carismaani
New Member
- Liittynyt
- 20 Heinäkuu 2017
malli: 4d carisma sedan 1.6-snda1a/254. 4g92 moottorilla.
minne piilotettu kampiakselin asennon tunnistin?
Liekkö jopa lohkoon kiinnitetty jakokopan sisällä?
Pitänee apuhihnoja myöten alottaa tilan raivaaminen, jos tunnistimen meinaa löytää.
Alahihnapyörää ,ehkä kannattaa jo tässä vaiheessa yrittää löysyttää ,kun hihnoista ehkä lisää kitkaa. Jos avain mahtuu.
Laturin ja ohjaustehostimen kiinnike rautaa irti niin saa tulemaan alemman kopan muovin irti.
Kuhan kampuran hihnapyörän saa irti.
Kampiakselin lukitustapin paikan ja koon ,jos joku tietää niin se ois päivän hyvä työ.
Kun ei sitä pulttipyssyä ole niin hakattua hylsyn ja moskan ja jatkon hajalle; niin sekunneissa irtoaa hihnapyöränpultti, kun sopivan avaimen tukee auton rakennetta vasten ja starttimoottorilla varovasti avustaa. Kävi tosi kätevästi, kun vain uskalsi startilla avustaa.
Sytkät irti ettei auto vahingossakaan käynnisty ja akunkengän otin myöhemmin irti ettei satu vahinkoa koska nokkahihnahan ei ymmärtääkseni ole enää alhaalta kiinni millään. Remontti, just lisäänty, jos nokkahihna irtoaa.
Työ voitto. Totta tosiaan kaiken takaa löytyy tämä etsitty tunnistin.
Hihnan suojan alemman muovin sisällä tunnistimen sähköliitäntä. Älä säre muovia. Kiitos avusta.
minne piilotettu kampiakselin asennon tunnistin?
Liekkö jopa lohkoon kiinnitetty jakokopan sisällä?
Pitänee apuhihnoja myöten alottaa tilan raivaaminen, jos tunnistimen meinaa löytää.
Alahihnapyörää ,ehkä kannattaa jo tässä vaiheessa yrittää löysyttää ,kun hihnoista ehkä lisää kitkaa. Jos avain mahtuu.
Laturin ja ohjaustehostimen kiinnike rautaa irti niin saa tulemaan alemman kopan muovin irti.
Kuhan kampuran hihnapyörän saa irti.
Kampiakselin lukitustapin paikan ja koon ,jos joku tietää niin se ois päivän hyvä työ.
Kun ei sitä pulttipyssyä ole niin hakattua hylsyn ja moskan ja jatkon hajalle; niin sekunneissa irtoaa hihnapyöränpultti, kun sopivan avaimen tukee auton rakennetta vasten ja starttimoottorilla varovasti avustaa. Kävi tosi kätevästi, kun vain uskalsi startilla avustaa.
Sytkät irti ettei auto vahingossakaan käynnisty ja akunkengän otin myöhemmin irti ettei satu vahinkoa koska nokkahihnahan ei ymmärtääkseni ole enää alhaalta kiinni millään. Remontti, just lisäänty, jos nokkahihna irtoaa.
Työ voitto. Totta tosiaan kaiken takaa löytyy tämä etsitty tunnistin.
Hihnan suojan alemman muovin sisällä tunnistimen sähköliitäntä. Älä säre muovia. Kiitos avusta.