskus sanonyt et klubiin voi liittyä vaikka ei omistaisikaan mitsua mutta on muuten kiinnostusta ;D
 
Jeps!
Kommenttini myös kekoon..

A: tuskin on järkevää fiilailla textiä.. tätähän se sananvapaus on, ja onhan selvää että näissä tarinoissa ei ketään suoranaisesti oo haukuttu, kommentoitu vaan raskaasti?..

B: Klubi ajatushan on alkanut siitä, että (nikon aloite) pystyttäisiin keskittämään mitsu tietotaitoa suomessa johonkin kaikkien saataville.. ja samalla semmoista yhteistä hauskanpitoa automerkin ympärillä..

C: Klubin mottona ei ole et pitää omistaa mitsu vaan että siitä on etua.. eli jos kiinnostusta ja tietotaitoa on
miksei mitsutonkin jäsen ollavoi.. koska pian sellainenkin ostaa mitsun kun tietää mistä apua löytää,
kun meillä tää klubi on.. :p

Palaillaan
 
:) ei helvetti miten huvittavaa juttua tyypit on kirjoittanut foorumiin, minä olen miksu kuopiosta joka omistaa JBL galantin!!!

Ja kaikki asiat joista puhuitte muuta ei pidä paikkaansa, kukaan teistä ei tiedä oikeesti mitä autolle on tehty ja miten heh, joten turha tulla sanomaan,

Liityin muuten kerhoon tänne mutta aika paska vastaanotto!!!

1. Auton osti isä mutta joudun maksamaan joka pennin omilla rahoillani!!! Olen ollut 11 vuotiaasta lähtien isän luona töissä!!! Raadan nytkin sellasta 50 tunnin työviikkoja kevyeen ja kuukaudessa sellaset yli 200 tuntia menee yli kevyeen!!! Popit ostin itse ja yms....

Asennukset on todellakin itse tehty eikä missään asentamossa. Alusta loppuun kaverin kanssa väsättiin ja projekti kuviakin löytyy mutta ei niissä ole mitään nähtävää.

Auto on muuten vakio tällä hetkellä mutta konepellissä on skooppi. Tänään tuli uusi takaspoikka ja kun japanista tulee niin tulee uusi etupuskuri ja sivuhelmat, takahelmaa en oel löytänyt katselemisen arvoista.

Mutta kantsii muuttaa vähän asennetta jo alkuun, jos ei kerran tiedä mistään mitään.

Junnukin ole vaan hiljaa :) vaikka keskiviikkona sua viimeks näin heh :)
 
Ja muuten rengasparin nettisivut toimii ainakin minulla että kants ???ii kattoo peiliin!
 
Nythän nuo näyttäs pelaavan, aika kauan ne kuitenki oli pois toiminnasta.
Älä siä Miksu hermostu ;D

Ihan hyvät sivut, varsinki jos kattoo perus html-sivuina eikä flässinä. Alession Turbot aattelin sieltä pirssiin käydä hakemassa.
 
Ja muutenkin, jaa ihmeessä Galantti-tietouttas mullekkin, mistä oot osia jaappanista hommannu, paljonko on maksanu, jne. Voipi sitten itellekkin investoida. Esim. sun jouset kiinnostaa kovasti, mitkä ne nyt olikaan, ja mitä olit suunnitellu takapäälle tekeväs. Ropsiiko laskettuna pohjaan?

Ei noita puheita kannata vakavissaan ottaa, pilke silmäkulmassa ne on heitetty. Jutusta sai kyllä sen käsityksen että on ihan täysin isi-leasing, nyt kun asiaa selvitit niin sitten ei ole. Arvostan suuresti tuollasta "oon ikäni vääntäny porukoille hommia..", koska oon ite tehny ihan samalla tavoin. Jos tuo nyt sitte on isileasinkia jonku mielestä niin joo, munki sierra oli isileasing.

Että eipä muuta ku tervetuloa porukkaan mukaan, älä nyt kovin syvälle sitä hernettä nykäse ennen ku päästään alkuun ;D Kateellisia tässä vaan ollaan.. mä lähinnä koneesta, keulasta, helmoista ja sisuksesta, runko mulla onneksi on sama ;)
 
Minä saatan saada jpeg kuvana tuon kyseisen artikkelin, niin laitan siitä linkin tänne  :peukku

Edit:
Täältähän sitä artikkelia löytyy valitettavasti hieman huonolaatuisena, mutta kuitenkin ;D
Artikkeli
lisää
ja vielä

Ja autostahan löytyi muutama kuva autosoundin sivuiltakin :peukku
Kuva1
Kuva2
 
Komea on kyllä mitsu,nykyisellään kyllä paljon komeampi. Hötsissä tuli kyylättyä ihan antaumuksella ;D Yritän jaksaa laittaa pari kolme kuvaa ko. autosta.
 
Takaisin
Ylös Bottom