Evo 3 ahtopainemittari.

Tyyskä

New Member
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Oletteko mistä ottanut ahtopainemittarille ohjaus letkun.? Ku imusarjasta ei tunnu löytyvän oikein semmoista kohtaa mistä sen ryöstäisi..
 
Vs: Evo 3 ahtopainemittari.

Ok. Paljonko on vakio paineet.? Ku otin jostakin letkusta haaran ja näyttää 0,5baria.. Otinkohan väärästä letkusta kenties..
 
Vs: Evo 3 ahtopainemittari.

0,7bar o vakioahdot. Luultavasti otit oikeasta paikasta. Minkämerkkinen ahtopainemittari on? Halvassa saattaa olla tuon 0,2bar verran heittoa. ;D
 
Vs: Evo 3 ahtopainemittari.

Se on semmonen autogaugen smoke mittari. Ei mikään kallis. :D
 
Vs: Evo 3 ahtopainemittari.

Tyyskä sanoi
Se on semmonen autogaugen smoke mittari. Ei mikään kallis. :D

Nuo heittää yleensä alipaineella. Painepuolella harvoin heittoa noin paljon, vaikka halpoja mittareita ovatkin. Mulla on tuollanen erillisellä anturilla oleva kiinni, niin siinä heittoa alipaineella apexiin nähden 0,2 bar (näyttää liikaa alipainetta) mutta painepuolella teollisuusmittarilla tarkastetuna näyttää vain 0,05bar liikaa 1,5 barin kohdalla.

Katso, että se letku mistä paineen otat on yhteydessä suoraan imusarjaan ilman mitään venttiileitä välissä.
 
Vs: Evo 3 ahtopainemittari.

Tuli tossa jokunen aika sitten testattua vähän noita ahtomittareita. Lisää aiheesta löytyy Datsuni foorumilta.
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=42240.msg462545
 
Vs: Evo 3 ahtopainemittari.

Tyyskä sanoi
Ok. Paljonko on vakio paineet.? Ku otin jostakin letkusta haaran ja näyttää 0,5baria.. Otinkohan väärästä letkusta kenties..

Mulla oli sama juttu edellisessä kolmosessa eli 0,5 paineet. Hukkaportin kiristyksellä nousi 0,8:aan
 
Vs: Evo 3 ahtopainemittari.

Kertoisitko vielä mikä oli vikana niin joku muukin saattaa hyötyä tulevaisuudessa?
 
Vs: Evo 3 ahtopainemittari.

No mulla oli semmonen tyhmä virhe siinä kun otin aluksi siitä by-passin letkusta sen ohjauksen. Sitten siirsin eri letkuun sen haaran ja laitoin siihen by-passin letkuun semmosen jatkoliittimen mikä olikin sitten tukossa. Siitä ei ilma kulkenut läpi ja by-passi ei toiminut ja ahtoja oli se 0,5.
 
Takaisin
Ylös Bottom