Eclipse AVK:lla

Wado

Evo VIII, Eclipse Gs t -97, EX Galant 2.0 glsi -88
Liittynyt
16 Heinäkuu 2003
Sijainti
Uusikaupunki
Heips, tuli ostettua avk:lta tollanen -97 tbo clipsi vanha rekkari YHN-861. Jos vanha omistaja foorumilla tai tietoa laitteesta niin olisin kiinnostunut vaihtamaan sanasen :) muok. Muita tuntomerkkejä; japsituonti, ohjaus vaihdettu vasemmalle ja väri vaihdettu punaisesta mustaksi.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Eclipse AVK:lla

Kalliillla ostit ku et malttanu edes oottaa et hinta laskis sen normaalin 1vko tahtia kuten AVK:lla hinta laskee ;)
Ja onko se ohjauskonversio, käsitin että on aito LHD vaikkakin Japan importti...
 

Wado

Evo VIII, Eclipse Gs t -97, EX Galant 2.0 glsi -88
Liittynyt
16 Heinäkuu 2003
Sijainti
Uusikaupunki
Vs: Eclipse AVK:lla

haha kyttäsitkös ite sitä? ;D noo mun oli vähän pakko päättää nyt nii tein tollasen ratkasun. En tosta ohjauksen muutoksesta vielä tiedä enempää, mutta käsitin et se olis tehty itse?
 

Wado

Evo VIII, Eclipse Gs t -97, EX Galant 2.0 glsi -88
Liittynyt
16 Heinäkuu 2003
Sijainti
Uusikaupunki
Vs: Eclipse AVK:lla

Mr mmc sanoi
Eclit on aina lhd niitä harvemmin taitaa edes Japanissa olla rhdnä
Oho? Jos näin on niin aika outoa että avk:n tiedoissa lukee että "itse tehty". Vaikka eikai se mitään todista.
 

Dom

Eclipse GST 99
Liittynyt
7 Heinäkuu 2007
Vs: Eclipse AVK:lla

Alkuperäinen LHD se on tosiaan, kuten kaikki tämän koriset alkuperämaasta riippumatta.

Mulla on vielä läjä sekalaisia osia jäljellä. Esimerkiksi täydellinen airbag-järjestelmä löytyy. http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=41146.0
Laita YV:tä tulemaan, jos tarvetta osille ilmenee :)
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Eclipse AVK:lla

Wado sanoi
Oho? Jos näin on niin aika outoa että avk:n tiedoissa lukee että "itse tehty". Vaikka eikai se mitään todista.

AVK:N "tiedot" ::) Yhtään Eclipseä ei ole tehty RHD:nä, joten kyllä se ohjaus on orkkiskuosissaan.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Eclipse AVK:lla

KÄYNNISTETTY (N.15S), KÄSITTELYHALLISSA SIIRRETTY AJAMALLA (N.15M ). 2 AVAINTA, TUONTIAUTO (JAPANI).HK/ITSETEHTY

Emmä tosta kyl saa käsitystä että ohjauskonversio itse tehty. Jotain muuta kenties?
Turbokin se vissiin on ollu vakiona? Automaattihan se on.
Mut se hinta oli överit liikaa, en olis yli 2ke kyl maksanu ;D
 

Wado

Evo VIII, Eclipse Gs t -97, EX Galant 2.0 glsi -88
Liittynyt
16 Heinäkuu 2003
Sijainti
Uusikaupunki
Vs: Eclipse AVK:lla

okei kiitos kun valaisitte tyhmää tästä rhd->lhd asiasta! :peukku mutta se tosin jäi viel epäselväks mikä sitten oli itsetehty... Jos siis jollain ois kys. Autosta vinkkiä niin viestiä tulemaan. Airbägejä en tarvi ku oli ilkivalta ja ylikävelty.
 

eki75

Galant 1.8td-88, 720tkm "Eläkkeellä", +FD 15
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Karstula-JKL-Kolho
Vs: Eclipse AVK:lla

Oisko se huoltokirja ns. itse täytelty...

Ja joo, kyllä se täälläkin oli seurannassa, josko kakkosauton virkaa olisi tullut toimittamaan... ;D

-Eki
 

Wado

Evo VIII, Eclipse Gs t -97, EX Galant 2.0 glsi -88
Liittynyt
16 Heinäkuu 2003
Sijainti
Uusikaupunki
Vs: Eclipse AVK:lla

juu, mulla on evo projektina nii aattelin ton toiseks :) hetken tuli bemarin romun kans ajettua ja nyt se saa riittää! Edit. Juu näin se saattaa olla itse täytetty huoltokirja.
 
Ylös Bottom