Dynamic-4 GTi '91 takakontin luukun avausvaijeri ei pelaa

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Kontin lukko ei meinaa millään aueta. On vaatinut välillä useamman nykäisyn ennen kuin on onnistanut, mutta tänään teki todellisen tenän. Noin 20:nnella nykäisyllä sain viimein auki enkä uskaltanut laittaa takaisin lukkoon, vaan jätin auki. Pienellä rassaamisella todettu, että itse lukko tuntuu pelaavan hyvin - vika on siis vaijerissa, joka ei vedä tarpeeksi. Kuskin jalkotilan kahvasta vetäistessä kuitenkin jonkin verran tuntuu vastusta, joten hanikasta irronnut se ei ole.

Onko tuota vaijeria mahdollista kiristää jostain, ja jos on, niin mistä? Vai onko ainoa ratkaisu hommata venyneen tilalle uusi vaijeri? En jaksanut keskellä yötä alkaa pimeässä tonkimaan, aamulla jatkuu...
 

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: Dynamic-4 GTi '91 takakontin luukun avausvaijeri ei pelaa

Jos ei kehtaa uutta ostaa ja on vaan venynyt niin voisko onnistua kuoria vähän alkupäästä ja laittaa uus nippa päähän ja taas toimii? Mopoliikkeistä, ehkä myös fillariliikkeistä irtonippoja saa muutamalla eurolla.
 

mikko412

Active Member
Liittynyt
15 Toukokuu 2005
Vs: Dynamic-4 GTi '91 takakontin luukun avausvaijeri ei pelaa

joskus olen nähnyt et pistetty muutama nippuside sinne takaluukun lukon puolelle,juuri sinne nipan juureen .ja sillä tavalla "lyhennetty" vaijeria.
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Dynamic-4 GTi '91 takakontin luukun avausvaijeri ei pelaa

mikko412 sanoi
joskus olen nähnyt et pistetty muutama nippuside sinne takaluukun lukon puolelle,juuri sinne nipan juureen .ja sillä tavalla "lyhennetty" vaijeria.

Kiitos! En ihan näin ghettoratkaisulla kehdannut mennä, mutta melkein: onkipakista pari puristettavaa haulipainoa nipan juureen. Nyt toimii. :)
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Dynamic-4 GTi '91 takakontin luukun avausvaijeri ei pelaa

hep!

se olin mä jolla oli nippari luukun vaijerin välissä ;D ei ollut siihen hätään muuta :driver
 
Ylös Bottom