- Liittynyt
- 15 Elokuu 2005
- Sijainti
- Tornio
Kävin nuita kulmia säädättämässä, niin tuo camber kuulemma sais edessä olla nollassa?
Nyt kun on tosiaa puolitoista asteta miinuksella, niin sehän tekee 205 leveillä semmosen 5mm
kallellaan ja renkaan halkaisialla n.15mm yläpuoli sisempänä ku alareunasta.
Aurauskulman vain laitto kohilleen, niin meneehän tuo nyt ihan suoraan eikä vetele kiihdyttäessä.
-Vaikuttaakohan alkaa epäkesko pultteja tuohon asentelemaan, et mitähän hyötyä tuosta säätämisestä sit saattas olla?
Renkaat kuitenkin kuluu tasasesti...
Kummallinen oli se niiden koneen "hakutaulukko". Ei ollu tuolla tyyppi numerolla CB5A vaan kori numerolla mikä löyty sit tuolta artikkeleista.
Tämän kori numero on E41 mitä en kyl tienny. Eikä sieltä koneeltakaan löytyny. Katottiin sit samanikäsen Coltin koodilla mikä on E24.
-Kai siinä samat kulmat on?
Niin ja ei ole madallettu.
Nyt kun on tosiaa puolitoista asteta miinuksella, niin sehän tekee 205 leveillä semmosen 5mm
kallellaan ja renkaan halkaisialla n.15mm yläpuoli sisempänä ku alareunasta.
Aurauskulman vain laitto kohilleen, niin meneehän tuo nyt ihan suoraan eikä vetele kiihdyttäessä.
-Vaikuttaakohan alkaa epäkesko pultteja tuohon asentelemaan, et mitähän hyötyä tuosta säätämisestä sit saattas olla?
Renkaat kuitenkin kuluu tasasesti...
Kummallinen oli se niiden koneen "hakutaulukko". Ei ollu tuolla tyyppi numerolla CB5A vaan kori numerolla mikä löyty sit tuolta artikkeleista.
Tämän kori numero on E41 mitä en kyl tienny. Eikä sieltä koneeltakaan löytyny. Katottiin sit samanikäsen Coltin koodilla mikä on E24.
-Kai siinä samat kulmat on?
Niin ja ei ole madallettu.