Colt CZT 4G15T

mirage

Olisiko timantit ikuisia?
Liittynyt
30 Toukokuu 2011
Kokemuksia moisesta jalanjatkeesta?Kovin on positiivisia kokemuksia muualla maailmassa,Ohjaus aika erikoisen tuntuinen ja Eibach jousisarjalla alusta kopisevan oloinen.Joku kireämpi softa laitettu vuosia sitten.Maantie kulutus oli positiivinen yllätys.Öljysuosituksia koneeseen ja laatikkoon?
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Erittäin hyvä moottori. Getragin vaihteisto on kestävä mutta aika lyhyet välitykset nostaa kulutusta moottoritiellä. CZ-koriset Coltit eivät ole kovin alttiita ruostumaan. Tilaa tollasessa CZT:ssä on todella paljon ja mulla oli esim. kerran itseni lisäksi kaksi aikuista miestä ja evon rengassarja mukana eikä tehnyt edes lainkaan tiukkaa. Itse käytin öljynä ihan 5W-40 Magnatecia tai Liqui Moly HC7. Mulla löytyy ehjät vakio jouset jos sellaisille ilmenee tarvetta. Suosittelen liittymään jäseneksi niin pääset lukemaan vain jäsenille näkyvät projektipäiväkirjat.
 

mirage

Olisiko timantit ikuisia?
Liittynyt
30 Toukokuu 2011
Vakiojousien hinta?Mulla on myös museocoltti mutta olen vuosia tässä vaan foorumijäsenenä ollut.
 

mirage

Olisiko timantit ikuisia?
Liittynyt
30 Toukokuu 2011
No ne täytyy kyllä investoida.Kunhan keksii jonkun toimitustyylin.Oulussa ollaan,pitää miettiä olisiko etelässä tuttuja liikkeellä tai jos sitten posti/mh?
 
Ylös Bottom