Evo 3 crankwalk rebuild?

Lancer.Gti

New Member
Liittynyt
9 Toukokuu 2011
Ensimmäistä konetta pitäis alkaa rakentamaan. Minkälaisella kokoonpanolla/modifikaatioilla kannattais lähtee etenemään? Paljon tullut luettua noista mäntiä jäähyttävien ölppäruiskujen tulppaamisesta/päivittämisestä uudempiin (1g lohkossa erilaiset? Semmoiset sitten). Jotenkin ite uskoisin niitte aiheuttavan osittain cw ongelman jummituessaan auki niin ettei öljyä sitten joka paikkaan pienemmällä öljynpaineella riitäkkään. 6 bolt swappi on myös vaihtoehto mikä varmasti parhaiten homman hoitais mutta mitä niin erilaista 1g lohkossa on ettei siinä crankwalkkiä esiinny niin usein, ne ö.ruiskutko ja mitä muuta? Hmmm.. ???
 

keltsiCE9A

keltsi...
Liittynyt
26 Helmikuu 2008
Vs: Evo 3 crankwalk rebuild?

Itte oon tulpannu omassa 2.3l takomäntä koneessa... Cw:stä ei omakohtaisia kokemuksia.mutta jos takomännät niin kestää kyllä lämpöä. Toki vaikuttaa sitten paljon on männän ja sylinteri seinän välys...
 

Lancer.Gti

New Member
Liittynyt
9 Toukokuu 2011
Vs: Evo 3 crankwalk rebuild?

Stroukatuista koneista kyllä lukenut ettei wälkkiä oo näkyny enää strouki jälkee mutta onko niistäki sitte tulpattu? Mahtuuko edes ilman ihmeempiä modeja? Kauan sulla on kone ny pyöriny moitteetta?
 

Lancer.Gti

New Member
Liittynyt
9 Toukokuu 2011
Vs: Evo 3 crankwalk rebuild?

6 bolt swäpä se on tehtävä... löytyyköhän mitään eroja eclipsen 1g swäpin kanssa ja tarviiko olla turbo lohko?
 
Ylös Bottom