DOHC imusarjan kaasuläpän kääntö toiselle puolelle?

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Onko tollasessa GTi galantista otetssa imusarjassa jotain jippoja, jotka estäis kaasuläpän muuttamisen toisele puolelle? Muuten käy rojekti hankalaksi kun pitäis imeä ilma lasinpyyhkijöiden seudulta :D
 
Vs: DOHC imusarjan kaasuläpän kääntö toiselle puolelle?

UITTO- sanoi
Onko tollasessa GTi galantista otetssa imusarjassa jotain jippoja, jotka estäis kaasuläpän muuttamisen toisele puolelle? Muuten käy rojekti hankalaksi kun pitäis imeä ilma lasinpyyhkijöiden seudulta :D

käviskö uudemman evon imusarja ja kaasuläppä.
 
Vs: DOHC imusarjan kaasuläpän kääntö toiselle puolelle?

emt. en ala maksamaan semmosista :D

Voishan tosta ottaa auki ja kattoa mitä on syönyt tommonen niitä kun yks varalle tuossa pyörii :)
 
Vs: DOHC imusarjan kaasuläpän kääntö toiselle puolelle?

On niitä käännetty takavetoisiin ympäri maailmaa eli ei pitäisi olla mitään estettä imusarjan modaamiselle.
 
Vs: DOHC imusarjan kaasuläpän kääntö toiselle puolelle?

Mulla on sama homma edessä, kun pitäisi L200:een saada sopii poikittaiskoneen imusarja. Sitä vaan olen tässä miettinyt, että miksi ei sitten tekisi itse kokonaan uutta imusarjaa? Tän 5 min miettimisen ja 0 kokemuksen perusteella molemmat hommat vaikuttaa suunnilleen yhtä vaikeille/helpoille.
 
Vs: DOHC imusarjan kaasuläpän kääntö toiselle puolelle?

pitää vastata tähän...

evo 4-8 imu ja pakosarjat käyvät bolt on gti Galantin/evo1-3/vr4 galantin koneeseen....

mutta... esim. evo4 turbo ei sovi evo4-8 pakosarjalla tilaansa... ottaa kiinni lohkon tp-akselin kyhmyyn.
tähän on ratkaisu kääntää pakosarja laipasta ylös alaisin ;) (turbo yläpuolelle)
ja kiva härdelli saada downpipe tehtyä ;D
 
Vs: DOHC imusarjan kaasuläpän kääntö toiselle puolelle?

Mr mmc sanoi
evo 4-8 imu ja pakosarjat käyvät bolt on gti Galantin/evo1-3/vr4 galantin koneeseen....
mutta... esim. evo4 turbo ei sovi evo4-8 pakosarjalla tilaansa... ottaa kiinni lohkon tp-akselin kyhmyyn.

Välilaippa kannen ja sarjan väliin niin kuulemma mahtuisi. En ole mittaillut tai testaillut itse. Jos toimii niin hieman helpompaa kuin pakosarjan tekeminen kumminkin ja vakiosarjahan on tunnetusti hyvä aika pitkälle.
 
Vs: DOHC imusarjan kaasuläpän kääntö toiselle puolelle?

ast sanoi
Välilaippa kannen ja sarjan väliin niin kuulemma mahtuisi. En ole mittaillut tai testaillut itse. Jos toimii niin hieman helpompaa kuin pakosarjan tekeminen kumminkin ja vakiosarjahan on tunnetusti hyvä aika pitkälle.

n. 2cm laippa pitäs olla välissä, en tosin tiedä miten lähellä toi meganracingin sarja on alkuperästä.
toinen vaihto ehto on kallistaa hiukan sarjaa ylöspäin.
 
Vs: DOHC imusarjan kaasuläpän kääntö toiselle puolelle?

evo 4-8 imu ja pakosarjat käyvät bolt on gti Galantin/evo1-3/vr4 galantin koneeseen....

Tarkoitat varmaan, että imusarjat käyvät pulttijaon puolesta? Kanaviin tulee pakostikin aika raju porras jos sekoittaa Galantin 6-bolt koneen kannen ja evon imusarjan...

Pakopuolella tilanne on parempi kanavien puolesta.
 
Takaisin
Ylös Bottom