Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

eety

New Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2010
Elikkäs olen ostamassa EVO 1 joka ollut jo pitkään haaveena. Joko sellanen tulee nytten lähiaikoina (mikäli saan rahotuksen kuntoon, odottanut ens viikkoo että saa asiat selville niinku pikkulapsi joulua) tai sitten myöhemmin. Tällästä kyselisin ku tässä useampi tunti tullut selailtua keskustelua ja ei ole oikein löytynyt mitään kongreettista tietoa, onko Tampereen lähettyvillä (asun Kangasalal) Viripajaa josta voisi hommata osia+huollattaa autoo? Löytyisikö jotain luotettavaa huoltopaikkaa jossa voisi tehdä huollot ellei tuollasta "täyden" palvelun viripajaa löydy? Lancerregistrya lukenut josta ollut linkkiä foorumilla ja sieltä saanut hyvin asioita selville itte autosta mutta eipä sitä kovin paljoa opi loppujen lopuksi näin lukemalla. Jotenka tänne voisi myös pistää kokemuksia autosta.
Ja kaikkea muutakin tietysti mikä EVO 1 liittyy, näitä ei vaan taida paljoakaan olla...
 

marko_h

New Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2006
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

Ei ihan lähellä mutta kysypä tuolta: http://www.finranaco.com/
 

eety

New Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2010
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

Tuo nyt on melkeen 300km päässä että luulis tästä lähempääkin löytyvän :D Tuolta vois osia mahdollisesti kyllä tilata mutta auton huoltoja ajatellen on turhan kaukana. www.hestec.fi eli Valkeakoskella oleva firma nimeltä Special tuning harinen oy. Tuolta ajattelin kysäistä tietoja heidän taidoistaan. Mutta lisää ehdotuksia.
 

AeTc

GALANT VR4 RS//SUBARU IMPREZA WRX (ratapeli)
Liittynyt
27 Lokakuu 2003
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

Harinen on varmasti hyvä ainakin tieto ja taito on varmasti kohdallaan.
1 voi verrata kyllä evo3 ihan presiis samallaisia ovat tekniikan ja voiman siirron puoleen et jos hakua käytät niin evo3 löytyy kyllä kattavasti tietoa ja jos jäseneksi liityt niin vielä enempi :peukku
 

eety

New Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2010
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

Joo eihän 1:lla ja 3:lla ole paljoakaan eroja. Aerodynamiikan hienosäätöä nosteen vähentämiseksi, leveemmät renkaat, enemmän tehoa ja pikkasen pitempi akseliväli ja 3:en on myös pikkasen korkeampi sekä painavempi. Mutta tuo tekniikka muuten sama. Sen takia alotin tälle 1 mallille omansa koska jokasella on näistä omat kokemuksensa ja vaikka paperilla eivät kovin erilaiset olekaan niin niissä on se pieni persoonallinen ero :) Mitsu clubiin ajattelin liittyä ens vuoden alusta lähtien samalla lailla kuin opel clubiinki :peukku
 

eety

New Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2010
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

Osaako kukaan sanoa montako EVO 1:sta on Suomessa? En kyllä muistaakseni ole nähnyt kuin yhden tai kaksi ainakaan myynti ilmotusten perusteella. Mistäs päin löytyy tuo "chassis code"? Pitää tarkistaa tuo autosta jos (TOIVOTTAVASTI) saan rahat. CD9A-SNGF tuollanen koodi pitäisi siis löytyä GSR mallista ja jos joku on kattelemassa RS mallia niin CD9A-SNDF
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

eety sanoi
Osaako kukaan sanoa montako EVO 1:sta on Suomessa? En kyllä muistaakseni ole nähnyt kuin yhden tai kaksi ainakaan myynti ilmotusten perusteella. Mistäs päin löytyy tuo "chassis code"? Pitää tarkistaa tuo autosta jos (TOIVOTTAVASTI) saan rahat. CD9A-SNGF tuollanen koodi pitäisi siis löytyä GSR mallista ja jos joku on kattelemassa RS mallia niin CD9A-SNDF

Rintapellistä löytyy lätkä missä tuo chassis code on merkattu. Vieressä on stanssattuna rintapelliin runkonro, jossa CD9A + nrosarja...
 

eety

New Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2010
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

26 Check drive shaft boots for damage Severe usage change every 4,500 miles

Jos suomensin/ymmärsin oikein niin tuo tarkottaa noita kartaaniputken päissä olevia murroksia/niveliä? Muuten kun lueskelin tässä tota lancerregisteriä niin tässä on huoltovälit huomattavasti pitemmät kuin mun käyttiksessä... Ainoastaan moottoriöljyt+suodatin tarttee vaihtaa useammin. Ja tietysti siinä samalla vaihdetaan/putsataan raitisilmasuodatin, ilmanputsari,bensansuodatin tarpeen mukaan.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

Liekkö tarkota vetarin suojakumia kuitenkin...

Kardaanissa tukikumit on toinen tarkistettava seikka, mutta ei tosin noin usein vaihdeta.
 

Twilight

New Member
Liittynyt
30 Joulukuu 2007
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

eety sanoi
26 Check drive shaft boots for damage Severe usage change every 4,500 miles

Jos suomensin/ymmärsin oikein niin tuo tarkottaa noita kartaaniputken päissä olevia murroksia/niveliä? Muuten kun lueskelin tässä tota lancerregisteriä niin tässä on huoltovälit huomattavasti pitemmät kuin mun käyttiksessä... Ainoastaan moottoriöljyt+suodatin tarttee vaihtaa useammin. Ja tietysti siinä samalla vaihdetaan/putsataan raitisilmasuodatin, ilmanputsari,bensansuodatin tarpeen mukaan.

Driveshaft= vetoakseli
Propshaft= kardaaniakseli

Edit, hyvä Harri.
 

eety

New Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2010
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

EVO 1 briteis myynnis. Löysin MLR foorumin kautta.
chassis number is CD9A 0006865.
Report from AA- still runs but overheats after 5 mins could be head gasket.

Kysäsin kuvia ja chassis codea sekä että onko vikaa muualla kuin kannentiivistees kun myynti-ilmotukses sanottiin että kannen tiiviste mennyt. Hintaa ois 1750 puntaa joka on halpa autosta johonka on tyyppi pistänyt 10 000 puntaa haisemaan :O Kuviakin lähetti ja näytti erittäin hyvältä. Pitäs tietää nytten vain firma joka voisi auton tarkastaa briteis ja tuoda suomeen jos kaupat tehdään. Mieluummin firma joka hoitaisi samalla pois kaikki verotukset/tullit ja rekisteröinnit sekä katsastukset ja huollot.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

eety sanoi
EVO 1 briteis myynnis. Löysin MLR foorumin kautta.
chassis number is CD9A 0006865.
Report from AA- still runs but overheats after 5 mins could be head gasket.

Kysäsin kuvia ja chassis codea sekä että onko vikaa muualla kuin kannentiivistees kun myynti-ilmotukses sanottiin että kannen tiiviste mennyt. Hintaa ois 1750 puntaa joka on halpa autosta johonka on tyyppi pistänyt 10 000 puntaa haisemaan :O Kuviakin lähetti ja näytti erittäin hyvältä. Pitäs tietää nytten vain firma joka voisi auton tarkastaa briteis ja tuoda suomeen jos kaupat tehdään. Mieluummin firma joka hoitaisi samalla pois kaikki verotukset/tullit ja rekisteröinnit sekä katsastukset ja huollot.

Mamasan vois olla ainoa joka hoitaa tullit ja rekisteröinnit. Mutta verotukset on syytä itse tehdä. Mitä vaikeeta siinä on viedä 2kpl lomakkeita joihin täyttää kohdat vain ???
ps.. kukaan ei myy 10000punnan autoa 1750punnal...järki hoi! Osat on takuul otettu irti jos viritetty jne...tai sitten kone on aivan vainaa (sekään ei vielä selitä tuota hintaa)

MUISTA! halval EI SAA hyvää mistään päin maailmaa!
 

eety

New Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2010
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

Tuosta syystä juurikin pitäisi myös ennen osto tilannetta saada joku asian tunteva paikan päälle autoa kattomaan. En nyt niin tyhmä sentään ole. Oon yhden suden ostanut turhan kalliil kerran ja se riittää, tosin se oli myös se eka ja ainoo kerta :seina vaikka oli ns asiantuntija mukana
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

Löysin tuon "autosi" myynti-ilmotuksen...onhan siinä palikkaa lueteltu mut onhan siinä autos melkosen paljon sanomistakin.
UK:n tyypit tietäen sanoisin että auto on susi...
 

eety

New Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2010
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

Tälleen tuohon Huolto ja osa asioihin viitaten niin mistä kannattaisi hommata evoon jakopään osat ? ja muutenkin tälläset kuluvat osat.


Olet kyllä oikeassa, omalta osaltaan haiskahtaa. Koska jos autoon on laitettu 10k puntaa kiinni ja sit paukahtaa yks kannentiiviste niin menee heti myyntiin :nykii menee vaan asioita mietties hetki kun tää evo kuume tällä hetkellä sen 42 astetta...
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

eety sanoi
Olet kyllä oikeassa, omalta osaltaan haiskahtaa. Koska jos autoon on laitettu 10k puntaa kiinni ja sit paukahtaa yks kannentiiviste niin menee heti myyntiin :nykii menee vaan asioita mietties hetki kun tää evo kuume tällä hetkellä sen 42 astetta...

Onhan noita nettiautossa vaikka kuinka monta myynnissä sopuhinnalla. Vai pitääkö välttämättä olla se ykkönen?
 

eety

New Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2010
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

lancer evo-r sanoi
Onhan noita nettiautossa vaikka kuinka monta myynnissä sopuhinnalla. Vai pitääkö välttämättä olla se ykkönen?
Valitettavasti kyllä. Jos nyt en saa tuota ykköstä hommattua niin sitten vaan yksin kertaisesti keräilen rahaa kasaan lisää ja kattelen jos jostain sais sit uitettua ihan RS version :driver Koska tuo ykkönen edustaa just kaikkea sitä mitä harrasteautosta haluan. Mahdollisimman yksinkertainen eli ei turhia sähkölaitteita, mahdollisimman kevyt, sekä paljon palikoita/osaajia. Olen tässä jo parin vuoden ajan kysellyt silloin tällöin maahantuonti firmoilta evoa mutta ei vain yksinkertaisesti ole perse kestänyt joten olen vaan tyytynyt selailemaan. Nythän tuolta nettiautosta sit perjantaina löysin ton evon ja vaikka onkin nyt gsr versio niin siinä on sitten taas paljon hyvää ja erittäin huokea jotenka ois suhteellisen hyvät mahdollisuudet saada se vielä. Melkeenpä samanlaisella specillä olevat evo ykköset maksais sen 15t€+ jos lähtee uitattaan+ sitten se viikkojen piinaava odotus :nykii
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

eety sanoi
Valitettavasti kyllä. Jos nyt en saa tuota ykköstä hommattua niin sitten vaan yksin kertaisesti keräilen rahaa kasaan lisää ja kattelen jos jostain sais sit uitettua ihan RS version :driver Koska tuo ykkönen edustaa just kaikkea sitä mitä harrasteautosta haluan. Mahdollisimman yksinkertainen eli ei turhia sähkölaitteita, mahdollisimman kevyt, sekä paljon palikoita/osaajia. Olen tässä jo parin vuoden ajan kysellyt silloin tällöin maahantuonti firmoilta evoa mutta ei vain yksinkertaisesti ole p*rse kestänyt joten olen vaan tyytynyt selailemaan. Nythän tuolta nettiautosta sit perjantaina löysin ton evon ja vaikka onkin nyt gsr versio niin siinä on sitten taas paljon hyvää ja erittäin huokea jotenka ois suhteellisen hyvät mahdollisuudet saada se vielä. Melkeenpä samanlaisella specillä olevat evo ykköset maksais sen 15t€+ jos lähtee uitattaan+ sitten se viikkojen piinaava odotus :nykii

15k € tax free hinnalla saa pakasta vedetyn kutosen tai asiallisen vitosen kilpiin asti.

Kolmonen on IMO fiksumpi ratkaisu kuin ykkönen. Ei se sen painavampi / monimutkaisempia ole. Vakionakin enemmän tehoa ja varmasti helpompi myydä eteenpäin. Ykkönen pitäisi saada aika paljon halvemmalla. Mitä hintoihin tulee niin RS:t on maailmalla aika paljonkin halvempia kuin GSR:t.
 

eety

New Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2010
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

nokonzok sanoi
15k € tax free hinnalla saa pakasta vedetyn kutosen tai asiallisen vitosen kilpiin asti.

Kolmonen on IMO fiksumpi ratkaisu kuin ykkönen. Ei se sen painavampi / monimutkaisempia ole. Vakionakin enemmän tehoa ja varmasti helpompi myydä eteenpäin. Ykkönen pitäisi saada aika paljon halvemmalla. Mitä hintoihin tulee niin RS:t on maailmalla aika paljonkin halvempia kuin GSR:t.
Tarkotus ei ole myydä autoa etiepäin. Kumma juttukun viimeksi kun kyselin RS mallin hintaa niin yks olisi ollut myynnissä ja sen saaminen pelkästään suomen kamaralle olisi ollut jo sen 15k € paukku. Muistaakseni ESV:ltä autoa silloin kyselin, onkohan heillä sitten hinnassa vähän omaa lisää vai kenties johtuuko vaan siitä mistä ovat autoa ostamassa/kontakteista?
edit: Ja joo olisihan nämä uudemmat evot omalla tavallaan parempia ratkaisuita mm tuon crankwall ongelmantakia. Mutta sitten taas tulee näitä AYC hommia ja muita vastaavia joista en liiemmin ole kiinnostunut.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

nokonzok sanoi
15k € tax free hinnalla saa pakasta vedetyn kutosen tai asiallisen vitosen kilpiin asti.

Kolmonen on IMO fiksumpi ratkaisu kuin ykkönen. Ei se sen painavampi / monimutkaisempia ole. Vakionakin enemmän tehoa ja varmasti helpompi myydä eteenpäin. Ykkönen pitäisi saada aika paljon halvemmalla. Mitä hintoihin tulee niin RS:t on maailmalla aika paljonkin halvempia kuin GSR:t.

Jos kyseessä onkin semmonen juttu että haluaa jotain uniikkia niin ykkönen on kyllä semmonen. Ja onhan se jo aika legenda ja hyvä jos joku haluaa pitää kunnossa semmoisen. Toki kolmonen on teknisesti parempi ja varmasti helpompi myös myydä mutta mielestäni ykkösessä on hieman samanlaista "sitä jotain" ku esim TME:ssä.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

Kannattaisin kolmosta. Tekniikka samaa ja paremmin osia saatavissa.
Mm. tukivarretkin ykköses erilaiset ja takuulla alkavat olemaan kiven alla enemmän...
Tai sitten nelonen tai vitonen RS mallina. Parempi kone ("oikeinpäin" oleva), ei AYC:tä (ellei sitä halua), RS on kevyempi myös ja halvempi.
15ke saat takuulla loistokuntoisen V RS:n kilpiin asti.
 

eety

New Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2010
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

nokonzok sanoi
Ei ole näitä murheita jos RS:n hankkii.
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/2778614

Ei kyllä tollasilla hinnoillakaan tule mitään murheita ;D Ja tosiaan tossa ykkös koppasessa vaan on se oma viehätyksensä/fiiliksensä.
Toinen osa musta haluaisi ostaa jonkun heikko happisen GSR mallin ja pistää se tiptop kuntoon, toisaalta haluaisin RS mallin jota vois sitten ilman omantunnon tuskia rakennella ja näyttää uudemmille ja kalliimmille vehkeille vähäsen mistä kana pissii. Nämä nyt ovat vähän sellaisia moni piippusia juttuja mutta tosiaan, Evo 1 onse ykkös vaihtoehto:) Ja eipähän nuo tukivarretkaan niin suuri murheen aihe ole. Jos rahaa löytyy niin niihin on ratkaisu, eli vaihtaa ne sitten uudemmasta mallista. Tosin eipä nuo tukivarretkaan kovin nopeeta mene rikki tietääkseni? En ole ainakaan kuullut että olisi keltään mennyt.
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

eety sanoi
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/2778614

Ei kyllä tollasilla hinnoillakaan tule mitään murheita ;D

Tuolla hinnalla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Kuten Harri tuossa sanoi, 15k eurolla saa hyvän V RS:n kilpiin.
 

savihousu

Member
Liittynyt
12 Helmikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

Multa ainaskin on toi punainen lanka vähän kateissa, jossain kohtaa puhutaan vajaan parin tuhannen punnan britti Evo 1:stä, sitten jostain nettiauton Evosta johon mä en ainakaan löytäny linkkiä, sit toisaalta ei ole fyrkkaa, mut sit taas ei ole osien kanssa ongelmaa kun rahaa on. En mä kyllä enää tajua yhtään... :nykii
 

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Espoo
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

Mullakin on lanka vähän kateissa nyt tämän koko topikin kanssa kun tuntuu rönsyilevän vähän mihin suuntaan sattuu. Onkos eetylla nyt kuinka hyvin hallussa tekniset eroavaisuudet edes Evojen 1-3 välillä? Kun kirjoituksissa saa nyt sen kuvan että I ja III ovat aivan eri autot eri vuosikymmeniltä ja ykkönen kaikin puolin rankempi, nopeampi ja potentiaalisempi rakentelukohde... Eikös sitä kolmosen voi helposti muuttaa ykkösen näköiseksi? Voin vaihtaa sulle vakio-Lancerin lokarit Evo III lokareihin päittäin ja maalautan sulle vielä oikeaan väriin! Ainoa syy miksi voisin käsittää että joku haluaa juuri Evo I on, että haluaa olla niitä harvoja henkilöitä Suomessa, keillä on sellainen. Silti suurin osa autoharrastajista laskee Evo I aivan samaan joukkoon kuin Evo II ja Evo III, KOSKA NE ON KAIKKI LIKI SAMOJA AUTOJA.

Mutta Evo III on kaikin puolin järkevämpi vaihtoehto niinkuin moni muukin on jo sanonut.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

eety sanoi
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/2778614
...näyttää uudemmille ja kalliimmille vehkeille vähäsen mistä kana pissii.

Muistahan ottaa imeytysmattoa Ratapäiville ?
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

eety sanoi
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/2778614

ilmeisesti et tiedä ko. autosta mitään. Etkä myöskään hintatasosta.
Tuota autoa et voi edes verrata vakio RS malliin! Tuo on loppuun asti viritetty jota et edes saa katukilpiin mitenkään!

Realistista hintatasoa tällä hetkellä Suomeen kilvitettynä (eli verot yms maksettuna):
Japanista haettuna hyvä (lue ruosteeton yksilö Suomen mittapuun mukaan, eli pohjassa saattaa olla rautaharjaa vaativaa ruosteen irrotusta ja maalausta, ei hitsausta kuitenkaan!) :

Lancer Evo I ja II : ~6 000 - 7 000 € (jos löytyy enään)

Lancer EVO III : 7 000 - 9 000 €

Lancer Evo IV: 8 000 - 11 000 €

Lancer Evo V: 12 000 - 14 000 € (RS malli 11-13?)

Lancer Evo VI: 13 000 - 16 000 €

Lancer Evo VII alta 20 000 € (?)

Mikko vois kommentoida mut hintahaitarin pitäisi olla tuo...
Kyseessä yksilöt joissa voi olla alustasarja, tbo timeri, erikoisvannetta alla. Ei kuitenkaan mitenkään vakiosta kovasti rakennettu yksilö.
 

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

nokonzok sanoi
Tuolla hinnalla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Kuten Harri tuossa sanoi, 15k eurolla saa hyvän V RS:n kilpiin.

Totta. Meinaan on aika rakennettu peli. Todella hyvän Evo V tai VI saa jo tuolla 15k:lla alle. Oma Evo VI maksoi muutoksineen päivineen ja rekisteröinteineen ja veroineen 15.5ke. Yksilöllä ajettu alta 100tkm ja pidetty hyvässä kunnossa. Tosin etsinkin kyseistä yksilöä useamman kuukauden kun ei ollut kiirettä.. :)

-JP- sanoi
Muistahan ottaa imeytysmattoa Ratapäiville ?

Ei sitäkään tarvitse.. Ei ainakaan mitään sylkenyt viimevuonna.. :peukku

Harri K sanoi
ilmeisesti et tiedä ko. autosta mitään.
Tuota autoa et voi edes verrata vakio RS malliin! Tuo on loppuun asti viritetty jota et edes saa katukilpiin mitenkään!

Jep. Kuten Harri K sanoi. Auto on tosiaan rakennettu Time Attack käyttöön. Ainut mitä vakiota tuossa on RS malliin on koppa, etuovet, laatikon kuoret, peränkuoret jaa.. Tais olla pelkääjän penkki Evo 5:sta. Loput autosta täysin käyty läpi. Kilpiin tuota ei saa ikinä vaan on tarkoitettu ratakäyttöön.
 

eety

New Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2010
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

Olkoon vaikka kuinka paljon parempi vaihtoehto II ja III koppanen. Ne ei mua kiinnosta. II ja III ovat joo varmana parempia autoja lähtökohdiltaan. Ovat varmaan parempia ajettavia ja niin pois päin mutta se ei mua kiinnosta. I on se ykkönen. Siinä onse oma viehätyksensä mitä en osaa teille selittää, osittain se että niitä ei kovin monella ole. Eipä sitä ekana parina vuotena edes kummemmin tulis rakenneltua, korkeintaan jotain pientä sinne ja tänne. Nautiskelua se vaan olisi ja autoon tutustumista.

Mutta katotaas nyt mitä pankin rouvva tuumaa. http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3031340 tuo vois ollaki jo pihassa jos oltas jo kesää elämässä mut sattu nyt tuleen myyntiin niin menee vähän kikkailuks ::) Jos ei rouvvat suostu niin pitää sit pistää hakuseen muualta... Eipä siinä muu auta.
 

eety

New Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2010
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

Huh onneks evo kuume laantu sen verran että saa nyt ekana tän hetkisen auton laitettua stage1 kuntoon ja tulin siihen tulokseen että uitan sittenki II tai III RS. Joku muistaakseni mainitsi että ykköses erilaiset tukivarretkin ja vaikka se ei ole käytännössä ongelma koska ne vois tehdä alumiinista uusiksi ratakäyttöä varten niin jotenki vaan kävi mielessä että vois ottaa vähän varmemmat vaihtoehdot :) Mutta ehkä vielä tän vuoden puolella evo tilattuna, riippuen miten asiat etenee.
 

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Espoo
Vs: Evo 1 Osat+huollot+kokemukset.

eety sanoi
tulin siihen tulokseen että uitan sittenki II tai III RS.
Se on vaan ikävä tosi seikka että järkevähintaiset vanhemmat Evot ovat aikalailla loppu Japanissa. Kyllä niitä taitaa joitakin löytyä, mutta vissiin poikkeuksetta huippukuntoisia ja/tai ylikalliita tai vaihtoehtoisesti "varaosa-autoja". Kannattaakin siis seurata myös Suomessa myytäviä yksilöitä, mutta onnea metsästykseen.
 
Ylös Bottom