Colt turbon kommentointi... (samitsu)

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Pitäähän se avata Coltillekin oma keskustelunsa jos joku haluaa vaikka jotain sanoa asiaan... :)
 
Vs: Colt turbon kommentointi... (samitsu)

Ei pitäisi paljon pohjatöitä lopulta jäädä kunhan jemmassa olevat korinosat on vaihdettu,mutta ei kai se huono asia ole... :)
Katotaan kuka ja missä ja miten tuota sitten maalaa,jos jotenkin järjestyy niin saat siitä vaikka hommia itsellesi... :)
 
Vs: Colt turbon kommentointi... (samitsu)

Toi taitaa olla tuontiyksilö? Noista puskureista vain ajattelin ku on aika amerikkalaiset, ja mun mielestä "suomi" turboissa ei tollasia ollu?

Nooh, asiallinen projekti ja sun tekemänä varmasti tulee hieno vaikka tultais potkimaan porukalla enempikin lommoja kylkiin ;D :peukku
 
Vs: Colt turbon kommentointi... (samitsu)

Auton alkuperä on jäänyt vielä tutkimatta mutta luulisin että ihan normaali yksilö on kyseessä,ne 3 mitä minulla on ollut pihassa ja mitä olen nähnyt muutenkin vaikka kuvissa niin ovat muistaakseni kaikki tuollaisilla puskureilla olleet...!? Ja jemmassa on useampi kappale uusia alkuperäisiä puskurimuoveja tuollaiseen niin samanlaisia ovat nekin,sekin vahvistaa sitä käsitystä... :) Kiitti vain,vielä ehtii potkimaan uusia lommoja ennenkuin alkaa osat vaihtua,sen jälkeen se on vaarallista puuhaa... :) ;)
 
Vs: Colt turbon kommentointi... (samitsu)

Jani T sanoi
Toi taitaa olla tuontiyksilö? Noista puskureista vain ajattelin ku on aika amerikkalaiset, ja mun mielestä "suomi" turboissa ei tollasia ollu?
Ainakin minun suomiturbossa oli tuommoset puskimet.
 
Vs: Colt turbon kommentointi... (samitsu)

Joo, taitaa olla vaan toi kokomusta väri joka tekee tepposen et puskurit näyttää niin "oudoilta" :)
 
Takaisin
Ylös Bottom