carisma vm.2000 gdi...kaasuttelee omiaan.

K

keimo

Guest
..eli mistä voi johtua kyseinen oire..kiihdyttäessä ja myös tasakaasulla pieni nykäisy silloin tällöin ja tuntuu että saisi hetkisen hiukan enemmän kaasua, niin että nykäys tuntuu..oire ei mitenkään säännöllinen tai liity esim.tiettyyn kierroksiin tai vaihteisiin...kiitoksia tohtoreille etukäteen
 
ilmeisesti vallan normaalia tolla gdi koneella, mulla on kans tota samaa vaikka oli just merkkikorjaamolla laitossa ja siellä putsattiin kaikki ja vaihdettiin uus softa ohjaukseen.
 
eikö toi ole ominaisuus, kone kiihdyttä ittensä tiettyyn kierrosalueelle jonka jälkeen rupee käymään laihaseoksella.
 
Haulla löytyy paljon materiaalia aiheestä täältä foorumilta. Ja tuohon syynä taisi olla juurikin kaasuläppäkotelon karstoittuminen joka on gdi:lle ominaista.
 
No mulla on ainakin noi just kaikki putsittu merkkiliikkeessä takuuseen ja silti nykii... Ja näyttäs sille että nykii aina vaan pinta kaasulla ajettaessa, joten kai se on sit vaan normaalia laihaseos juttua, tiedä sit sitä. Mutta välillä kyllä tuntuu tuo nykiminen pikkasen turhan rajulle.
V.Taavila sanoi
Haulla löytyy paljon materiaalia aiheestä täältä foorumilta. Ja tuohon syynä taisi olla juurikin kaasuläppäkotelon karstoittuminen joka on gdi:lle ominaista.

No mulla on ainakin noi just kaikki putsittu merkkiliikkeessä takuuseen ja silti nykii... Ja näyttäs sille että nykii aina vaan pinta kaasulla ajettaessa, joten kai se on sit vaan normaalia laihaseos juttua, tiedä sit sitä. Mutta välillä kyllä tuntuu tuo nykiminen pikkasen turhan rajulle.
 
juu...meilläkin nykiminen sellaista että vaikea uskoa että ns. kuuluu asiaan..no torstaina tohtorisetä katsoo systeemit, ehkä selviää.
 
Kyllä tää mustakin on vaikea uskoa normaaliksi, kuka perskule tämmösillä jojoilla oikeesti voi ajaa :) Pakko se on kai vieläkin tosta liikkeeseen itkeä kun onhan tuota takuuta vielä melkein 6kk jälellä...
 
keimo sanoi
..eli mistä voi johtua kyseinen oire..kiihdyttäessä ja myös tasakaasulla pieni nykäisy silloin tällöin ja tuntuu että saisi hetkisen hiukan enemmän kaasua, niin että nykäys tuntuu..

Itselläni tekee noin ehkä kerran viikossa tai kuussa, todella harvoin joka tapauksessa. GDI:hin suosittelen 98E bensaa, menee vähemmällä ja tasaisemmin.
 
Pitäneekin vielä kokeilla tota 98:ia ja mulla tuo nikiminen on päivittäistä ja pintakaasulla ajettaessa todella yleistä...
 
juu pitänee kokeilla tota 98 e löpöä....onkohan kukaan öljynvaihtojen yheydessä vaihtanyt/vaihdattanyt tota shellin gdi koneeseen tarkoitettua ja suunniteltua öljyä....eli onko huomattu onko sillä vaikutusta mihkään...
 
Takaisin
Ylös Bottom