Celeste tuulilasi

celeste2.0

New Member
Liittynyt
7 Maaliskuu 2005
ostin tuollase katolle ajetun celesten vm 77. ei paha, muutama lommo vaan katossa ja tuulilasi rikki. kysympä ny, mistä saan tuulilasin ja millä hinnallla? tarjokkaa joku jos teillä sattuu olee käytettyjä tai jtn.
 
Joo mulla olis kans lasin vaihto edessä...
enkä oo tohtinut kysellä uutta lasia...

olis kyl hyvä tietää hintaa lasille...
 
Kannattaa kysyä http://www.ihd-glas.fi/ Ainakin corollaan oli asennettuna tuulilasi muistaakseni 180eur.
 
Mahtaisko saada alennusta, jos olisi useampia ottajia?
Meinaan tarvitsisin itsekin lasin Celesteeni. Reunat alkaa harmaantua, on tuo laminointi pettänyt.
IHD-Glas:in valikoimasta voisi tosiaan löytyä.

Lisäys: Laitoin tuonne sähköpostia menemään. Kyselin hintaa ilman asennusta.
 
Nummika sanoi
Kannattaa kysyä http://www.ihd-glas.fi/ Ainakin corollaan oli asennettuna tuulilasi muistaakseni 180eur.

ei tuolla ollu laseja celesteeseen.. antoivat puh norn yhtee firmaa jossa pitäis olla.. annan sen firman nime heti ku löydän sen lapun ;D
 
No mistä sitten kysyykin, niin kannattanee kysyä hintaa useammasta kappaleesta.
Jos alkavat tuollaista jossain tekemään, niin säästävät rutosti, jos tekevät useamman samalla kertaa.

Tarvitsijoita, kun tuntuu olevan useampia.
 
Ainakin -81 Lanceriin löytyi lasi hyllystä Juvanmalmilla olevasta tukusta, mutta en millään muista sen nimeä tähän hätään. Siellä taitaa vieläpä olla kaksikin tukkuliikettä.
 
mä sain tälläisen vastauksen...

Hei,
Valitettavasti tätä lasia ei ole ohjelmassamme. Lasi voisi löytyä Kuttilan
Autolasista, puh: 02-7347673. Valmistaa sellaisia laseja, mitä muualta ei
saa.

Terveisin
TUULILASIVARIKKO
 
Olisikohan ollut juuri Kuttilan Autolasi, joka teki näyttelyistä, GTI:stä ja Max Powerista tutun Modena Flash Kadettin lasikaton?
 
Juu elikkäs olin yhteydessä tuohon Kuttilan autolasiin. niillä ei ollu valmiiks celesteen tuulilasia, mutta tilauksesta saa jos vie muotin, ensimmäisen lasin hinta olis 400€, toisen 100€, kolmannen 100€ jne. elikkäs jos esim 2 ottais lasin, olis se yhteensä 500€, (nii eikö se olis kiva laittaa maksu puokkiin, eli 250€/nuppi.)jos kolme ottais lasin, olis hinta 600€ jne jne... itelläni ja JKorpela:lla olis lasin vaihto ajankohtaista kesällä. nyt olis hyvä jos te ilmottelisitte meille jommallekummalle(mulle tai JKorpelalle) että kuka sitä lasia tarvii, niin tilataan sitten esim. kesällä niin monta ku on tarvitsijoita! (anteeks tuli vähän sekavasti, mutta toivottavasti saatte selvää)
 
Kyllähän tuo kiinnostaisi. Jostain olisi lasi saatava, vaikkei vaihto ihan ajankohtainen olekaan, vielä.
 
Joo, tuulilasia tarttis kyllä! Koskahan tilaus olis ajankohtaista? Mulle sopis parhaiten heinäkuu..??
 
Oon yrittänyt ettiä tuulilasia celesteen ympäri suomea ja nyt tärppäs!! Helsingissä sijaitsevalla autolasipalvelulla on tuulilaseja celeen. Kyselin siltä asiaa ja vastaus oli..

Tervehdys !

Mitsubishi Celeste 1600 + 2000
1975 - 1982

Tuulilasi asennettuna 198 €

Ajanvaraus numerosta 09-798234
-Jani Savolainen-


Että näin  ;D :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom