Colttiin osia

colt_c5

New Member
Liittynyt
15 Syyskuu 2008
Sijainti
Hyvinkää
Mistähän mahtaisi löytyä näihin kanttikorisiin viripalikoita,korisarjaa ja kaikkea muuta hilpentööriä?olen nyt puoli vuotta käyttänyt aikaa ja vaivaa etsiä,tuntuu olevan inside piirin hommia :seina olisi kiva jos joku osaisi edes vähän antaa osviittaa johonkin suuntaan.Tarkoitus olis tehdä suomen maaperällä ennennäkemätön lambo-ovinen ilmestys angel eyeseilla yms ;D
 
Vs: Colttiin osia

taitaa olla melko hankalaa löytää valmiita koripalikoita 92 ja vanhempiin coltteihin.jos löytää ollenkaan valmiita ???
 
Vs: Colttiin osia

Ja ainoa oikein huippu-performance osa minkä kaupasta saa, taitaa olla peltipakosarja. Sitäkin tosin GTi -malliin vain. Siitäkin tosin vuosia kun näin, liekö silloinkaan ollut saatavilla.

Tuohon aikaan tuning oli maalattuja pölykapseleita ja tarroja, joten ei kait ihmekään jos ei kauheasti lasikuitupuskimia löydä.

Kirkkaat vilkut voit löytää Motonetistä, multa voit ostaa takavalojen väliin heijastinpaneelin
 
Vs: Colttiin osia

no tämäpä oli arvattavissa.en mä taida heijastinpaneelia sentään laittaa ;D mut jos jollain olisi edes gti-mallin puskuria hyväkuntoisena,niin siitähän saisi aihion rakentaa hiéman erikoisemman.Valoja mä oon jo tummennnnellu,seuraavaks aloitan kai paikkailemaan pieniä ruosteläikkiä.kunhan saan korin muuten kuntoon,pitänee palata lasikuidun kanssa leikkimään,jossei puskimia,levikkeitä yms löydy mistää :p muuta onpahan sit "uniikki" :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom