Colt

H

Henkka

Guest
Moi, ostin tollasen coltin vm.90 ?
Ihan nätti ja hyvä auto, mutta onko tuohon minkäänlaista tuning-palikkaa vai pitääkö alkaa tekemään itse ???
 
Eipä siihen oikeen Suomesta tauda löytyä kuin vannetta alle.
Erään jäsenen auto on kuvissa jäsenet osiossa. (J.Tasanko)

Ulkomailta www.coltmania.com osoitteesta voi katsella vinkkei :)

Tervetuloa klubiin !
Ja eikun mailia vaan "johtajallemme" mikäli haluat member oikeudet palstalla. mm useita lisäpalstoja aukeaa samalla näkyvillesi sekä pääset vaikuttamaan kerhoon. Kaikki vielä maksutonta. :)

Katso ohjeet : http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/YaBB.pl?board=1;action=display;num=1042108148
 
Moro! Ja tervetuloa munkin puolesta ;D

Joo katsoppa sitä mun Colttia sieltä jäs.sivulta!

Saat halvalla kuvissa näkyvän takahelman ;) mulla on jo uusi paikallaan ja toi vanha makaa lattialla odottamassa jatkotoimenpiteitä!
 
Juu, pitää sitte alkaa ite tekemään noita tuning-palikoita! (onneksi on kokemusta) :)
Onko tuo clubiin liittyminen ihan ilmaista ?
 
No tavallaan ei- maksua ei vielä peritä, mutta n. 10e/vuosi jäsenmaksu kyllä tulee vielä, ehkä jopa tämän vuoden puolella....
 
Mikähän muuten mahtaa olla ton coltin vanteiden pulttijako ja ET ? 4X108?? ???
 
Jani T onkos sulla tota takapuskuria vielä? Paljos haluisit siintä rahaa? :D
 
Ei oo kyllä aikoihin enää ollut, taitaa olla nykyään jossain Rovaniemen nurkilla ;)

Mut yks palikka olis mistä sais modattua mahdollisesti ja sit ton mun punaisen Coltin ekaversion etualahuuli löytyis tallista myös (tai siis samanlainen mistä mä silloin sen tekaisin)

Eli Tämmönen
 
Takaisin
Ylös Bottom