Carisma 1998 Moottorin merkkivalo!

Carisma 98

New Member
Liittynyt
2 Syyskuu 2016
Hei, minun 1.6 1998 vm carismassa on syttynyt välillä moottorin oranssi vikavalo. Tekee yleensä kun ajaa pienillä kierroksilla pientä nopeutta. Mutta kun kiihdyttää ja painaa kaasua sammuu kun kierrokset nousee. Tietääkö joku onko tää ajoittainen vikavalon vilkahdus merkki vakavasta viasta.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Carisma 1998 Moottorin merkkivalo!

Lukee vikakoodit nii siel on muistis varmasti joku tai laittaa tyhjäkäynnille jos silloin syttyy, tuossa on jo obd pistoke kummiskin.
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Carisma 1998 Moottorin merkkivalo!

Vaikka siellä on se obd-pistoke niin se ei välttämättä tarkoita sitä että siihen pääsisi normaalilla obd lukijalla kiinni.
Carismasta en on varma (kun on euroopassa suunniteltu eurooppalaisille.), muuta muuten tuon ikäisiin pääsee melko huonosti obd lukijalla kiinni.
Vaihtoehto on kytkeä se yksi nasta runkoon, niin silloin se morsettaa ne vikakoodit.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Carisma 1998 Moottorin merkkivalo!

Wlooffy sanoi
Vaikka siellä on se obd-pistoke niin se ei välttämättä tarkoita sitä että siihen pääsisi normaalilla obd lukijalla kiinni.
Carismasta en on varma (kun on euroopassa suunniteltu eurooppalaisille.), muuta muuten tuon ikäisiin pääsee melko huonosti obd lukijalla kiinni.
Vaihtoehto on kytkeä se yksi nasta runkoon, niin silloin se morsettaa ne vikakoodit.

ainaki töissä boschilla pääs mun mielestä mut esim ku virtalukko vaihettii yhtee nii se vaati si MUT.III
mut tietääkseni carismasta pitäs kyllä vähintää näkee että mikä vika, ainaki jos on gdi nii varma nakki, kyllä vanhemmistaki mun mielest pääs..
mites toimiiko keydance tässä?
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Carisma 1998 Moottorin merkkivalo!

http://www.mitsubishi-forums.com/60-carisma-forum/49519-engine-light-how-check-code.html

Tuolla tosiaan ohjeet millä saa sen vika valon morsettamaan ne koodit.

Tuossa vielä videolla.

https://www.youtube.com/watch?v=8_kAkT3onw8
 
Ylös Bottom