Biltema Korotus- ja madallussarja - laiton vai laillinen

ruovi

Member
Liittynyt
21 Lokakuu 2010
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Korin-osat/Jousitus/Muu-jousitus/Korotus--ja-madallussarja-2-kpl-341712/

Biltema Korotus- ja madallussarja, 2 kpl

laillinen vai laiton

ei ota mitään tolkkua netistä kaivamalla, osa sanoo joo osa ei...

tietästö joku tietäjä totuuden...?
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: Biltema Korotus- ja madallussarja - laiton vai laillinen

Ihan ok kun saat jousien valmistajalta paperin että kyseisissä jousissa saa käyttää Biltsun korkeudensäätösarjaa mallia 341712. Tämä siis pikaisella mietinnällä, oon melko varma että löytyy enemmän kuin pari määräystä joilla tollasten käyttö estetään. Eikä se ole huono asia :)
 

ruovi

Member
Liittynyt
21 Lokakuu 2010
Vs: Biltema Korotus- ja madallussarja - laiton vai laillinen

mites noi:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Korin-osat/Jousitus/Muu-jousitus/Jousen-valikumi-6-kpl-341710/

..?
 

mikko412

Active Member
Liittynyt
15 Toukokuu 2005
Vs: Biltema Korotus- ja madallussarja - laiton vai laillinen

noi välikumit saa olla leimalla,ei tuu mutinoita. (ollu muutamassa vehkeesssä,enkä ole tehny mitään niiden suhteen) noi metalliset sarjat unohtaisin kauppaan ihan tahallaan
 

ruovi

Member
Liittynyt
21 Lokakuu 2010
Vs: Biltema Korotus- ja madallussarja - laiton vai laillinen

ok ok !

katotaan mitä sanoo ens katsastuksessa, jostain luin että kolme kumia saa olla per jousi

mutta tosiaan on kyllä tosiaan niin risti riitasta tietoa netissä..
 

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
Vs: Biltema Korotus- ja madallussarja - laiton vai laillinen

Mihin kulkineesee meinaat nuo laittaa?
Tai ne kumit?
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: Biltema Korotus- ja madallussarja - laiton vai laillinen

mikko412 sanoi
noi välikumit saa olla leimalla,ei tuu mutinoita. (ollu muutamassa vehkeesssä,enkä ole tehny mitään niiden suhteen) noi metalliset sarjat unohtaisin kauppaan ihan tahallaan

Mä oon käsittänyt että kuoleentuneet jouset pitäis vaihtaa terveisiin, eikä alkaa pelaamaan millään kuminpalasilla. Sanon saman kuin jossain muuallakin, eli jos joku ei ole sun autossa niihin viitsinyt puuttua, ei se asiaa muuta luvalliseksi. Höhlää neuvoa muita väärin.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Biltema Korotus- ja madallussarja - laiton vai laillinen

miikka sanoi
Mä oon käsittänyt että kuoleentuneet jouset pitäis vaihtaa terveisiin, eikä alkaa pelaamaan millään kuminpalasilla. Sanon saman kuin jossain muuallakin, eli jos joku ei ole sun autossa niihin viitsinyt puuttua, ei se asiaa muuta luvalliseksi. Höhlää neuvoa muita väärin.

juu kerran tommoset joskus teininä laittanu ja sitte vaihdoin uudet jouset ja on muute eroa kuin yöllä ja päivällä. EN SUOSITTELE!
 
Ylös Bottom