carisman vaihdelaatikosta kyse?

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
auto on vuosimallia 1.8 gdi -98 ajettu jotain 144tkm ja vaihdelaatikko ääntää onko muille tuttua ?
auto on huollettu merkin valtuuttamassa paikassa ja siitä on tieto että siellä tehdään kaikki ohjelman mukaan kun on itse oltu vahtaamas vieres...
 
Vs: carisman vaihdelaatikosta kyse?

Jahvetti sanoi
auto on vuosimallia 1.8 gdi -98 ajettu jotain 144tkm ja vaihdelaatikko ääntää onko muille tuttua ?
auto on huollettu merkin valtuuttamassa paikassa ja siitä on tieto että siellä tehdään kaikki ohjelman mukaan kun on itse oltu vahtaamas vieres...

Mulla on saman ikänen Carisma ajettu 139tkm ja ykköseltä kakksolle vaihdettaessa "rusahtaa" melkein aina. ::) Varsinkin jos kiihdyttää eikä anna kierrosten laskea ennen vaihtoa..
 
Vs: carisman vaihdelaatikosta kyse?

tiitus sanoi
Tietoo ei ole, mut eiks noi pojjaat aina puhele jostain rellun laatikoista noiden carismojen yhteydessä?
Ja jos ranskis on nii ei se paremmaks muutu vaiks se olis mitsus kii. :D

GDI:ssä ei ole ranskis laatikkoa. Vain 1.6 ja 1.8 malleissa.
Mulla ei oo mitään vikaa ollut ja kilometrejä yli 200tkm.

Onkohan huolloissa vaihtaneet öljyt laatikkoon? jos on, niin todennäköisesti on menny väärää öljyä.
 
Vs: carisman vaihdelaatikosta kyse?

Mitsun laatikko ei ole mikään erityisen vahva. Jos pitää ääntä niin auki vaan.
 
Vs: carisman vaihdelaatikosta kyse?

itellä toi rellun laatikolla varustettu 1.6 carisma ja kyllä se vähä rapialta kuulostaa usein ykköseltä kakkoselle vaihettaessa, varsinkin kylmänä. Lämpösenä ei niin paha. Kun rauhallisesti vaihtaa niin ei rutise.
 
Vs: carisman vaihdelaatikosta kyse?

Kiisseli carismassa rellun loota ainakin rutisee. Oikeen rauhallisesti kun vaihtaa niin menee nätisti, mutta jos on yhtään nopeampi käsi kun puoliksi halvaantuneella 80- vuotiaalla mummolla niin kyllä se vähän karheelta tuntuu.. kakkoselle ja kolmoselle pahimmat..

Just tuli 200tkm täyteen ja kuukauden päästä suurinpiirtein olisi tarkoitus lastuttaa. Saa nähdä miten se sitten kestää kasvaneet väännöt.. :driver
 
Takaisin
Ylös Bottom