Dynamic-4 GTi -89, öljyvuoto

J

Jurgen

Guest
Öljynvaihdon yhteydessä huomasin pohjan olevan kostean punertavasta öljystä(todennäköisesti ohjaustehostimen öljyä) mistäpäin vuoto mahdollisesti on kotoisin, voiko itse tehdä mitään asian eteen, ennenkuin kiikutan pirssini huoltoon. Ja jos löytyy kokemuksia samantyyppisestä vaivasta, ja löytyisi mahdollista kustannusarviota tilanteelle, niin olisin kiitollinen. Öljymies aavisteli raidetankoa?
 
Haudi.
Veikkaus= Ohj. tehostajan pumpun paluu- tai paineletkussa vuoto, lähinnä siellä alapäässä. Tuppaa olemaan näissä E39:ssä vähän niinku "hintaan" kuuluva vika ;D. Saattaapi vuotaa myös hammastangon tiivisteiden välistäkin.
-Arska
ps. "öljymies" on VÄÄRÄSSÄ! Raidetanko ei voi vuotaa. Hammastanko taasen voi ;). Kustannusarviosta en sano mitään ja näin enempää tuntematta kyselijääkään en voi sanoa pystytkö tekemään sille itse mitään.
 
Itsellä oli galantista syöpynyt puhki pari niitä ohjaustehostimen öljyputkia.

Toinen putki oli 50e ja toinen 60e, jos nyt oikein muistan.
Ne oli niin puhki jo että kun ratista käänti niin ruikkas nesteet pihalle samantein. Ajossa teki sen ja ei muuta kun auto parkkiin samantein ja tehostajasta hihna pois.
 
joo ajattelin hammastanko, mutta kirjoitin väärän tangon ::). Näytti siltä kun tarkastelin vuotoaluetta. että vuoto tulisi jostain tuolta hammastangon välistä(joku tiiviste tai vastaava?) , joku kerkes vaan sanomaan, että se menis uusiksi koko tanko :'(. Ja tavaraahan ei saa muualta kun mitsun varaosamaailmasta.
Niin en tosiaan itse pysty asialle paljo tekemään, mutta ajattelin jos uskaltaisi jollekkin puoskarille viedä eikä merkkihuoltoon...
 
no ihan asian vierestä kirjoittaen 8) Mulla vuoti pajeron laatikon lauhduttimen putki ( kannakkeen juuresta ) laitoin tilalle paineenkestävää teräspunoshydrauliikka letkua ja tuli todella paljon halvemmaksi kuin "original-putket" eli jos joku alkuperäisputki vuotaa niin tilalle suosittelen hiflexin tuotteita oman harkinnan mukaan ;D

ps. jossain joku pilkun viilari paheksui sanan lauhdutin käyttöä koska sillä tarkoitetaan höyrystyneen aineen tiivistämistä nestemäiseen olotilaan, mutta koska tuo sana öljynlauhdutin on ainakin mun sanavarastoon juurtunut niin käytän sitä öljynjäähdytykseen tarkoitettavan putkihässäkän nimeämiseen 8)
 
löytyisikö tietoa, käykö 4-veto mitsuun vain oma hammastankonsa vai voiko mahdollisesti ajatella muitakin malleja?
Tiivistesarja maksaa noin 300€, jos se nyt tiivisteistä vuotaa??
-89 Galant
 
Takaisin
Ylös Bottom