Celesten listoitus

MMC4ever

Galant stw -98, 2*Celeste ST-78, Space Star -02
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Laitila
Kuuluuko Celeste ST -78 mallissa olla listat kyljissä? Hiukan haiskahtavat itse laitetuilta ja ainakin 6/77 Tuulilasin vertailun Celestessä ei listoja näytä olleen. Jättäisin ne mieluusti pois, jos eivät ole alunperin tuohon kuuluneet.

Entäs miten tuota alustanumeroa tulkitaan? Ei ainakaan nuo 80-luvun "lukuohjeet" auta.

Mistäs saisi selvitettyä ko vuoden varusteet ja optiot?
 
GT ja GSR mallissa kylkilistat..

Mulla on ainoa suomen maalla oleva, mitsumotorsin 1975 painama 1.painos celesteraamatusta... :) Sain helkamaautolta. siellä o lasinpyyhkijän sulkien tyypistä korinkautta dynolappuun asti oolmoust all konsöörning
celeste st,sl,gt,gsr, 1400-2000cc..

Sori tää lankuake, mutta mulla on kiva päivä tänään..
 
Niin eli nuo olis jälkiasennusta? No täytyy perehtyä niihin tarkemmin, eli katsoa ovatko pelkällä "tarralla" vai onko tehty peltiin reikiä.(hope not)

Onkos tuo opus kovinkin suuri? Et myisi? ;D
 
jOS JOKU, ostaa mun celestet pois, niin kirjakin mukana kaupan ois.. eli kuuluu ns. varustepakettiin.. ;D

Pitäisi listat olla liimalla... tietysti yksilönä siinä voi olla jos esim. se on joku ns.exe malli?, maahantuoja kun aina joskus on lisäillyt omia kilkkeitä...

Voin otttaa seuraavaan miittiin mukaan niin saat plarailla...
 
Juu hei taisin puhua shittiä, nyt vasta hokasin, se on 78, mutta rek 77, am i right?
So it could be korimallia A73 eikä A78?
A73 on tehty -73 to -77
ja A78 77-81, A78:ssa on listat, gt ja gsr..
A73 en ole varma... Tarkistan...

Konehyoneesta apukuskin lokarissa lappu josta löytyy korimalli..
A73 bumerangi takavalot..
A78 Suora valopaneeli...
 
A73, mutta suora valopaneeli!? ???
Toi on 28.8.1978 rekisteröity. Olisko tuolloin vielä ollut ylivuotisia?

Oliko sulla muuten vielä sitä varaosa autoa? Ja mailissa kysymiäni osia?
 
SIIS ymmärsinkö oikein..
Takavalot suorapaneeli ja silti korimalli A73?
Takavalopaneeli silloin päivitetty uudemmaksi... :-[
Listoituksesta en siinätapauksessa ole varma..
täytyy taas paneutua tuohon raamattuun, kunhan tuo
muutto olisi jo pian ohi.. :-[

Muutenkin celesteasioihin tulisi taas pureutua..
kun tuon mun farkun piti olla vaan käyttöauto, ja mielenvikaisuus on saanut tuhlaamaan aikaa sen kehittämiseen :-[

Mulla on kaikennäköistä celeste sälää vielä..
Jos vaikka ottasit kuvia, mitä tarttet/tulisit miittiin sunnuntaina, niin voi olla että pamautan celestellä sinne ;D niin tutkitaan..
 
Täytyy yrittää tulla sitten. A73 suorilla valoilla, tosiaan.
Mailaan sulle kuvan, kun en viitsi tuolla lähteä. ;)
 
MÄ EN LUPAA VIELÄ MITÄÄN VARMAA, celellä tulosta, koska, se täytys saaha käymään ja ettiä jostain siihen sopivat talvipallot, ja hakea siirtokilvet... mutta semmoinen 70% mahdollisuus olisi.. ;D

Tuun sit tuolla laiskalla farkulla jos en pääse celellä, viikonloppuna kyls olis himot päästä leikkimään... ;D
 
Mulla on kyllä talvikumit alla ja kärry muutenkin periaatteessa ajossa, kun ei malttanut heti laittaa seisontaan, mutta taidetaan silti lähteä Ilkan tai mun Lanculla tulemaan. Noi pinnatut talvirinkulat ei ole parhaat mahdolliset, mitkä tossa Celestessä on. :(

Mutta otappa se "raamattu" mukaasi, niin voisin sitä vilkaista.
 
Hetkinen. Kyllä -77 mallissa jo on suorat valot.
Katsoin tuosta 6/-77 tuulilasista, jossa ainakin jo on ollut suorat lamput ja koneessa tasapainotusakselit. Mutta ei kylkilistoja. Tosin tuossa lehden Celessä on vissiin mustat pikku ikkunan ritilät, kun mulla on kromatut.

Jos muistan otan tuon lehden sunnuntaina mukaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom