Carisman katalysaattori

R

redsnake

Guest
Noniin,ja sen vielä unohdin kysellä,että uskaltaako kattipöntön ottaa pois,ja tarviaako jotain säätöjä jos niin tekee,ja hajoaako koko pannu? (ehkä tyhmä kysymys,mut kun ei ihminen tiedä)
 
Re: KATti

jos on katin molemmin puolin lamda anturi niin ei kannata ottaa pois
muuten "kissa" on täydellinen kirjapaino autotallin hyllyssä ;D

tosin hyötyä ei varmaan paljoa ole, ehkä 1 - 0,5heposta tulee, ei ainakaan mulla gallussa pahemmin vaikuttannu..
 
Re: KATti

JKorpela sanoi
jos on katin molemmin puolin lamda anturi niin ei kannata ottaa pois
muuten "kissa" on täydellinen kirjapaino autotallin hyllyssä ;D

tosin hyötyä ei varmaan paljoa ole, ehkä 1 - 0,5heposta tulee, ei ainakaan mulla gallussa pahemmin vaikuttannu..


Ai? Kaverin Ouppelissa hirvee vaikutus,ja eräässä Lanciassa.Miksei sitten Mitsussa?Höh.
 
Re: KATti

Pannaan rotta putkipajalle,4-2-1-2 ja jossain 2,5" kun menee tuplana.Himppusen ilmaa lisää,vaikkei sitä kai kovin voi enää lisätä paljoa.Tbo tai ruuvi ehkä hakuun tai sitten ei ,splitterit kiinni ja tietenkin eyebrowsit,jotka jo sängyn alla,,,sit pitäis vielä taka broileri,ajattelin jos volvon s40,mutta saattaa aiheuttaa pahennusta clubissa,joten ehdotuksia vastaanotetaan.Ja viimeisenä tietenkin maalarille,jos löytyy joku taitava huurupää joka värittää halvalla ja helevetin hyvin,(perfektionisti kun olen,ja itsekin höyryjä hengitellyt).
 
Kirjoituksesta eikä sen kirjoittajan profiilista selviä mikä auto on kyseessä, ilmeisesti kuitenkin jokin Carisma.

Pidä kuitenkin pää sen verran kylmänä ettet mene ja tee samaa virhettä kuin eräs toinen, joka pisti alle 3" putkea ja ihmetteli mihin Carisman tehot katosivat.
 
Re: KATti

redsnake sanoi
Pannaan rotta putkipajalle,4-2-1-2 ja jossain 2,5" kun menee tuplana.Himppusen ilmaa lisää,vaikkei sitä kai kovin voi enää lisätä paljoa.Tbo tai ruuvi ehkä hakuun tai sitten ei ,splitterit kiinni ja tietenkin eyebrowsit,jotka jo sängyn alla,,,sit pitäis vielä taka broileri,ajattelin jos volvon s40,mutta saattaa aiheuttaa pahennusta clubissa,joten ehdotuksia vastaanotetaan.Ja viimeisenä tietenkin maalarille,jos löytyy joku taitava huurupää joka värittää halvalla ja helevetin hyvin,(perfektionisti kun olen,ja itsekin höyryjä hengitellyt).

Tbo:n meinaat siis hommata Carismaan?
 
Niin? Miksei Tbo? Höh,,,
No se 3" oli ehkä liikaa,mutta jollain vaimentimella kun vastapaineen korjaa niin eiköhän se futaa.Ja kokeilemallahan se selviää,ja polkimella tuntee,missä mennään.
CARISMA(nyt tiedät)
 
redsnake sanoi
CARISMA(nyt tiedät)

Kunhan nyt yritin hienovaraisesti kysyä että mikähän auto on virityksen kohteena, olisi paljon helpompi auttaa jos edes tietäisi mistä autosta on kyse. Merkin varmaan kaikki arvaavat, mutta malli saattaakin vaatia jo kristallipalloa ja jonkinlaisia ennustajan lahjoja.

Foorumilla saattaa jopa olla henkilöitä jotka ovat omaa Carismaansa piristäneet, eivät vain ole vastailleet kun et ole liiemmin tietoja kohteesta jaellut.
 
