Celesten osia täydennetty 6.6.

MMC4ever

Galant stw -98, 2*Celeste ST-78, Space Star -02
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Laitila
Siis alkuperäisiä:
- Mittarit keskikonsoliin(kello on jo) -Alkuperäiset työkalut
- Oviverhoukset (ehjät,mustat) - Tavaratilan reunaverhoukset (ehjät,mustat)
- penkit (ehjät, jos verhous täsmää nykyiseen)
- Radio 1978 tai vanhempi,mielellään Celestessä vakiona ollut malli -Sisävalo(nykyiseen on "lasi" liimattu kiinni)
- Muutakin saa tarjota ;)
 
Re:Celesten osia

Osta multa sonyn cd-soitin boksilla ;D se tais olla kyllä -79 mallin boksi.
 
Re:Celesten osia

Haest Ilkka ....

Listasta unohtui kahdennusvalot ...

Lisäys: Pinna-Mangelssit (kelpaako museointiin?)
 
Re:Celesten osia

Bumerangi takavalot ja muut peräpeilin hilut olisi ilmeisesti myös tarpeen. Ehkä.

Ehkä ei sittenkään, nuo muut ovat kuitenkin tarve listalla.
 
Re:Celesten osia

Mun autossa on ollut uutena kromatutpinnamankelit ja kuuluivat sen hetken varustepakettiin ;D ;D

BTW: mun varaosa-autossa on beige verhoilu... maalaakko paneelit mustaksi? :-[
 
Re:Celesten osia

Mullakin on sentään kaksi kierrosta alkup. peltivanteita alkuperäisillä keskiökupeilla.

Olisko sulla niitä bumerangivaloja ja muita hiluja tuohon takapäähän?
 
Re:Celesten osia

Joo, bumerangit on tossa varaosa-autossa--ei kovin siistit, mutta lakkaamalla saa kuin uudet.. muuten se koko takapää mennee sit uusiksi.. tarttee se lukonpaikka muuttaa yms... tehtäskös jotain vaihtoa... muakin tuo sälän (lue cele) entisöinti kiinnostaa, jots haluan siihen myös orkkis pellivanteet...
Varaosa-autosta olen luopumassa ollut jo kauan, kun siitä en tartte enää kuin käsijarru vaijerin...

OT: siis kaikille tiedoksi tuollainen 4g52 pata (ainakin 125hp) olisi yhä kaupan... nikolta löytyy sellaiseen myös isoille webruille tarkoitettu imusarja...(am i right?)


p.s se varaosaauto on ollut liikenteessä ollessaankin laiton.. 1600st, ja siihen ainoastaan ympätty se 4g52..
huomasin vaan kun vertailin kesällä jarrurumpuja, on nekin ainakin 2" pienemmät...

[ylläpito on poistanut liitteen]
 
Re:Celesten osia

Niin siis toi kuva ei oo mun varaosaautosta, vaan omia arkistokuvia sälistä ;D, malliksi millaiset on bumerangi valot...
 
Re:Celesten osia

mul olis se keskikonsoli ylimääräsenä mihkä menee ne kolme mittaria mut pelkkä kello on orkkis
kehuskelit et löytyy ne orkkis vannekupit, onks ne ne hevosenpää kupit? jos on ni luovutko?
 
Re:Celesten osia

Konsoli kelpaisi kovastikin. Noista kapseleista en nyt vielä tiedä luovunko.
 
Re:Celesten osia ja 70-luvun lopun varusteita

Korjailin tuota listaa hieman. Nätit peilit löysin Rauman swap-meetistä. Sieltä tarttui mukaan myös kromiset vannekehät, jotka tosin ei ihan täysin istu Celen vanteisiin. (ja olivat Voortin alkuperäiset, toivottavasti eivät tartuta autoon viruksia :-[ )
 
Re:Celesten osia ja 70-luvun lopun varusteita

Multa löytyy alkup. työkalupussi ja ainakin osa työkaluista!!
 
Re:Celesten osia ja 70-luvun lopun varusteita

Eilen huomasin, että joku neropatti on liimannut tuon sisävalon linssin kiinni. Lisäsin sen tuohon listaan. Menee kuitenkin täysin tuusan päreiksi, kun alkaa sitä katosta irrottamaan.
 
Re:Celesten osia ja 70-luvun lopun varusteita (listaa päivitetty!)

Vielä on osat hakusessa. Hyvät kromiosatkin kelpaisi, puskurit ja helmalistat.
 
Re:Celesten osia ja 70-luvun lopun varusteita (listaa päivitetty!)

Ja vielä lisää:
Kuskin puolen vesikourussa on tarvike lista ja hantin puolella alkuperäinen.
 
Löytys kiikari mallin radio.. on vielä paikoillaan celestessä ja voisinpa melkein vannoa et on ollut siinä kiinni vuodesta 76
itse en sille mitään käyttöä keksi kun en lähinnä ole entisöinti hommiin aikonut kyseisen auton kanssa ryhtyä..
 
Anselmi7 sanoi
Löytys kiikari mallin radio.. on vielä paikoillaan celestessä ja voisinpa melkein vannoa et on ollut siinä kiinni vuodesta 76
itse en sille mitään käyttöä keksi kun en lähinnä ole entisöinti hommiin aikonut kyseisen auton kanssa ryhtyä..

Laitapa privaviestillä hintaa ja jos on kuvaa niin sellanen kanssa mankasta... :peukku

Btw Nieminen, mulla vois olla sulle kaikkea kivaa... Laita privaviestiä jos vielä kiinnostaa Celesten hilut. Yhen Celesten sisusta olis tossa lähes täydellisenä. Korin osiakin on. Mieluiten teen vaihtokauppaa sellaisiin osiin, joita itseltäni puuttuu...
 
Takaisin
Ylös Bottom