EA Gallun sisustan väreistä

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
eli onkos kukaan huomannut onko noissa galluissa se kojetaulun ylempi osa eri malleissa eri värinen? alaosa voi olla vaaleampi joissain mutta onko se ylempi osa aina sama tummempi. Mulla toi sporttimalli ja koko kojelauta on samanvärinen musta? mutta vaikea verrata kuvien perusteella

eli jos saisin autosta jossa ylä- ja alaosa eri väriset sen ylemmän osan sävyisen osan kävisikö se autoon jossa koko kojelauta samaa väriä? voi onko sporteissa koko kojelauta tummempi kauttaaltaan
 

2bad4you

Member
Liittynyt
9 Maaliskuu 2004
Sijainti
Helsinki
Vs: EA Gallun sisustan väreistä

Alkuvuosimalleissa oli Leather malliin saatavissa myös koko beige kojelauta (suomeen ei kai tuotu ollenkaan). Muuten oli halvemmissa malleissa aina alaosa erivärinen. Harmaa alaosa, mustayläosa. Beige alaosa vaalealla nahkalla olevissa malleissa. Ekan faceliftin jälkeen koko mustan sai kaikkiin malleihin. Toisen faceliftin jälkeen ei ollut saatavilla kuin koko mustaa mallia, Vaalea nahkakin taisi vaihtua vain mustaan vaihtoehtoon. Osat on keskenään vaihdettavissa.
 

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
Vs: EA Gallun sisustan väreistä

ai se on kumminkin musta myös muissa malleissa se yläosa? kun kuvia katsoo sellaisesta mallista missä alaosa vaaleampi, niin ratti ja mittariston kehys näyttää tummemmilta kuin muu kojelauta ja mulla ne on kaikki yhtä tummia/mustia.

http://www.nettivaraosa.com/purkuautot/1517186

tuossa autossa esim. mistä meinasin ostaa tuon peilinsäätimien ympärillä olevan paneelin tuo yläosa on tummanharmaa. ei musta. nupitkin on tummemmat kuin tuo ympärillä oleva muovi. mulla ne on samanväriset
 
Ylös Bottom