Eclipsen penkinlämmittimet?

M

makezu

Guest
Onko 90-91 eclipsessä penkin lämmittimiä, kun jotkut johdot sinne menee mutta en löydä katkaisiaa.... ???
 
Eipä ole penkinlämmittimiä....

mutta oma auto ainakin lämpiää todella nopeasti..
joten ei niistä lämmittimistä niin väliäkään..

tänäänkin aamulla kun oli joku 17 astetta pakkasta niin ei kestänyt kovin montaa minuuttia kun alko puhaltamaan jo lämmintä ilmaa...

btw. katsoin itekki että sinne joku johtonivaska meni, pitänee tutkia tarkemmin kun kerkiää jotta minne se menee...

edit: tuli mieleen että se menee varmaan turvavyön siihen kiinnityshärdelliin...
 
eli siis "sensori" sille turvavyövalopiippaus härpäkkeelle :D yhtää selvemmin sanottu ? ;D
 
mulla piippailee kun avain on lukossa ja ovi auki mut ei turvavöistä mitään tapahdu ???
 
mitzu sanoi
mulla piippailee kun avain on lukossa ja ovi auki mut ei turvavöistä mitään tapahdu ???

Kyllä mulla kojetaulussa palaa valo, jos kuskilla ei ole vyö kiinni. Tosin mullahan on tuo automaattisilla turvavöillä varustettu jenkki turbo-malli.
 
juu kyllä se valo mulakin palaa... sille tarkotin että se johto joka penkin alla on... ;)
 
jeps.
Ja eipä tuolle penkinlämmittimelle todellakaan oo tarvetta, sen verran nopeasti lämpeää, ja itelläni ainakin on myös lämmöt pitänyt pitkään sisällään.

Mainio suoritus, ajatellen, että auto on suunniteltu jenkkimarkkinoille.
 
joo tuon huomasin itsekkin, 20 astetta kun oli pakkasta niin ei kestänyt kuin muutama minuutti niin jo alko puskea lämmintä ilmaa ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom