eka evo v

djlepakko

New Member
Club Member
Liittynyt
10 Maaliskuu 2016
no niin noniin .
ostin tuossa taannoin evo vitosen ja osien hankinta kautta linkit vähän hukassa . tällä hetkellä tarpeena olisi taka alatukivarret. tossa jo sain kaivettua jarru palat mistä saa mut tuntuu ettei suomen kamaralta juurikaan osia saa .
ajatuksena olisi ensi kesänä säädättää kyseinen kiesi . kysymyksiä siltä saralta mitä kannattaisi hankkia autooni ?
cat päkki olis jo 2,75" ja elbou 2,75
kannattooko joku ilmannotto kitti tilata ebayst ja joku peltisatsi ?

sit olis hakuses samaiseen autoon kesä vanteet.

pahoittelut jo etukäteen olen japski ummikko :D
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: eka evo v

Onnittelut hyvästä auto valinnasta ja tervetuloa viisaiden ihmisten joukkoon.

Kannattaa tehdä autollesi projektipäiväkirja myös tämän keskustelun lisäksi.

Osia löytyy ihan tavallisista varaosaliikkeistä. Autossa on paljon samoja osia kuin vastaavan ikäisessä peruslancerissa. Huolto-osat löytyvät siis lähes mistä vaan varaosaliikkeestä.
Delta auto ja Printsport myyvät sitten nuita erikoisempia osia.

Jäseneksi liittymällä pääset näkemään mm. vain jäsenille olevat projektipäiväkirjat joista saa hyvin ideoita rakenteluun.
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: eka evo v

Täydennän edellistä sellaisella että ebayn (ja oikeastaan minkä merkkiset tahansa) ilmanottokitit ja peltisarjat kannattaa jättää ostamatta. Vakioilmanotto ei rajoita (no okei, K&N paneelifilsun sinne voi laittaa) ja vakio pakosarja toimii hyvin 500+hp saakka. Vaihtamalla ei pääse tehoissa kuin huonompaan päin. :)
 

djlepakko

New Member
Club Member
Liittynyt
10 Maaliskuu 2016
Vs: eka evo v

Kiitosta kiitosta :) no näillä eväillä jo pääsen jonnii verran pidemmäl :) pikkuhiljaa tässä opettelen ettii ja lukee täält juttui ettei tarvi raapi päätä ku hätä yllättää :D
 

djlepakko

New Member
Club Member
Liittynyt
10 Maaliskuu 2016
Vs: eka evo v

noniin olikos se niin että vakio et oli 38 ja ja millasialla et luvuilla porukka on laittanut vanteita evo 5 .
tällähetkellä lyön päätä seinään ku ei oikeen muista asioita ja siksi taas tänne rustaan ;D ja kun ei oikeen hakusanoilla täältä tuntunut löytyvän .
tarkoituksena olisi saada vanne ns mahdollisimman pihalle kuitenkin niin että pysyy kaaren sisäpuolella
miettiny 9" leveet vannetta ja 18 " 225,40
 

ironworks

Member
Liittynyt
19 Heinäkuu 2012
Vs: eka evo v

djlepakko sanoi
noniin olikos se niin että vakio et oli 38 ja ja millasialla et luvuilla porukka on laittanut vanteita evo 5 .
tällähetkellä lyön päätä seinään ku ei oikeen muista asioita ja siksi taas tänne rustaan ;D ja kun ei oikeen hakusanoilla täältä tuntunut löytyvän .
tarkoituksena olisi saada vanne ns mahdollisimman pihalle kuitenkin niin että pysyy kaaren sisäpuolella
miettiny 9" leveet vannetta ja 18 " 225,40

Noilla spekseillä jäis varmaankin juuri sopivasti kaaren tasalle kuvailemallasi tavalla.
Ja käyttömukavuus vielä suht ok ilman raapimista, alusta tietysti sopivasti säädettynä.
Itsellä oli joskus cp9a kopassa 18"x9,5" 235/40/18 renkaalla, ET taisi olla 30.
Tuolla setillä tuli vähän yli kaaresta. Ja edessä piti käyttää 3mm spaceria.
ET lukua tärkempää tuossa vannevalinnassa on etsiä vanne joka mahtuu jarrusatulan
ympärille pyörimään, mielellään ilman spaceria.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: eka evo v

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=14964.0
Tossa on vähän puitu Evon vanneasioita.
 
Ylös Bottom