evo 3 abs

eskes

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2006
Sijainti
Lieto
Löytyykö keneltäkään kiireesi evo3 abs anturia vasen etupuoli kiire!
Veho ei tunne edes numero mikä oli MR129912

No kun ei tunnu tähän hätään löytyvän, mikä on absin sulake et saa koko pumpun pois päältä?

Soittakaa vaikka!
040-5638950
 

eskes

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2006
Sijainti
Lieto
Vs: evo 3 abs

Itse itselleni vastaten abs sulake on moottoritilassa olevassa sulakerasiassa vasemassa yläkulmassa oleva 10 amp sulake.

Kiitos vaan itselleni :p

Mutta edelleen jos jollain on tuo abs anturi olen valmis siitä maksamaankin kun ei tunnut veholta löytyvän, :seina
 

eskes

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2006
Sijainti
Lieto
Vs: evo 3 abs

Onko anturit osat samanlaisia että takapään anturi voisi käydä eteen kun laittaa sen etupään johtosarjaan?
 

eskes

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2006
Sijainti
Lieto
Vs: evo 3 abs

Ja taas absi ongelma.
Oli sitten kivi tai jotain muuta hassua tapahtunut, yhtä äkkia alkoi absi nakuttaan välillä toimi ja välillä ei.
On kaksi "nystyrää" mennyt poikki vetonivelessä olevalta abs kehältä.
Onko jollain tietoa saako tämän pelkän abs kehän vaihdettu vai meneekö vetari vaihtoon?
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: evo 3 abs

eskes sanoi
Ja taas absi ongelma.
Oli sitten kivi tai jotain muuta hassua tapahtunut, yhtä äkkia alkoi absi nakuttaan välillä toimi ja välillä ei.
On kaksi "nystyrää" mennyt poikki vetonivelessä olevalta abs kehältä.
Onko jollain tietoa saako tämän pelkän abs kehän vaihdettu vai meneekö vetari vaihtoon?

Periaatteessa pystyy vaihtamaan. Kehähän on vaan prässätty nivelen päälle. Eri asia on sitten että mistä löydät pelkän kehän. :p

Käytännössä menee nivel vaihtoon. Kattelin että camskill myy ABS-niveliä n. 50€ hintaan...
 

eskes

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2006
Sijainti
Lieto
Vs: evo 3 abs

lancer evo-r sanoi
Periaatteessa pystyy vaihtamaan. Kehähän on vaan prässätty nivelen päälle. Eri asia on sitten että mistä löydät pelkän kehän. :p

Käytännössä menee nivel vaihtoon. Kattelin että camskill myy ABS-niveliä n. 50€ hintaan...

Hyvä ja kiitos pikaisesta vastauksesta, jos vaikka ottais tuon viikonloppuna irti samalla kun vaihtaa jarrulevyt.
Kaveri saa tehdä mulle noita kehiä kasan jos vaikka sitten joskus joku muukin niitä tarvitsee.

Niin camskillillä tosiaan on noita tuohon hintaa tarvinne tilata jos kehän "tuotanto" kustannukset kasvaa liikaa, saas nähdä.
 

eskes

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2006
Sijainti
Lieto
Vs: evo 3 abs

Ja kuten arvata saattaa kandee hommata uusi nivel.
Onkos kukaan tutkinut noita niveliä takemmin kun näyttää olevan kahta mallia toisessa on
sisäpuolella 30 rihlaa ja toisessa 24 rihlaa. Onko muuta tunnistus mahdollisuutta kun repiä
nivel irti ja laskea. Olisiko esim. vetoakseli erin paksuinen, jos on niin mittoja kehiin.
Kysyn koska ole laiska enkä viitsisi repiä niveltä irti ennen kun olen saanut uuden.
 
Ylös Bottom