carisman päästö ongelmat

juke4

New Member
Liittynyt
7 Lokakuu 2014
moro kaikille. täällä taas ihmettelemässä... aiemmin tänne kirjoitin tuosta edellä mainitusta autosta. eli 2001 1.8gdi carisma olisi huolenaiheena.. lähinnä sen katsastus.. ei jäänyt kiinni muusta kuin päästöistä. joku on ennen minua laittanut autoon tarvike katin.. tottakai. ja autossa näkyy olevan yksi lamda.. ja en tiedä montako tässä nyt kuuluisi olla luultavimmin se yksi?kö? nyt pitäisi saada autoa leimalle mutta kun sillä ajelin tuossa jo aiemmin niin se tuntui todella nuhaiselta eikä yhtään niin pirteältä kun ostettaessa viime keväänä... eli mitkä on ns varmimpia merkkejä että se tarvike olisi nyt tukossa? en nyt muista mikä arvo se oli mutta se saa olla 100. tässä oli 122 olisiko ollut häkä.. koska se ei ollut muutenkaan edes kunnolla kuuma kun vaimo vei sen konttorille. auto on todella laiska jos ajaa esim 80kmh 4 vaihteella ja polkaisee niin mitään ei juurikaan tapahdu.. oikein kun kierrättää niin sitten siihen saa kulkuja.tuntuu että jostain joku ahdistaa. ja kannattaako tarvike kattia laittaa? hinnan puolesta mielelläni laittaisin kun on aika iso ero alkuperäiseen.. ja jos laittaa tarvikkeen niin mikä olisi hyvä ja toimiva? e3 sen kuitenkin ilmeisesti pitää olla. jos jollain olisi antaa vastauksia näihin kysymyksiin niin olisin avusta kiirollinen kun ei ole tälläistä ollut aiemmin ja leimaa pitäisi saada kun autossa ei mitään varsinaista teknistä vikaa eikä edes ruostetta ole. niin tällä ajaisi vielä pitkän matkaa
 

mc662

Member
Liittynyt
28 Marraskuu 2017
Orkkis katin pesin töissä uä-pesurilla ja hyvä tuli.
Jotkut ruiskineet bräkleeniä ja paineilmalla puhkuneet puhtaaksi, tohoakin rohkeimmat ovat käyttäneet.
Tarvike katit näissä ei kait oo pelittänyt näin ainaskin täältä lukeneena olen ymmärtänyt.
 

juke4

New Member
Liittynyt
7 Lokakuu 2014
niin no tarvike katti on nyt paikallaan niin eipä siihen taida paljon puhdistuksesta olla apuja ja orkkis on aika kallis ilmeisestikin.. meinasin että laittais jonkun tarvikkeen jos joku osaisi sanoa että mikä tarvike katti tässä pelais.. laittais laipat ja leiman jäleen pois sen.. kun ei ne kestä kun yhden leiman.. ehkä oikein hyvällä tuurilla 2... tuo auto tuli mulle keväällä. ostin sen korjaamon omistajalta, se oli vaihtanut siihen kytkin paketin. sanoi kyllä heti että joku on laittanut siihen tarvike katin. silloin se toimi vielä pirteästi. itse vaihdatin siihen täydellisen jakopään+kaikki muut hilut.. että himppa keljuttaa tuo katti homma mutta minkäs tekee.. kun ei viitsisi tuon hintaluokan autoon mitään 500-600e kattia sijoittaa
 

juke4

New Member
Liittynyt
7 Lokakuu 2014
voisihan siiten tietysti yrittää etsiä jokun auton orkkis katin.. mutta kun eihän niitä ole missään kun kaikki myy katin ensimmäisenä jopa sellaisista autoista jotka on ihan liikenne käytössä... sitten yrittävät myydä netissä niitä romuja missä ei ole kattia enää tai sitten on hätäpäissä just survaistu joku vanha tarvike katti tilalle niin kuin ilmeisesti tässäkin on käynyt..
 
Ylös Bottom