Carismaan keskuslukon kauko...

B

baker

Guest
Elikkäs tarkotuksena olis asentaa Carisman keskuslukitukselle kauko-ohjain ja sen mukana tietysti autoon vastaan otin.

Olisiko kellään mitään tietoa siitä mihin keskuslukon piuhat menee?

eli siis että ei tarvitsisi repiä oven sisustuksia auki ja sieltä kattoa et mihin piuhaan kytkeä... hälytintä ei ole.. eli sinne ne piuhat ei siis ainakaan mene... ;)
 
Helpoin on kytkeä siihen keskuslukituksen ohjaus nappiin, joka on käsijarrun vieressä.. Jos pelkkää keskuslukitusta olet asentamassa..

ps. miks et samalla laita hälyä?
 
Se olisikin helppoa jos olisi sellainen nappula mistä ovet menee lukkoon, mutta autossani se on yhdistetty kuskin oven "lukon nuppiin"...

hälyn laittokin kävi mielessä...
 
baker sanoi
Se olisikin helppoa jos olisi sellainen nappula mistä ovet menee lukkoon, mutta autossani se on yhdistetty kuskin oven "lukon nuppiin"...

hälyn laittokin kävi mielessä...

Siis eikö muka ole?
Onko sulla edes keskuslukitusta?
kyllä mulla ainakin on nappi, siinä käsijarrukahvan vieressä..
No mulla kyllä oli kaukoohjattu lukitus muutenkin. Nykyään hälytin ohjaa.

Oletko purkanut sitä keskikonsolia? siellä todennäköisesti on johtosarja valmiina..
Mikä vuosimallin Carisma kyseessä?
 
Ei ole sitä nappia.. se on "yhdistetty" siihen kuskin oven "lukon nuppiin" (vai mikä nyt onkaan)... kuitenkin kun istut autossa ja painat sen alas niin kaikki ovet menevät lukkoon... Ja on mulla keskuslukitus ;)

Olen purkanut keski konsolin ja siel ei oo mitään johtosarjoja valmiina... muuta kuin ne mitkä on kytkettykin eli penkkien lämmittimet... sun muut srs-boxille tulevat johdot...

Kyseessä on -96 1.8 carisma
 
baker sanoi
Ei ole sitä nappia.. se on "yhdistetty" siihen kuskin oven "lukon nuppiin" (vai mikä nyt onkaan)... kuitenkin kun istut autossa ja painat sen alas niin kaikki ovet menevät lukkoon... Ja on mulla keskuslukitus ;)

Olen purkanut keski konsolin ja siel ei oo mitään johtosarjoja valmiina... muuta kuin ne mitkä on kytkettykin eli penkkien lämmittimet... sun muut srs-boxille tulevat johdot...

Kyseessä on -96 1.8 carisma

siittä nupista lukot toimii joka autossa.. kätevää että ei ole sitä lukituksen ohjaus nappia.

No kuitenkin sen saa kytkettyä sinne johtosarjaan, mikä menee kuskinpuolen kick paneelin alla.. mutta siellä kulkee varmaan 50 johtoa, joten enempää en muista mihin johtoon ne tuli?
yleensä tulee ohjeet mukana, mulla oli ohjeet hälyn asennukseen.
 
yks konsti on et relehän sitä keskuslukitusta ohjaa ja se on yleensä sulekeboksin vieressä. liikutat sitä oven nuppia ja kuuntelet missäpäin rele napsuu ja kokeilet sormilla jos niitä on useempia niin löydät oikean...! sit vaan mittaileen oikeat johdot releestä mihin kytkeä..ohjaus johdot..
 
Ratkaisin ongelman... Otin takaluukun sisäpuolelta muovilevyn pois... Siel oli kaksi mikrokytkintä jotai lukko ohjas... vedin piuhat niistä keulaan ja sain vastaanotin yksikön laitettuu sulakerasian viereen... Ja hyvin toimii!!
 
Vs: Carismaan keskuslukon kauko...

-96vm Carisma


Power Lock brown/black - right of steering column
Power Unlock brown/yellow - right of steering column

-97Vm Carisma

Power Lock brn/blk or green - CDL unit o/side underdash
Power Unlock brn/yel or yel/brn - CDL unit o/side underdash
 
Vs: Re: Carismaan keskuslukon kauko...

Carisma-mies sanoi
Toi kauko-ohjattu lukitus tuli vakiox muistaakseni -98 mallista eteenpäin....

Mun 98 Carismassa ei ole kauko-ohjainta :mad:
Mielessä on käynyt, että pitäisi ostaa ja asentaa. Samalla myös hälyt :)
Olisiko jollakin suositella hyvää merkkiä jolla ei ole ihan tähtitieteellistä summaa?
 
Vs: Carismaan keskuslukon kauko...

Juu ei ole mullakaan -98 Carismassa kauko-ohjattua keskuslukitusta. Mielessä on käynyt että semmonen pitäs asentaa. Parhaiten se onnistuu kyllä siihen keskikonsolissa olevan napin yhteyteen. Edelliseen autoon?! (Rellu Laguna) tuli asennettua toi kauko-ohjaus. Siihen se oli ainakin helppo kytkeä, kun siinäkin oli nappi keskikonsolissa..

http://eshop.jatekimport.fi/Tuotteet/H%E4lyttimet++Kaukos%E4%E4t%F6+Keskusluk/Auton+kaukos%E4%E4timet/1329

Tuommosen asentelin Lagunaan ja ihan hyvältä ja toimivalta vaikutti, eikä ole kallis. ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom