Evo 3 alustaa?

Koskela

Member
Liittynyt
30 Lokakuu 2009
Sijainti
Kuhmoinen
Olisko kellään mitää suosituksia mistä kannattais evo kolmoseen hankkia alustasarjaa? Halpaaa ja hyvää luonnollisesti hakusessa :) Ja mistä kaikkee muutakin osaa sais hankkittua? Tai jos tääl foorumilla on jotai aiheita niin ohjatkaa sinne ku en oo ite ainakaa törmänny oikei.
 
Vs: Evo 3 alustaa?

Koskela sanoi
Olisko kellään mitää suosituksia mistä kannattais evo kolmoseen hankkia alustasarjaa? Halpaaa ja hyvää luonnollisesti hakusessa :) Ja mistä kaikkee muutakin osaa sais hankkittua? Tai jos tääl foorumilla on jotai aiheita niin ohjatkaa sinne ku en oo ite ainakaa törmänny oikei.

nokolta tilata bc-racing säädettävä :peukku
itekin vähän himoinnu mutta takaiskari on kysymysmerkki kun ei suoraan ole oikeeta mallia listoissa :)

evoohan löytyy suoraan mutta mulla on esim. e3x vr4 takaiskari liian pitkä... (vajaa vetonen e33 galantti)
 
Vs: Evo 3 alustaa?

Tuolta kaupalliset-puolelta kun vähän selaat niin vaihtoehtoja löytyy aika montakin. Itse suosittelen myös Bc-racingia, foorumilla alkaa olemaan jo kokemuksiakin niistä monella enkä ole paljon(jos ollenkaan?) moitteita nähnyt. Itellä myös alla.
 
Vs: Evo 3 alustaa?

sama täällä eli bc-racing sarja alla ja tyytyväinen olen ollu :)
 
Vs: Evo 3 alustaa?

Täältä löytyy tuo K-Sportin säädettävä, eikä oikeastaan sekään minun mielestä mikään huono ole? :)
 
Takaisin
Ylös Bottom