Kuvastahan tuon näkee Max,,,höh,,,
Ja senverran olen itseäni tuonut julki että kohtahan kaikki jo tuntevat auton ,vaikka uusi olenkin.(kohta jollain jo koko palko nenässä:) )
Ei millään pahalla,,,
 
redsnake sanoi
Kuvastahan tuon näkee Max,,,höh,,,
Ja senverran olen itseäni tuonut julki että kohtahan kaikki jo tuntevat auton ,vaikka uusi olenkin.(kohta jollain jo koko palko nenässä:)  )
Ei millään pahalla,,,

Niin. Carismaakin sattuu olemaan 1.6l ja 1.8l normaalilla bensakoneella, 1.8l GDI -koneella sekä myös dieselinä. Luulenpa, että sitä tietoa tuossa haettiin ::)
 
redsnake sanoi
Kuvastahan tuon näkee Max,,,höh,,,
Ja senverran olen itseäni tuonut julki että kohtahan kaikki jo tuntevat auton ,vaikka uusi olenkin.(kohta jollain jo koko palko nenässä:)  )
Ei millään pahalla,,,
Kuvasta ensin päättelin että Lanceri ;D
Kerros kuinka Turbotus projekti etenee.... Joko olet yrittänyt leimalle ;)
 
Thegr8one sanoi
minusta toi 3" tuntuu silti aika mauttomalta...  :p 2.5 tuumaa ehdoton maksimi..

Eräs puolituttu vietti melko kauan Carisman kimpussa ja muistaakseni tuo 2,5" oli sekin liikaa, ilmanottokin meni moneen kertaan uusiksi kunnes sopiva suodatin löytyi, olisikohan ollut green filter joka onnistui jopa pudottamaan tehot radikaalisti.

Mutta nuo olivat tosiaan vaparin muutoksia, turboissahan ei tarvitse kuin nostaa ahtoja 8)
 
MaxFlower sanoi
Eräs puolituttu vietti melko kauan Carisman kimpussa ja muistaakseni tuo 2,5" oli sekin liikaa, ilmanottokin meni moneen kertaan uusiksi kunnes sopiva suodatin löytyi, olisikohan ollut green filter joka onnistui jopa pudottamaan tehot radikaalisti.

Mutta nuo olivat tosiaan vaparin muutoksia, turboissahan ei tarvitse kuin nostaa ahtoja 8)


on tässä kyllä huomattu että muutamia 2litrasia on onnistu saamaan niin nuhasiksi kun on pitäny tunkea sinne alle joku hillitön 3" rööri.. ::) ei se putken koko vaan se virtaus nopeus ;D
 
redsnake sanoi
Niin? Miksei Tbo? Höh,,,
Onnea yritykseen ;) Toivottavasti ei vain jää yritykseksi, mutta pahoin pelkään... Ei taida suomessa olla turbo carismoja (ainakaan lailisesti) rekisterissä.
 
Jaakko N sanoi
redsnake sanoi
Niin? Miksei Tbo? Höh,,,
Onnea yritykseen ;) Toivottavasti ei vain jää yritykseksi, mutta pahoin pelkään... Ei taida suomessa olla turbo carismoja (ainakaan lailisesti) rekisterissä.

Jeps helppohan tuo tbo sinne on laittaa :) Laillisuus on eriasia ;D
 
redsnake sanoi
Niin? Miksei Tbo? Höh,,,
No se 3" oli ehkä liikaa,mutta jollain vaimentimella kun vastapaineen korjaa niin eiköhän se futaa.Ja kokeilemallahan se selviää,ja polkimella tuntee,missä mennään.
CARISMA(nyt tiedät)

Mulla Carismassa 1.8GDI, on katilta taaksepäin 2,5" putki ilman välivaimentimia ja takapönttönä marteliuksen rosterivaimentaja.. Vääntöä tuli kivasti lisää 2500-3500rpm alueelle, myös ääni muuttui reilusti.. Katin pois ottoa en itsekkään suosittele, koska saattaa vastapaineet kadota liiaksi... mut kokeilemalla se selviää
 
Takaisin
Ylös Bottom