Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Kirjotellaas ny tänne näitä tarinoita tuon ropposen vaiheista aina silloin tällöin ku jaksaa ja kerkee... kommentoija saa tänne.

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=20393.0

Projekti on on siinä vaiheessa että, keulasta on purettu pintapellit ja alustan osat.

Etutolpat, navat ja jarrut on purettu. Jarrulevyt ja -rummut on sorvattu, levikepalat on tehty ja uudet jousikupit tolppiin on tekeillä ku vanhoihin oli päässy vähän kuppa iskemään. 8) 8)
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Jaahas, kuvia jarruista ja tolpista

Ja tietysti pitää olla visioita tulevaisuuteen 8) 8)

edit. vanhat linkit pois...
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Tästä lähettiin... Pinnassa on pari vuotta sit vedetty väri ilman pohjia tarkoituksena vaan saada auto yksväriseks

Ja tässä ollaan nyt...

Vähän pientä kuppaa

edit. vanhat linkit pois...
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Pienen hiljais elon jälkeen taas vähän etiä päin rojektia... pannu huoneesta lähes kaikki pikku osat päästelty pois, laatikko irrotettu ja vauhtipyörä kevennetty. Jonka muuten saa nimellistä korvausta vastaan jos jotakuta kiinnostaa, kyseessä siis 4g52 kevennetty 6,8kg (vakio 9,9kg) mut vaihossa tartteen vastaavan pyörän. Nuo sorvatut jarruosatkin on saatavilla pientä korvausta ja sorvaus kelpoisia osia vastaan. Osat on jyväskylän kupeessa.

Alustan osat edestä on raepuhallettu ja maalattu. Tolppiin on tehty uudet jousilautaset vähän alkuperäistä ylemmäs, pitäs mahtuu isommat renkaat/isompi offset, nekin saa vastaavia osia vastaan pienellä korvauksella.
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Pitkään on ollut hiljasta tällä osastolla, mutta eipä olekkaan paalissa eikä oo tullu myytyäkään ::)

Pientä edistystä on tapahtunut viimeaikoina... perän oon saanu irti ja uus on valeessa ku siihen vaiheeseen ei vielä tarvinnu tehä korille mitään... myyrän työ siis kannatti ja matkassa oli myös paljon hyvää tuuria.

Tuolla on muutama kuva missä ollaan menossa

Vanteet on 14-tuumaset ja ET on jotain 40, alatukivarret on n.550mm (lyhennetty, sais ehkä olla 10-20mm pitemmät)ja ylätukivarret on vakiot, perä ja tukivarret on siis lähtösin 240 volvosta. Poikittaistueksi varmaankin tulee Watt-linkki. Jousitus on vielä auki, ehkä joku coilover-paketti...

Pitäs hommailla varmaankin tarpeet et sais tehtyä grillin (saa myös tarjota, pyörityskorkeus pitäs olla n. 120cm) ja vois alottaa pikku hiljaa noita mätähommia ;D
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Pikku hiljaa hyvä tulee ;)

Bitumit on rapsuteltu sisältä pois ja muutenkin on tullut tyhjättyä sisältä ku oli varastona tuossa jonkin aikaa...

Varras on paria palikkaa vaille valmis... saas nähä miten pyörii ja onko miten hutera.. on nimittein melko vähistä tarpeista väsätty :nykii
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Pikkuhiljaa pikkuhiljaa;D

Kori on saatu vartaaseen, vähän se on hutera mut kyl sen kans pärjää :nykii

Pohjasta on massat suurinpiirtein rapsuteltu, näky on toisaalta hyvä toisaalta ei... aikasemmin ei oo paikattu-> ei pähän tarvia tehä uusiks, toisaalta happamuutta löytyy... vähän oudostikin, runkopalkit on läpimätiä mutta helmat on jokseenkin kovat :nykii Pintapeltejä joutuu pikkasen uusimaan...

Tekniikkaa on alustavasti soviteltu paikoilleen, kone mahtuu ihan kivasti mitä nyt öljypohja ja -pumppu menee jossain määrin uusiks ::)
Laatikolle täytyy todennäköisesti tekemään vähän tilaa mut eiköhän sekin saada mahtumaan ;D
Perä on taas vähän auki miten tekis, kun runkoaisat menee uusiks ja samalla kaikki olemassa olevat korvakkeet, mut koitetaan tehä nii et takapenkki säilyy ::)

Tuosta eteenpäin muutama kuvatus missä mennään.

Edit: linkkiä korjattu
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole kirjoitettu ainakaan 120 päivään.
Jos et välttämättä halua vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista
. :nykii

Ei ole myyty, paalattu tai muutenkaan unohdettu, on vaan ollu muka parempaa tekemistä... :eek:fftopic

Sain aikaseks hommata uudet runkopalkit, jo hyvinkin pian parin vuoden suunnittelun jälkeen ;D Tarviais varmaan kiristää vähän tahtia et sais tuon tehtyä ennen eläkkeelle jäämistä (35v?) :eek:
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Korin tekeminen on nyt alotettu, ei vaan ole mitään käsitystä miten ehtii tekemään :seina mut jos nyt jotakin sais aikaseks...

täällä on muutama kuva aikaansaannoksista
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Kesällä oli hiljasta, mut kun kelit viilenty ni on tääkin saanu huomiota...

Viikon verran oon käpistelly tunnin sillontällön, saldona on et eteen toinen runkoaisa olis sovitettu ja toinen tehty peilikuvana melkein valmiiks. Eka paikkakin on kokonaan hitsattu toiselta puolelta (ydinjätelanka on syvältä, johkin 2mm peltiin menee mut ei oikein yli eikä alle)
IMG_1610_zps1dad790b.jpg


Milläs tuo ns.työnaikanen ruostesuojaus olis paras tehdä? kun tää kuitenkin seisoo välillä pitkäänkin ja pihalla teen... mieluusti paukkupullossa ja sais kestää hyvin paikoissa joista sitä ei saa pois (koteloiden sisältä)

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=20393.0
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Etupään palkkeja on tullu väsättyä työmaalla luppoaikana, puuttuu enää simpukan paikat. Ajatus oli et kasais nuo uudet runkoaisat apurautojen kans jonkunlaiseks rungoksi ja heppailis sen sit koriin kiinni jos vaikka kestäs suorempana?

Takaa alotin laikkaamaan kans runkopalkkia irti... onse vaan mätä... kasaa tuon takapään sit samalla tavalla kun keulan jos onnistuu...

kuvia laitan sit kun on jotain kuvattavaa...
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Uudet keulan palkit olis nyt valmiit paikalleen laitettavaks, päädyin sit maalaamaan ne epoksipohjalla josko se sit kestäs siellä palkin sisällä hyvänä... koria maalasin kans palkkien kohdalta samalla epoksilla kun tuli tehtyä reilunpuoleinen satsi.


Vähän korkeellahan tuo nyt on, mut muuten on kyllä hyvä touhuta tuon pohjan kimpussa... Ainakin toistaseks tuon uuden "apurungon" mitat on kohdillaan saas nyt nähdä kestääkö ne kun sit rupeaa sovittaa tuohon koppaan...
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

En sit kuitenkaan maalannu noita keulan palkkeja uudestaan vaan heppailin kiinni kaikkine epokseineen, se ruostuminen kuitenkin jatkuu ensin hitsaus kohdista kun niitä ei saa maalattua mitenkään joka paikasta (monesti koteloiden sisältä ja noiden pistehitsi saumojen välit yms.) Täytyy ruveta laittamaan sitä kotelosuojaa jo sit heti kun saa hitsattua ja lisää kun auto joskus maalimassa valmistuu...

Seuraavaksi täytyy ruveta värkkäileen taakse palkkeja, tai malli on jo pikkasen aluillaan... Pitäs ettiä uudet (tai ainakin muokkaamattomat) alatukivarret taakse kun jossakin huumassa lyhensin niitä (enkä muista minkä verran) et passaa kun perän korvake on vakio paikallaan, mut nyt kun kaikki menee kuitenkin uusiksi on parempi tehä ihan orkkis pitusilla tukivarsilla, jos tulis leimalla vähemmän sanomista. Alusta ratkaisut näkee sit kun saa perän heppiin et mihin kohtaan saa järkevästi jousen/iskarin/molemmat

Seuraavan kerran kun on taas jotain kuvattavaa...
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Laitoin pari lankkua tukemaan koppaa takaakin että ei notkahtais kun laikkasin takaa palkit pois. Nyt voi sit porailla pisteet auki noista palkin tähteistä (p****le kun nuo bilteman pistehitsi porat on niin lyhyitä, muuten toimii kyllä hyvin) jahka käy uusia teriä... Sit kun nuo vanhat palkin tähteet on poistettu pääsee sovittaa noita uusia palkkeja ;D

Olis kyllä kiva jos olis vaikka katto ja valot tuossa hommassa :seina mutta minkäs teet...

 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Aika on menny "tallia" tehdessä... purkulaudasta ja vanhoista kevytpressuista saa oivan tallin, joka melkein pitää sateen ulkona eikä tuuli vie maskia hitsarilta ::)

Autollekkin on jotain tehty, taka-aisoissa olikin enempi miettimistä ja pähkäilyä kun osasin odottaa... alkaa olla niiden suhteen selvät sävelet (no pari muuttujaa voi olla) vain toteutus puuttuu. Tuli tosi tuossa mieleen, että saan pinjonin laipan oikeeseen asentoon tartteis varmaan olla kone ja laatikko paikoillaan... visio tekniikan sovitus osat onneksi on ja ne jo nostelinkin koriin mutta nyt pitäs saada varmistus pitääkö kone/laatikko paketin olla ihan suorassa vai voiko se pikkasen keulia ( kardaaninlaippa alempana kun koneen keula). kardaanin linjauksessa ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, paitsi minkä verran ottaa ennakkoon perän elämisiä.

Laatikolle pitää tehdä reilusti lisää tilaa, joku 5cm korkeus suunnassa, leveys riittäs... ja pitääkin varmaan selvitellä minkä kokosia nuo riittävän vahvat laatikot on (zf320 jostain bemarista on kuulemma vahva ja suht nopee laatikko). Tuon hallussa olevan volvon m47-laatikon kipuraja on ilmeisesti jossain n.350nm paikkeilla. Kyllä tuollakin alkuun pääsee ja saa auton joskus ajoon...

Kun kone ja laatikko on paikoillan voi sit tähtäillä perän ja tukivarret paikoilleen.

Ei kukaan olis testannu/perehtyny missä asennossa niiden tuki varsien pitäs olla et olis hyvä balanssi vetopidon ja moottorijarrun välillä, kun olen antanu itselle ymmärtää et maksimaalinen vetopito aiheuttais herkästi pito-ongelmia moottorijarrulla... Ihan hirveesti ei ole tilaa kikkailla tuennan kanssa kun takapenkki pitäs säilyy käyttökelposena...
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Ehtoota vaan taas kun aurinko lämmittää, eikä heti oo kaikki vehkeet märkänä kun menee pihalle, on taas pikkasen annettu ajatuksia tällekkin... perää koitin sovittaa runkoaisoihin samalla kun alotin grillikauden, jokseenkin miellyttävämpää selkäsuorana auringonpaisteessa, kun tuulessa ja tuiskussa ilman valoa...
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Kävin pyhäseutuna purkamassa ehjät tukivarret ja sain hepattua alatukivarren korvakkeet kiinni. Nyt kun vaan kotiutuu reissusta täytyy ehtiä jossakin välissä paikkailemaan korista pohjaa sen verran että saa sovittaa tuota perärakennelmaa koppaan ja tarkastettua perän paikka vielä kerran, samalla passailee korin roudan jäljiltä taas vaateriin ja hakee kardaaninlaipan oikeaan asentoon/ylätukivarret kohilleen... Voi olla toiveita et sais edes väliaikasesti pyörilleen tän kesän aikana :nykii
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

alkaa olla perä pikkuhiljaa olemaan paikoillaan ;D tai oikeastaan vaan toiselta puolelta, mut kumminkin. Toinen puoli ei oo kun hitsaa ylätukivarrenkorvakkeen kiinni... Päätin uhrata tukivarsien geometria säädöstä pari reikää takapenkkiläisten iloksi, ei tule oikeastaan lainkaan korvakkeet/kotelot sisäpuolelle. Kontin pohjaankin hitsuuttelin jo palkit kiinni tuossa yks ilta ja äskettäin pähkäilin alustan toteutusta taakse, luuttavasti teen putjetti syistä ensin noilla volvon omilla systeemeillä, iskari tulis jokseenkin noin kun on tuossa kuvassa ja jousi tuon lankunpätkän tilalle... Tuolle ylätukivarrelle pitää tehä pikkasen vielä lisää tilaa, rengas kun mahtuu olemaan vaikka laskee perän suoraan tuohon palkin päälle. suunnitteilla oli et ajokorkeus olis n.10cm rakoa palkin ja banjon välissä. Joskus maalimassa jos herkeää köyhtymästä laittaa sit ne coilitolpat... ja parit räpsyt... puketissa pari lisää...

 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Perän korvakot on nyt hitsattu kiinni, vielä vähän siistii läpsylaikalla noita saumoja ja vois motivaatio syistä käyttää korin alaalla grillistä ja tarkastaa miltä se aijottu ajokorkeus näyttää/ tarkastaa paljon konetta olis vara puottaa alaspäin, vatupassilla arvailemalla joku 7cm vois olla vara ja se kyllä taitas riittää ettei tarviais ruveta kardaanitunnelia nostamaan...
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Kävin peltiä ostamassa ja silppusin sen sit samointein erinäisiks soiroiks, niistä sit tänään pokkailin uudet sisä- ja ulkohelmat sekä lattian reunan... etupyöräkotelot sain tehtyä nyt kun oli riittävän isoja pellin paloja, tai no kuskin puolelle menee vielä yks tikkuaskin kokonen paikka. kuvia vois laittaa alkuviikosta kun saa taas kameran kotia reissusta.
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Oli alkuviikosta muuta ohjelmaa ja ukkosta mikä tais särkee elisan mobiiliverkosta jotakin kun ei oo netti toiminu nyt neljään päivään, eikä vieläkään toimi kunnolla... ette saa pällistellä kuvia ;D laitetaan sit kun saa laitettua...

Watti linkin "keski"-ropelin tein ja sovittelin sitä perään... vie tankilta ehkä vähän turhankin paljon tilaa, tuon olis voinu välttää jos ois asiaa miettiny tarkemmin... toisaalta tuohon pitäs kyllä mahtua tekemään joku ~35-40 litranen tankki ilman et näkyy helman alta taakse/sivuille...

Tänään sit käänsin kopan taas oikein perin ja puottelin nuo sovitus osat pois (lohko, laatikko ja perä). Vois käydä raapimaan päätä niiden helmojen vaihdon kans... koskaan en moista hommaa oo tehny, ni mites tartteeko tuota koria tukea miten kun se nyt roikkuu tuossa vartaassa, tuulilasi on ainoa mikä on kiinni...

Etutolppaa käytin paikollaan ja sovitin 5,5?x15 (voi olla 6tuumanenkin en mitannu, mutta jokatapauksessa liian kapee tuolle renkaalle) saabin vannetta 40et:llä ja 195/55 kumilla, hyvin mahtuu olemaan sisälaidan puolesta ja vanteessa saa olla 1,5-2 tuumaa enempi leveyttä.
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Toisen helman aukasin tuossa iltasella, laitoin kuitenkin oviaukkoon vähän tukia että ei vaan muuttais muotoaan... kuviakin lupailin... sovitus rengas tuossa yhessä kuvassa on 5,5x14 et20 ja 185r14 mahtuu pyörimään vaikka puottaa perän kokonaan pois noitten palikoitten päältä. puketissa pari räpsyä enemmän

 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Helmaa oon räpsiny kasaan parina iltana, sisähelma on kiinni (ois ehkä kannattanu hitsata vasta kun lattiapeltikin on kiinni) ja lattia pellin reuna on heppailtu paikoilleen... vähän täytyy tuota sisähelmaa koittaa oikoo ennen pinta pellin laittoa kun se veteli jonkun verran hitsatessa.

Koneen sovitus menee ihan uusiks, mutta eipähän tartte ruveta mulkkaamaan öljypohjaa ja -pumppua... toiveissa olis et sais sen verta alas et ei tarviais nostaa kardaanitunnelia. Etupalkin teen galantin palkista kääntämällä/kaventamalla ja turaamalla ;D omat ohjausvermeet kun ei mahdu ni laitetaan tilalle e36 penarin tehostettu hammastanko... tai ainakin sovitellaan sitä...

Alustan suhteen on kirves ongittu kaivosta ja aponoidaan surutta Tikimiehen ratkasua sovitella tuo polon halpiscoilisetti, vaikkakin käyttökokemukset ei kovin mairittelevia olekkaan... Tässävaiheessa säästää n.800-1000€ tuolla ratkasulla... alunperin suunnittelin tähän rs escortin osista tehtyä alustaa (runkoputket ~200 pari, iskarit ~3-400 pari ja jouset ~100 pari ja taakse säädettävät gaz:sin coilit reilu 400 jousien kans) Ero on kyllä varmasti kun yöllä ja päivällä...
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Helma on vaiheessa, ei oo jaksanu syventyy... Tuon Wloofyltä tulleen galantin? etupalkin palottelin, ensiks pistehitsit auki ja sit vielä muutamasta kohtaa ihan rehellisesti poikki... tuota palapeliä on saanu eräänkin kerran pyöritellä et sattuu etes jotenkin järelisesti kasaan, mutta tuolla ainakin välttää sen öljypumpun mulkkaamisen... etupään geometria muuttuu vähän en vielä tiiä onko hyvä vai huono juttu... alatukivarren sisäpää siirtyy n.3cm eteenpäin ja ehkä vähän ulos, en oo vielä mitannu... kuvia taas kun on jotain valmista, tai ainakin valmiimpaa...
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Nyt olis etupalkki saatu turattua valmiiks, vähän se veti hitsatessa ja on pikkasen tiukka menemään paikoilleen mutta tuo kans pystyy elämään nyt sovitus vaiheessa. pikaset koneen korvat väsäsin kans ja sain koneen paremmin hollille, ehkä pari-kolme senttiä alemmas, ja nyt menee öljypohjaan kajoamatta... koneen kärsii myös jättää tuolleen pikkasen takaviistoon, hyvä juttu, säästyy tunnelin muokkaukselta...

 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Eilen sain haltuun E30:sen hammastangon, sitä tuossa pikasesti mallasin ja tuntus sopivan... kun vaan silppuaa tuon etupalkin taas pieniks paloik :roll: alatukivarsia pitää laskea sisäpäästä mutta sitpähän tulee nekin suoraan ajatellulla ajokorkeudella. vakaaja taitaa mahtua olemaan omalla paikallaan mut reaktiotangot voi joutua siirtämään takapuolelle... saas nähä kun saa tuon hammastangon jotenkin hollille.

Helman täppäilin kiinni kans, ei se vielä ihan umpisaumoilla oo mut pitäs kestää kiinni. Kannen nakkasin tuohon lohkon päälle et näkee kuin ylös tulee, on se vaan alaalla... pakopuolella on vähän ahasta mut kai sinnekkin se solmu jotenkin mahtus, imupuolelle saakin tunkea sit vaikka ja mitä... kuvia vois taas päivänvalossa käyä räpsimässä...

kommentoija saa... http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=20393.0
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

motivaation puutteessa laskin kopan grillistä pyörilleen pitkästä aikaa et näkee lähinnä tuon ajokoron ja kyllähän se raktoria muistutta kun helmalinjaa kattoo mut taas katto on alaalla? watt:in korvakkeet heppasin kyvyesti kii ennen alaslaskua ja tietysti etutolpat nakkasin paikoilleen ilman jousia tosin, saa tunkilla passailla korkoa...



nuo mallaus renkaat on 195/55-15 kokoset ja perässä on tilaa tuossa korossa, ilman varapyöräkotelon tuhoamista n.60mm tilaa sisäänjoustolle ja watt:lle tilaa tekemällä 80-90mm. tuo pidempi korvake irtos jo heftistä kun siirsin koria... ei se kyllä juur mitään paina :nykii

Ai nii sain tänään 2 golffin takakaarenkokeeks ja se ei ainakaan eka yrittämällä tuntunu istuvan oikein huonostikkaa ja sit kun vielä siinä nuo pokkaukset on jotenkin pyöreempiä... tiiä sit mitä tuon kaa tekis? motonetti kyllä ottaa peltiosatkin takas jos ei käy, kysyin, toisin kun nää peristeiset kauppiaat...
 

A.Pirinen

Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2007
Sijainti
leppävesi
Vs: Celeste 2000 GT -76, A.Pirinen

Kaasupullon sain viimesellä käytettyy tarkastuksessa, ni jos nyt sais taas pikkuhiljaa viriteltyä tuota motivaatioo ylös... watt-linkin perä korvake pitää tehä uus kun ekasta tuli liian pitkä-> olis vieny turhaan tilaa tankilta ja se meni vielä kaupaksikin... vaihteiston tunneli on jo pikkasen valeessa, jäi kesällä kesken kun loppu kaasu... Ihmetellään...
 
Ylös Bottom