CPS:n mittaaminen yleismittarilla

Vensku_

New Member
Liittynyt
23 Helmikuu 2008
Sijainti
Kouvostoliitto
Että sellasta tuossa harrastelin. Tuo Lancerin 4G15 halvaantu tuossa syksyllä pikaisesti kansiremontin jälkeen, ja vähä oma vika, kun tuli ehjään jakajaan vaihdettua osia, jotka ei ollu enää kovin pitkäikäisiä, kun ei käynnistyny. No eihän se käynnisty ku oli ECU:n sulake irti, kun puristuksia mittailin ennen remonttia... ;D

Samoten tuli pohdiskeltua, kun tuossa tuli leväytettyä koko keksintö, tai siis kummatkin, mulla on siis 2 jakajaa tuohon, että kummispäin se pirun levy tulee siihen, josta CPS lukee koneen asentoa, mikä lie nimeltään. Mutta jostain forumin kätköistä olin lukevinani, että jakajan merkit kohdalleen, niin kampiakselin reikä pitäis olla silloin merkissään, eli CPS:n "sisällä". No selkis sekin kun auto tärähti käymään kuin eilen olis siihen ajettu. Oikein meni. :)

Hyvältä tuntuu.

Tuossa vähän mittaustuloksia, eli nähtävästi tuon CPS:n kunnon pystyy toteamaan yleismittarillakin, ainakin tässä tapauksessa, tulokset on aika selviä!





Laitoin siksi "yleiselle" osastolle, koska pätee varmaan osaan muihinkin, kuin vain 4G1(5) koneisiin?
 

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Vs: CPS:n mittaaminen yleismittarilla

http://www.mitsubishi-motors.kiev.ua/Manuals/Engine/pwee9025/16C.pdf

Tässä kanssa aika kattava paketti mitsujen sytkistä.
 
Ylös Bottom